کد خبر : 309592
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1405 - 11:27
-

شهرداری ساوه اینبار با تیمداری در مسیر سقوط!

شهرداری ساوه اینبار با تیمداری در مسیر سقوط!

گمانه‌زنی‌ها درباره انحلال تیم لیگ برتری شهرداری ساوه بسیار کمرنگ‌ شده است و آن‌ها به صورت چراغ خاموش در حال مذاکره با سالنی بازان آزاد هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طی چند روز گذشته، خبر پایان تیمداری حرفه‌ای شهرداری ساوه، سر و صدای زیادی در این شهر و جامعه فوتسال به راه انداخت و واکنش‌های زیادی را علیه تعدادی از اعضای مخالف شورای شهر و برخی از مسئولین بلند پایه به همراه داشت. در حالی که همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و چندین بازیکن جوان این تیم مقصدهای جدیدی را انتخاب کرده‌اند، اما شواهد نشان می‌دهد که مدیران با انتصاب سرمربی جدید به صورت زیرپوستی در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنند و همچنین چندین بازیکن جدید جذب کرده‌اند.

گویا تلاش‌های استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی نتیجه بخش بوده است و شهرداری ساوه قصد دارد به تیمداری خود در بالاترین سطح باشگاهی فوتسال ادامه بدهد. همچنین مدیران شهرداری ساوه با سجاد میراحمدی، مربی جوان و بومی برای هدایت تیم به توافق رسیده‌اند و او همزمان تماس هایی را بازیکنان مدنظر خود داشته است.

این در حالی است که این مربی جوان پیش از این کارنامه موفقی در ساوه نداشته و با هدایت او شهرداری در مسیر سقوط قرار گرفت. چه خوب که شهرداری ساوه با تمدید حضور خود در فوتسال، به نحوی در انتخاب ها مدیریت می کرد که منجر به بقای این تیم در لیگ برتر باشد نه اینکه از ابتدا با انتخاب های عجیب، نگرانی هواداران این تیم از حرکت در مسیر سقوط باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.