ماندن پالایشگاه شازند در لیگ‌برتر، کمتر از قهرمانی نبود/ لیگ تعطیل نمی‌شد، بازی با گیتی‌پسند جور دیگری رقم می‌خورد/ یکسال دیگر از قراردادم باقیمانده است

ماندن پالایشگاه شازند در لیگ‌برتر، کمتر از قهرمانی نبود/ لیگ تعطیل نمی‌شد، بازی با گیتی‌پسند جور دیگری رقم می‌خورد/ یکسال دیگر از قراردادم باقیمانده است

سرمربی پالایشگاه نفت شازند گفت: با شرایط جدولی‌ای که تیم در لیگ‌برتر داشت، حفظ تیم در پایان این چهار بازی و نگه داشتن سهمیه استان کمتر از قهرمانی نبود.

عراقی زاده:هنوز تاریخی برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا تعیین نشده است/منتظر لیست سرمربی تیم می‌مانیم

عراقی زاده:هنوز تاریخی برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا تعیین نشده است/منتظر لیست سرمربی تیم می‌مانیم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند پس از قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما بستن یک تیم خوب است تا با درایت‌های آقای کشاورز موفق شویم جام قهرمانی آسیا را به مردم خوب و مقاوم ایران تقدیم کنیم.