نشست مدیران و تصمیمات جالب در خصوص دو گروهی و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر

جزئیات دو گروهی شدن و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در نشست امروز با مدیران لیگ برتری مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، جلسه هماندیشی مدیران تیمهای لیگ برتر فوتسال امروز به میزبانی سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.
در این جلسه که مباحث مختلفی در آن برگزار شد مدیران باشگاه لیگ برتر و برگزاری رقابتها در دو گروه مخالفت کردند.
با این حال سازمان لیگ اعلام کرد بنا بر سیاستهای وزارت ورزش و بودجه انقباضی تیمها در خصوص نحوه برگزاری رقابتها تصمیمگیری خواهد کرد.
همچنین ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر نیز با شرط و شروطی همراه بود که قرار است در نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال مطرح و تصمیم گیری شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰