نمونه بارز اینکه هیچکس سر جایگاه خودش نیست در این تصمیم نمایان شد…اخ رو چه حساب وکتابی؟وای به حال تیم با اصالت وپر افتخار می…از کجا به کجا رسیدیم…
فرهاد فخیم رسما سرمربی مس سونگون شد

سرمربی مس سونگون مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باشگاه مس سونگون از انتخاب فرهاد فخیم به عنوان سرمربی فصل جدید خود خبر داد.
در اطلاعیه این باشگاه آمده است:
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در ادامه رویکرد جدید خود مبتنی بر بازگشت به ریشهها و تکیه بر نیروهای بومی، «فرهاد فخیم» را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه منصوب کرد.
فخیم از چهرههای پرافتخار فوتسال ایران و کاپیتان سابق مس سونگون است که در کارنامه خود ۵ قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام باشگاههای آسیا با مس سونگون، سالها حضور در تیم ملی فوتسال و نقشآفرینی در یکی از موفقترین نسلهای تاریخ این باشگاه را دارد.
این انتخاب در راستای سیاست کلان باشگاه برای استفاده حداکثری از ظرفیتهای بومی، بازسازی هویت فوتسال مس سونگون و احیای مسیر افتخارآفرینی گذشته انجام شده است.

باشگاه مس سونگون ابراز امیدواری میکند با این تصمیم، فصل جدیدی از ثبات، انسجام و بازگشت به موفقیتهای بزرگ در فوتسال ایران آغاز شود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱