کد خبر : 309232
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:19
-

مرادی: باشگاه شهرداری ساوه بدون هرگونه منع قانونی، شایسته حمایت و پشتیبانی حداکثری است

مرادی: باشگاه شهرداری ساوه بدون هرگونه منع قانونی، شایسته حمایت و پشتیبانی حداکثری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با تأکید بر اهمیت جایگاه ورزش در توسعه اجتماعی و فرهنگی، حمایت قاطع خود را از تداوم فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد مرادی با اشاره به نامه صریح وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنین مکاتبه اخیر مدیرکل باشگاه‌ها و توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش، بر جایگاه قانونی این باشگاه تأکید کرد. وی با استناد به این مکاتبات رسمی و حاکمیتی، تصریح کرد: مطابق با استعلام‌های مأخوذه و تأییدیه وزارت متبوع به عنوان متولی اصلی ورزش کشور، هیچ‌گونه منع قانونی برای فعالیت باشگاه شهرداری ساوه وجود ندارد و تمامی مباحث حقوقی در این زمینه به روشنی تبیین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با تشریح مبانی قانونی این استعلام‌ها افزود: طبق مقررات و براساس استعلام اخذ شده، تنها لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حوزه ورزش حرفه‌ای تعریف می‌شود و سایر رشته‌ها و لیگ ها از جمله فوتسال، در زمره ورزش قهرمانی قرار می‌گیرند؛ لذا حمایت از فعالیت‌های این باشگاه نه تنها مغایرتی با قانون ندارد، بلکه به عنوان یک تکلیف اجتماعی و فرهنگی در راستای پاسخگویی به مطالبات عمومی و توسعه ورزش استان ارزیابی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان، با تکیه بر اسناد مربوطه و رفع هرگونه ابهام حقوقی، خواستار حمایت لازم از فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه شد تا این مجموعه بتواند با قدرت در مسیر توسعه ورزش، ایجاد امید در میان جوانان و پرورش استعدادهای بومی به فعالیت ارزشمند خود ادامه دهد.

شایان ذکر است اداره کل ورزش و جوانان استان، طی مکاتبه ای با فرمانداری ساوه نسبت به اعلام موارد فوق و ارسال استعلام های اخذ شده از وزارت ورزش و جوانان اقدام نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.