قاسمپور با نماینده قرچک تمدید کرد/ دو بازیکن به نگین تندیس پیوستند

سه بازیکن در نماینده قرچک حضور پیدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدعلی قاسمپور دروازهبان موفق فصل گذشته تیم «عرشیا شهر قدس» با تمدید قرارداد خود، یک فصل دیگر سنگربان تیم نگین تندیس قرچک باقی ماند.
همچنین محمد گراوند، با حضور در دفتر باشگاه و توافق نهایی، قرارداد رسمی خود را با نگین تندیس امضا کرد، گراوند که سابقه عضویت در تیم «مقاومت قرچک» را در کارنامه دارد، فصل گذشته در تیم «پالایش نفت شازند» توپ میزد.
از سویی عباس حیدری پدیده جوان و ملیپوش جوانان افغانستان نیز با حضور در دفتر باشگاه، ضمن توافق با مدیران تیم، رسماً به جمع شاگردان کادر فنی نگین تندیس پیوست تا این تیم با تلفیقی از تجربه و جوانی، مهیای رقابت با حریفان لیگ برتری شود.

برچسب ها :نگین تندیس قرچک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰