قاسمپور:هنوز پیشنهادی از تیم شهرم به من نشده است/ دوست دارم یک چالش جدید را تجربه کنم

دروازه بان فصل گذشته عرشیا از وضعیتش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید علی قاسمپور دروازه بان فصل گذشته تیم عرشیا شهرقدس در خصوص حضور در این تیم گفت: این فصل خداراشکر فصل خیلی خوبی بود. آمادگی خیلی خوبی داشتم و در بازی هایی که به میدان رفتم عملکرد خوبی ارائه دادم.
وی افزود: تمرینات پیش فصلم را پرفشار زیر نظر مربی دنبال می کنم و به مرزآمادگی رسیده ام.
این دروازه بان که سابقه دعوت به تیم ملی فوتسال ایران را دارد در مورد حضور در نیم قرچکی که امتیاز عرشیا را خریده گفت: هنوز پیشنهادی از تیم شهرم به من نشده ولی چند پیشنهاد خوب دیگر دارم که با توکل به خدا بهترین آن را انتخاب می کنم. دوست دارم یک چالش جدیدی را تجربه کنم تا بتوانم نظر آقای شمسایی را دوباره جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم.
برچسب ها :سید علی قاسمپور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰