کد خبر : 10682
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 9:40
-

شمس:می‌گویند چون در باشگاه موفق نبوده‌ام، باید خفه‌خون بگیرم!/دو بازیکن ادعا داشتند ولی توان بدنی آنها فقط پنج، شش دقیقه بود

شمس:می‌گویند چون در باشگاه موفق نبوده‌ام، باید خفه‌خون بگیرم!/دو بازیکن ادعا داشتند ولی توان بدنی آنها فقط پنج، شش دقیقه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس درباره جدایی قطعی‌اش از تیم دبیری تبریز با بیان مطالب فوق اظهار کرد: تا جایی که من می‌دانم قرار شده است شهرام دبیری هدایت تیم را بر عهده بگیرد. ظاهرا ایشان به عنوان سرمربی معرفی شده است. من قبلا هم گفته بودم به تیم بر نمی‌گردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس درباره جدایی قطعی‌اش از تیم دبیری تبریز با بیان مطالب فوق اظهار کرد: تا جایی که من می‌دانم قرار شده است شهرام دبیری هدایت تیم را بر عهده بگیرد. ظاهرا ایشان به عنوان سرمربی معرفی شده است. من قبلا هم گفته بودم به تیم بر نمی‌گردم.

برگشتم به لیگ فوتسال به صلاح نبود
وی درباره اینکه بازگشتش به لیگ فوتسال بعد از چند سال برایش گران تمام شده است، تاکید کرد: من چهار سال در لیگ سرمربیگری نکرده بودم. واقعا برگشتم به این شکل به فوتسال به صلاح نبود ولی به هر حال تجربه خوبی به دست آوردم.

نسل فوتسال تغییر کرده است
سرمربی پیشین تیم دبیری ادامه داد: نسل فوتسال ایران عوض شده است. من با دید چهار سال قبل به فوتسال برگشتم ولی متاسفانه نسل فوتسال تغییر کرده و الان بازیکنان برای باشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند. در خیلی از تیم‌ها هم این رویه ایجاد شده است. ما هم مثل سیستم قدیم که بازیکنان تابع تیم و سرمربی بودند کارمان را شروع کردیم ولی توقعمان نابجا بود!

کاموا ببافم بهتر است!
شمس خاطرنشان کرد: من با این مسائل و بازیکن سالاری کنار نمی‌آیم. آدم در خانه کاموا و بافتنی ببافد بهتر از این است که با این شرایط در لیگ فوتسال کار کند!

دبیری را خودم می‌بستم شاید قهرمان آسیا می‌شدیم
وی درباره اینکه آیا اگر به گذشته بازگردد باز هم سرمربی تیم دبیری خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: به هیچ عنوان به این ترتیب به فوتسال بر نمی‌گشتم و سعی می‌کردم همه چیز را خودم بچینم. وقتی من به دبیری آمدم هشت بازیکن با این تیم قرارداد داشتند و من در آچمز بودم. اگر خودم تیم را می‌بستم شاید به راحتی قهرمان آسیا می‌شدیم!

دو بازیکن ادعا داشتند
سرمربی پیشین دبیری در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل کم کاری دو بازیکن تیمش در طول فصل، تاکید کرد: دو بازیکن ادعا داشتند که باید مثل فصل قبل ۳۸ دقیقه بازی کنند در حالی که توان بدنی آنها فقط پنج، شش دقیقه بود. من در تیم دبیری تلاش کردم حق را به حقدار بدهم که این تصمیم به بعضی‌ها برخورد و بعضی بازیکنان که ادعا داشتند، خوششان نیامد!

نمی‌توانم از تهران خارج شوم
شمس درباره شایعه حضورش در تیم گیتی پسند به جای محمد کشاورز هم گفت: این موضوع صحت ندارد. کشاورز دارد کارش را انجام می‌دهد. من در حال حاضر تهران هستم و از آنجا که در انجمن فوتسال ناشنوایان، انجمن فوتسال دانش آموزان و شهرداری مشغول کارم، نمی‌توانم از تهران خارج شوم. مگر اینکه یکی، دو روز از تهران بروم و برگردم که با این وضعیت شدنی نیست.

۳۵ روز است از کمیته فنی خبری نیست
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره برگزار نشدن جلسات کمیته فنی فوتسال و احتمال صوری بودن آن هم اظهار کرد: به رغم اینکه قرار بود هر دو هفته یکبار جلسه داشته باشیم ولی الان ۳۵ روز است که خبری نیست. قرار بود شنبه گذشته جلسه‌ای برگزار شود که این جلسه لغو شد. هنوز کمیته فنی آنطور که باید و شاید شکل نگرفته و ابلاغیه‌ای به ما نداده‌اند.

می‌خواهند حق السکوت بدهند
شمس افزود: متاسفانه یک توقعاتی وجود دارد که حالا که عضو کمیته فنی هستیم حرف نزنیم و انتقاد نکنیم. در واقع می‌خواهند این یک جور حق السکوت باشد ولی چنین چیزی به رویه و اهداف من نمی‌خورد. قطعا هر ایرادی در فوتسال کشور ببینم، آنرا بیان می‌کنم و حتی به حکم و پُستم نگاه نمی‌کنم. من اجازه نمی‌دهم فوتسال دست آقایان رها شود و هیچکس انتقاد نکند.

خواهش می‌کنم برایم حکم نزنید!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: من از این اخلاق‌ها ندارم. خواهش می‌کنم اگر کمیته فوتسال با این اخلاقم مشکل دارد، برایم حکم نزند! اگر فکر می‌کنند با این احکام سکوت می‌کنم، اشتباه می‌کنند. به عنوان مثال در همین قضیه تیم ملی برای مسابقات گرندپری، تعداد زیادی از فوتسالیست‌های خوبمان بیرون مانده‌اند و به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

خفه خون نمی‌گیرم!
شمس تاکید کرد: می‌گویند چون من در تیم باشگاهی موفق نبوده‌ام، باید در فوتسال “خفه‌خون بگیرم”! در حالی که من از این اخلاق‌ها ندارم. از تیم ماهان تندیس که حالا با اقتدار در صدر جدول لیگ است فقط یک بازیکن به تیم ملی دعوت شده در حالی که حداقل سه، چهار بازیکن می‌توانستند در تیم ملی باشند. سعید تقی زاده در تیم گیتی پسند یک سر و گردن از فوتسال آسیا بالاتر است ولی در لیست تیم ملی جایی ندارد. از تیم دبیری هم حداقل دو، سه بازیکن شایسته حضور در تیم ملی بودند ولی خسوس کاندلاس تصمیم گرفته همان تیم آسیایی را به برزیل ببرد.

حسن‌زاده و طیبی نمی‌توانند به برزیل بروند
سرمربی پیشین تیم ملی و تیم دبیری تبریز در پایان با تاکید مجدد بر اینکه با گرفتن یک حکم از کمیته فوتسال هم سکوت نخواهد کرد، گفت: حالا که باشگاه نوریلسکی روسیه به اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی اجازه حضور در گرندپری نمی‌دهد بهتر بود از بازیکنان جوان و آینده دار دعوت می‌شد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

به نظرم داری تقاص کارهای نادرست گذشتت رو می دهی!

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

آقای شمس واقعا که نمونه هستین همه اونایی که دنبال مقام هستن اگر جای شما بودن حتما از اون آدم های بله قربان گو می شدن ولی شما واقعیت های فوتسال رو میگن .
ضمناً شما بهترین کار انجام دادین که به بازیکن سالاری تن ندادید و از تیم دبیری جدا شدین .
جواد اصغری و فرهاد فخیم بتونن به خواستشون برسن مثل بازی مشهد که تیم رو در آوردن هر کدوم ۳۸ دقیقه بازی کردن

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

جناب شمس در فوتسال فقط یک مدیریت بلد بودی که بعد از چهارسال اونم فراموش کردی ،همه میدانن شما کم اوردی ونتونستی تیم جمع کنی چون دیگه باسیستیم قبلت نمیتوانی ،همین فرهاد فخیم پارسال ستاره بوده وتیم ملی انتخاب شده ،همین اصغری مقدم یک تنه عقب زمین جمع میکرد ،متاسفانه من که میدانم شما چوب رضا کردی رو خوردید اینقدر حرف جابجا کرد تا شما مقابل تیم قرار گرفتی ،وتیم بغقیر از اون بازیکنی که از جنوب اوردی روبروی شما قرار گرفت ،،،،،شما منتظر بودی تا اخراج بشی وپولتو بگیری ،دیگه حواست نبود افشین دبیری بی جهت افشین دبیری نشده خودش یک پا حسین شمس هستش .

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

آقای شمس که میگی دو بازیکن توان بدنی نداشتن پس چطوری فخیم فصل قبل هم بهترین بازیکن شد هم آقای گل اصغری مقدم هم نزدیک بیست گل زد و اما این فصل فخیم دو هفته از سه هفته لیگ تو تیم منتخب هفته بود پس لطف کنین بی عرضگی خودتونو گردن این و اون نندازین

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

سلطان فوتسال ایرانی شما هم مثل خداداد به حقت نرسیدی ولی خدا حق رو به حق دار میده سلطان

تبریز چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

من امسال همه بازیها رو دیدم اصغری مقدم که ۳تا بازی مصدوم بود ۲تا بازی هم ۵ دقیقه بهش بازی دادی اقای صداقت لطفا مردم را ساده فرض نکنید

نام... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

جناب شمس خواهشا با شعور مردم بازی نکن یک روز میگی بیماری چشم داشتیم یک روز میگی بازیکنان تیم ضعیف هستند مگر خودت همه ی این تیم رودرست نکردی ؟؟ اینهمه اردونرفتید؟؟چرا آنروز ها نگفتیدحالا که تیم را نابودکردی آنرا به گردن دیگران میاندازی ؟؟؟ ضعف مدیریتی وفنی شما باعث این نتایج افتضاح در آسیا و لیگ شده است ان را قبول کن!!!

وحید جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

واقعا که بعضی از افراد خیلی پررو هستند. آقای شمس با این نتایجی که گرفتی. ….من دیگه حرفی ندارم.