ببین تا نیم فصل هستی……
افضل: به دنبال کسب موفقیت با پالایش نفت بندرعباس هستم/تمرکزمان بر افزایش خودباوری و شخصیت جنگندگی است

سرمربی جدید تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: باید از مدیریت تا بازیکنان به این خود باوری برسیم که موفقیت دور از دسترس نیست و به رتبه های میانی جدول بسنده نکنیم بلکه با شخصیت و روحیه جنگندگی به دنبال موفقیت باشیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی جدید تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: باید از مدیریت تا بازیکنان به این خود باوری برسیم که موفقیت دور از دسترس نیست و به رتبه های میانی جدول بسنده نکنیم بلکه با شخصیت و روحیه جنگندگی به دنبال موفقیت باشیم.
علیرضا افضل عصر امروز در آئین معارفه اش به عنوان سکاندار نیمکت تیم پالایش نفت بندرعباس، افزود: هرجا کار کرده ام به دنبال پرورش بازیکن سپس نتیجه گیری بوده ام.
وی ادامه داد: من خدمتگزار مردم هرمزگان هستم نه یک سرمربی و آمده ام استعدادهای هرمزگانی را پرورش دهیم و علاوه بر ایجاد آکادمی به دنبال تشکیل یک تیم دوم هستیم.
افضل با اشاره به اینکه به طور حتم اثرات ایجاد این آکادمی را در سال های آتی خواهیم دید، تصریح کرد: هرمزگان سرشار از استعداد در زمینه فوتسال است که نیاز به اندکی کار و تلاش دارد.
وی بیان کرد: از مردم و اصحاب رسانه می خواهم عنوان بومی و غیر بومی را کنار بگذارند و موفقیت باشگاه پالایش نفت بندرعباس را در اولویت قرار دهیم.
افضل با بیان اینکه زمانی که از گیتی پسند اصفهان جدا شدم بدون هیچ اعتراضی کنار رفتم و به آقای کشاورز تبریک گفتم و به هیچ مسئولی راجعه نکردم، اظهار کرد: فعالیت در استان هرمزگان و باشگاه پالایش نفت بندرعباس را دوست دارم و شناخت خوبی طی این سال ها از استان هرمزگان، هواداران و امکانات پالایش نفت بندرعباس دارم.
وی ادامه داد: تمامی امکانات برای موفقیت فراهم است و امیدوارم بتوانم با کمک هواداران فصل درخشانی رقم بزنیم.
افضل با عنوان اینکه باید تشکر ویژه ای داشته باشم از آقایان روزپیکر، بزوال و امیری برای معرفی چهره های بومی به جامعه فوتسال، خاطرنشان کرد: هدف نخستمان موفقیت و انجام یک بازی خوب و پرورش پشتیبان بومی برای بازیکنان فعلی است.
وی با اشاره به اینکه نگاهی به کسب افتخار و قرار گرفتن بر روی سکو داریم و امیدوارم بتوانیم با یک کار گروهی این مسیر موفقیت ایجاد شود، تصریح کرد: اطمینان دارم پالایش نفت بندرعباس در این فصل در بین بزرگان قرار خواهد گرفت و باید تلاش کنیم و باور را در خود تقویت کنیم باید پالایش نفت بندرعباس بر روی سکو قرار بگیرد.
وی در پایان گفت: باید از مدیریت تا بازیکنان به این خود باوری برسیم که موفقیت دور از دسترس نیست و به رتبه های میانی جدول بسنده نکنیم بلکه با شخصیت و روحیه جنگندگی به دنبال موفقیت باشیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱