دو بازیکن مس و سن ایچ در تیررس پالایش نفت بندرعباس

دو بازیکن در تیررس پالایش نفت بندرعباس قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، از بندرعباس خبر می رسد محمد نجف زنگی از مس سونگون و اکبر کاظمی از سن ایچ ساوه با تیم پالایش نفت این شهر به توافق رسیده اند.
این در حالی است که خبرهایی از جذب سعید مومنی دروازه بان فصل گذشته گهرزمین سیرجان نیز به گوش می رسد.
علی افضل در حال بستن تیمی است که در فصل جدید لیگ برتر در جمع مدعیان قهرمانی باشد.
برچسب ها :علی افضل ، پالایش نفت بندرعباس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰