کد خبر : 309236
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:47
-

دو بازیکن مس و سن ایچ در تیررس پالایش نفت بندرعباس

دو بازیکن مس و سن ایچ در تیررس پالایش نفت بندرعباس

دو بازیکن در تیررس پالایش نفت بندرعباس قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، از بندرعباس خبر می رسد محمد نجف زنگی از مس سونگون و اکبر کاظمی از سن ایچ ساوه با تیم پالایش نفت این شهر به توافق رسیده اند.

این در حالی است که خبرهایی از جذب سعید مومنی دروازه بان فصل گذشته گهرزمین سیرجان نیز به گوش می رسد.

علی افضل در حال بستن تیمی است که در فصل جدید لیگ برتر در جمع مدعیان قهرمانی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.