کد خبر : 309234
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:27
-

تمدید قرارداد سه بازیکن با پالایش نفت اصفهان

تمدید قرارداد سه بازیکن با پالایش نفت اصفهان

سه بازیکن تیم پالایش نفت اصفهان قرارداد خود را تمدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پالایش نفت اصفهان پس از تمدید قرارداد سرمربی خود و ادامه همکاری با مهرداد جابری، برای تمدید و جذب بازیکنان اقدامات خود را آغاز کرده است.

در این راستا در فاز اول قرارداد سه بازیکن این تیم تمدید شد. بر این اساس سجاد بابایی، بهنام فکور و سپهر صفری قرارداد خود را تمدید کردند و برای فصل جدید نیز در این تیم توپ خواهند زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.