کد خبر : 309331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 9:57
-

جدایی رسمی چهار بازیکن از فولاد هرمزگان

جدایی رسمی چهار بازیکن از فولاد هرمزگان

چهار بازیکن از فولاد هرمزگان جدا شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه فولاد هرمزگان رسما از جدایی چهار بازیکن خود خبر داد.

بر این اساس علیرضا صمیمی، کیانوش شیرپور، بهزاد عظمیی و مهدی زاهدی چهار بازیکنی هستند که از این تیم جدا شدند.

سایر بازیکنان فولاد هرمزگان با این باشگاه تحت قرارداد هستند و جدایی آنها منوط به دریافت رضایتنامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.