مناسفانه چند ساله کل فدراسیون وکمیته انضباطی دربست در خدمت گیتی پسند هستن
این تصمیم هم بخاطر تهدیدهای گیتی پسنده
وگر نه امسال جام باشگاه ها برگزار نمیشه و اگه سال بعد بشه باید قهرمان امسال بره
نکته جالب در تصمیم فدراسیون فوتبال/ قهرمان لیگ ۱۴۰۴ در جام باشگاه های آسیا ۱۴۰۶/ تکلیف قهرمان امسال چه می شود؟

گیتی پسند سال آینده در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال دیروز برگزار شد و طی آن مقرر شد طبق تقویم اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، جام باشگاههای فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۷ برگزار شده و تیم فوتسال «گیتیپسند اصفهان» قهرمان فوتسال ایران در سال ۲۰۲۶ به عنوان نماینده ایران در مسابقات ۲۰۲۷ آسیا شرکت خواهد کرد.
بر این اساس زمان برگزاری جام باشگاههای فوتسال آسیا اردیبهشت سال ۱۴۰۶ است که در تقویم AFC سال ۲۰۲۷ میلادی خواهد بود. طبق مصوبه دیروز هیات رئیسه قرار شد گیتی پسند قهرمان سال ۲۰۲۶ در سال ۲۰۲۷ در جام باشگاه های آسیا شرکت کند. یعنی هر تیمی که امسال قهرمان شود در مسابقات سال آینده جام باشگاه های آسیا نماینده ایران نخواهد بود و حتی اگر امسال هم گیتی پسند قهرمان نشود ولی در جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۲۷ حضورش قطعی است. با این تفاسیر باید دید تکلیف قهرمان لیگ برتر امسال چه خواهد بود.
برچسب ها :جام باشگاه های آسیا،جام باشگاه های فوتسال آسیا،فوتسال باشگاه های آسیا ، جام باشگاه های فوتسال آسیا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱