کد خبر : 309322
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:16
-

تجمع و جلسه حامیان ادامه حضور تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ برتر

تجمع و جلسه حامیان ادامه حضور تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ برتر

حامیان تیم فوتسال شهرداری ساوه تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تجمع و جلسه حامیان ادامه حضور باشگاه شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال، با حضور قاسمیان معاون سیاسی فرمانداری ساوه، جمعی از بازیکنان، اعضای کانون هواداران باشگاه شهرداری و اصحاب رسانه مقابل فرمانداری ساوه برگزار شد.

در این نشست، حاضران پیرامون آخرین وضعیت باشگاه شهرداری ساوه و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات موجود برای تداوم تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حفظ سهمیه لیگ برتری شهرداری ساوه و تداوم حضور این تیم به عنوان یکی از مطالبات جدی هواداران مطرح شد و شرکت‌کنندگان بر ضرورت همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط برای حل این مسئله و جلوگیری از حذف نماینده ساوه از بالاترین سطح فوتسال کشور تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.