تجمع و جلسه حامیان ادامه حضور تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ برتر

حامیان تیم فوتسال شهرداری ساوه تجمع کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تجمع و جلسه حامیان ادامه حضور باشگاه شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال، با حضور قاسمیان معاون سیاسی فرمانداری ساوه، جمعی از بازیکنان، اعضای کانون هواداران باشگاه شهرداری و اصحاب رسانه مقابل فرمانداری ساوه برگزار شد.
در این نشست، حاضران پیرامون آخرین وضعیت باشگاه شهرداری ساوه و راهکارهای برونرفت از مشکلات موجود برای تداوم تیمداری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حفظ سهمیه لیگ برتری شهرداری ساوه و تداوم حضور این تیم به عنوان یکی از مطالبات جدی هواداران مطرح شد و شرکتکنندگان بر ضرورت همراهی و همکاری تمامی دستگاههای مرتبط برای حل این مسئله و جلوگیری از حذف نماینده ساوه از بالاترین سطح فوتسال کشور تأکید کردند.
برچسب ها :تیم فوتسال شهرداری ساوه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰