حق استقلال که بیاد لیگ آقای دل انگیز و کادرش رفتن تبانی کردن با مشهد پایگاه خبری چرا درمورد این اتفاق مطلب نمی نویسه تیم پاس یک ریال پول نداشت از اول فصل
رفتن از تقوی پول گرفتن که از قصد ببازن بهشون
مگه میشه استقلال با اون همه مهره ببری بعد از دائم پناه ۴تا بخوری حداقل نزدیک می باختین تابلو نشه انقدر
کامیانی: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر را بررسی می کنیم

رئیس سازمان لیگ فوتسال از شرایط ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان کامیانی در خصوص اینکه بحث ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال برای فصل آینده گفت: این موضوع در سنوات گذشته هم مطرح شده اما با توجه به شرایط کنونی و احتمال تغییر در شیوه برگزاری بازی ها، در حال بررسی این مورد هستیم تا فصل آینده با حضور ۱۶ تیم برگزار شود. در حال بررسی جوانب محختلف این موضوع هستیم و تا در جلسات بعدی هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و پس از جمع بندی شرایط، در این خصوص تصمیم گیری می کنیم.
برچسب ها :لیگ برتر فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱