کد خبر : 309031
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 17:19
-

نشست مدیران و تصمیمات جالب در خصوص دو گروهی و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر

نشست مدیران و تصمیمات جالب در خصوص دو گروهی و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر

جزئیات دو گروهی شدن و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در نشست امروز با مدیران لیگ برتری مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، جلسه هم‌اندیشی مدیران تیم‌های لیگ برتر فوتسال امروز به میزبانی سازمان لیگ فوتسال برگزار شد. 

در این جلسه که مباحث مختلفی در آن برگزار شد مدیران باشگاه لیگ برتر و برگزاری رقابت‌ها در دو گروه مخالفت کردند. 

با این حال سازمان لیگ اعلام کرد بنا بر سیاست‌های وزارت ورزش و بودجه انقباضی تیم‌ها در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

همچنین ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر نیز با شرط و شروطی همراه بود که قرار است در نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال مطرح و تصمیم گیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.