چه جنگی بشه بازی با گیتی تو قرچک
حمید نصیری سرمربی نماینده قرچک شد

حمید نصیری سرمربی نماینده قرچک در لیگ برتر فوتسال شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با واگذاری امتیاز عرشیا شهرقدس به قرچک، فعالیت این تیم که فعلا با نام منصوری شناخته می شود آغاز شده است.
در شرایطی که نام های مختلفی برای هدایت این تیم مطرح بود خبرها حاکی از توافق این باشگاه با حمید نصیری است.
مربی جوان سابق سفیر گفتمان و عرشیا شهرقدس، قرار است در فصل جدید سکان دار نماینده قرچک در لیگ برتر باشد.
همچنین مذاکره با دستیاران این مربی جوان هم آغاز شده تا در گام اول کادرفنی این تیم تشکیل و تکمیل شود.
نصیری سال ها بازوبند کاپیتانی تیم شهید منصوری قرچک را نیز بر بازو بسته بود.
برچسب ها :حمید نصیری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
زنده باد حمید نصیری داورزنی محمدطاهری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲