کد خبر : 309338
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:13
-

باشگاه شهرداری ساوه به صورت رسمی منحل شد

باشگاه شهرداری ساوه به صورت رسمی منحل شد

تیم شهرداری ساوه منحل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در جریان جلسه امروز شورای اسلامی شهر ساوه که با محوریت تعیین تکلیف ادامه فعالیت باشگاه شهرداری در لیگ برتر فوتسال برگزار شد، اعضای شورا با نتیجه چهار رأی موافق و چهار رأی مخالف و با وجود غیبت یک عضو، رأی به انحلال باشگاه شهرداری ساوه دادند.

بدین ترتیب، پرونده حضور یکی از باسابقه‌ترین نمایندگان فوتسال استان مرکزی در بالاترین سطح فوتسال کشور بسته شد؛ تصمیمی که می‌تواند واکنش‌های گسترده‌ای را در میان هواداران، جامعه ورزش و شهروندان ساوجی به همراه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سینا پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱:۱۹

متاسفم از شنیدن این خبر احتمالا اختلاسشون کم شده خواستن از این طریق به سطحی که میخوان برسه امیدوارم روزی برسه که مسئوالان دلسوز راس کار باشن و تنها دل خوشی جوانان ساوه رو از جوانان نگیرند
سپاسگزارم از شما