یوسف با گیتی پسند تمدید کرد

قرارداد ملی پوش گیتی پسند تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در راستای تکمیل لیست تیم فوتسال برای رقابتهای فصل ۱۴۰۶-۱۴۰۵، صبح امروز مسعود یوسف با حضور در دفتر باشگاه، توافقات نهایی را با مدیران این مجموعه انجام داد و قرارداد خود را تمدید کرد.
یوسف که در سه سال اخیر یکی از ارکان اصلی کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر برای گیتیپسندیها بوده، بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد تا زیر نظر محمد کشاورز، به مسیر موفقیتهای خود در این باشگاه ادامه دهد.
این بازیکن ملیپوش اصفهانی عناوین متعدد بینالمللی و داخلی را نیز در کارنامه خود دارد.
برچسب ها :محمدرضا سنگ سفیدی،مس سونگون،مسعود یوسف،گیتی پسند،تیم ملی فوتسال جوانگرایی سید محمد ناظم الشریعه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰