آهان یعنی بعداز گذشت یک هفته هنوز گوشی نفروخته ماهم که خریم نمی فهمیم بعد شماهم سریع میبخشی چقدر مهربون 😂
تلفن همراه سرمربی تیم ملی فوتسال پیدا شد/ شمسایی: سارق را بخشیدم

تلفن همراه سرمربی تیم ملی فوتسال در جریان یک دورهمی دوستانه به سرقت رفت اما پیدا شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در تعطیلات بهاری فوتسال ایران و در روزهایی که اخبار معاملههای سنگین در نقل و انتقالات در رسانهها منتشر میشود، از دسترس خارج شدن تلفن همراه وحید شمسایی در محافل فوتسالی به محور اصلی توجهات تبدیل شد. سرمربی تیم ملی فوتسال که در یک دورهمی دوستانه مشغول به بازی والیبال بود که به یک باره متوجه سرقت گوشی خود شد.
اسطوره فوتسال که ابتدا تصمیم داشت به شکل دوستانه مشکل را حل کند، پس از گذشت سه روز مجبور شد شکایتش را ثبت کند و سارق که از آشنایان وی بود، برای فرار از دستگیری خیلی زود تلفن وحید شمسایی را بازگرداند.
سرمربی تیم ملی که نسبت به سرقت گوشی شوکه شده بود، با توجه به اینکه شخص مورد نظر از آشنایان وی محسوب میشد، سارق را بخشید و از اقدام او گذشت کرد.
شمسایی در گفتوگویی اعلام کرد تلفن همراه او امروز به دستش رسیده و مانع دستگیری سارق شده است. او همچنین از اداره آگاهی و مأمورین نیروی انتظامی که در این مدت پیگیر این اتفاق بودند، تشکر و قدردانی کرد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خداروشکر پیدا شد همه دلواپس و نگران و افسرده شده بودن…بابا دست بر دارین…..
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲