کد خبر : 309382
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1405 - 12:09
-

اکرمی در گیتی پسند ماندنی شد

اکرمی در گیتی پسند ماندنی شد

اکرمی با گیتی پسند تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علی اکرمی با حضور در دفتر باشگاه و پس از توافق با مدیران گیتی‌پسند، قرارداد خود را تمدید کرد.

این فلنک چپ که فصل گذشته به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اضافه شد، با عملکرد مؤثر خود به یکی از مهره‌های مورد اعتماد کادر فنی تبدیل شد و در قهرمانی اخیر تیم نیز سهم قابل توجهی داشت.

اکرمی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد، فصل آینده نیز برای نماینده اصفهان به میدان خواهد رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.