کد خبر : 309175
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1405 - 13:06
-

فرهاد فخیم رسما سرمربی مس سونگون شد

فرهاد فخیم رسما سرمربی مس سونگون شد

سرمربی مس سونگون مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باشگاه مس سونگون از انتخاب فرهاد فخیم به عنوان سرمربی فصل جدید خود خبر داد. 

در اطلاعیه این باشگاه آمده است: 

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در ادامه رویکرد جدید خود مبتنی بر بازگشت به ریشه‌ها و تکیه بر نیروهای بومی، «فرهاد فخیم» را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه منصوب کرد.

فخیم از چهره‌های پرافتخار فوتسال ایران و کاپیتان سابق مس سونگون است که در کارنامه خود ۵ قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با مس سونگون، سال‌ها حضور در تیم ملی فوتسال و نقش‌آفرینی در یکی از موفق‌ترین نسل‌های تاریخ این باشگاه را دارد.

این انتخاب در راستای سیاست کلان باشگاه برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بومی، بازسازی هویت فوتسال مس سونگون و احیای مسیر افتخارآفرینی گذشته انجام شده است.

باشگاه مس سونگون ابراز امیدواری می‌کند با این تصمیم، فصل جدیدی از ثبات، انسجام و بازگشت به موفقیت‌های بزرگ در فوتسال ایران آغاز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۴

نمونه بارز اینکه هیچکس سر جایگاه خودش نیست در این تصمیم نمایان شد…اخ رو چه حساب وکتابی؟وای به حال تیم با اصالت وپر افتخار می…از کجا به کجا رسیدیم…