ورزشکاران ایرانی حذف می کنید تا افغلنی بیارید بی وجودای خائن
نماینده قرچک با نام جدید در لیگ برتر

نماینده قرچک با نام منصوری در لیگ برتر شرکت نمیکند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، پس از انتقال امتیاز تیم عرشیا شهرقدس به قرچک، مسئولان این باشگاه در ابتدا تصمیم گرفتند تیم جدید خود را با نام «منصوری قرچک» وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال کنند؛ موضوعی که واکنشهایی را به همراه داشت.
در ادامه، مهندس منصوری، مالک باشگاه شهید منصوری، نسبت به استفاده از نام «منصوری» توسط تیم جدید قرچکی موضعگیری کرد و اعلام داشت که مسئولان این باشگاه باید از نامگذاری تیم خود با این عنوان خودداری کنند.
پس از مطرح شدن این اختلاف و رایزنیهای انجامشده، سرانجام مسئولان باشگاه قرچکی تصمیم گرفتند نام تیم را تغییر دهند تا پرونده این حاشیه پیش از آغاز فصل بسته شود.
بر همین اساس، این تیم در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتسال با نام «نگین تندیس قرچک» در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱