جدایی رسمی چهار بازیکن از فولاد هرمزگان

چهار بازیکن از فولاد هرمزگان جدا شدند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه فولاد هرمزگان رسما از جدایی چهار بازیکن خود خبر داد.
بر این اساس علیرضا صمیمی، کیانوش شیرپور، بهزاد عظمیی و مهدی زاهدی چهار بازیکنی هستند که از این تیم جدا شدند.
سایر بازیکنان فولاد هرمزگان با این باشگاه تحت قرارداد هستند و جدایی آنها منوط به دریافت رضایتنامه است.
برچسب ها :تیم فوتسال فولاد هرمزگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰