کد خبر : 17150
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 0:01
-

عسگری هدیه گرفت تا هوای آن داور را داشته باشد/غفاری به خاطر موقعیت شغلی یک داور به او قضاوت می دهد/ به خاطر بازی فصل قبل میثاق – دبیری حلالیت می طلبم

عسگری هدیه گرفت تا هوای آن داور را داشته باشد/غفاری به خاطر موقعیت شغلی یک داور به او قضاوت می دهد/ به خاطر بازی فصل قبل میثاق – دبیری حلالیت می طلبم
داور کرجی فوتسال ایران که در ماه های اخیر با بی مهری کمیته داوران روبرو شده در مصاحبه ای جنجالی با پایگاه خبری فوتسال ایران به مواردی عجیب اشاره کرده و در مورد برخی پشت پرده ها دست به افشاگری زده است.

علیرضا فولادی از داوران با سابقه فوتسال مدتی است که در لیست سیاه قرار دارد و در بازی های لیگ سوت نمی زند.دراین میان این داور در اظهاراتی ادعاهای عجیبی مطرح کرد.این داور در اظهاراتی که با پایگاه خبری فوتسال ایران داشته به برخی اتفاقات در داوری فوتسال ایران اشاره کرده و دست به افشاگری هایی زده است که قطعا خواندنی است.
فولادی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ابتدا رزومه ای از خودش گفت : من مدت ۱۵ سال است که در سطح اول فوتسال کشور به قضاوت پرداختم و همچنین در چند دوره مسابقات بین المللی حضور شایسته ای داشتم به نحوی که از طرف فدراسیون فوتبال در زمان ریاست آقای عنایت در کمیته داوران،تشویق کتبی و مالی شدم.در این مدت اکثر بازی های حساس و پخش زنده فوتسال را قضاوت کردم.
این داور با اشاره به حضور حسین عسگری در دپارتمان داوری گفت:متاسفانه پس از حضور آقای عسگری شاهد بی مهری ها، ناعدالتی ها و اعمال غیرقانونی بوده ام که برخی از آنها را می گویم تا شاید به گوش مسئولان برسد.پس از رفتن آقای عنایت نزدیکی یکی از داوران فوتسال با دپارتمان داوری برایم سوال برانگیز بود و اینکه چرا یکی از داوران اصفهانی تا این حد مورد توجه دپارتمان داوری قرار دارد. وقتی موضوع را از این داور پرسیدم او با صداقت گفت که در هر سفر آقای عسگری به اصفهان ،پذیرایی مفصلی از او می کند و در بازگشت هم به او هدایایی می دهد تا هوای او را داشته باشد و به او قضاوت بدهد. اول فکر کردم شوخی می کند اما وقتی در کلاس های مختلف از نزدیک ،نزدیکی آنها را لمس کردم به علت این توجه ها پی بردم.اما نمی دانم چه کسی و چگونه این موضوع را به گوش آقای عسگری رساند چرا که چند ماه بی دلیل و بی گناه با بی مهری ایشان مرا از قضاوت محروم کردند.وقتی از طریق آقای یدی مسئول کمیته داوران استان موضوع را پیگیری کردم ایشان اظهار داشتند که من در طی یک تماس تلفنی و پیامک به عسگری توهین و فحاشی کرده ام .این موضوع را از زبان آقای خانبان دبیر آقای یدی هم شنیدم اما همه می دانند که من چنین اخلاقی ندارم.تا اینکه بعد از چند ماه از طریق آقای صدرالدین موسوی به من اطلاع دادند که من هیچ توهینی نکردم و برای من قطعی شد که ماجرای فوق به گوش ایشان رسیده و من محروم شده ام.

DSC_0041
فولادی که قضاوت بازی جنجالی و ناتمام فصل قبل بین تیم های میثاق با دبیری را بر عهده داشت با بیان اینکه پس از چند ماه محرومیت دوباره در این بازی اتفاقاتی عجیبی برای او افتاد تاکید کرد: در یکی از صحنه ها پس از برخورد توپ با تیر دروازه و اعلام گل توسط داور بازی و عدم گل توسط بنده با تیم داوری به رختکن رفتیم و من ضمن جمع کردن تیم داوری گفتم که بیاید بازی را ادامه دهیم و تیم میثاق هم علیرغم گل نبودن توپ قبول کرده که گل شده و بازی را ادامه می دهد و دور از انصاف است که بازی را ادامه ندهیم اما نماینده فدراسیون ابلاغ کرد که بازی نباید ادامه پیدا کند. بنده شخصا خدمت نماینده فدراسیون رسیدم و ایشان گفتند تو چکار به نتیجه بازی داری گفتند نباید بازی ادامه پیدا کند.گفتم فردا دپارتمان داوری مرا دوباره محروم می کند اما گفتند دپارتمان هم در جریان است و خود دپارتمان مخالف ادامه بازی است.من هم لباس خودم را عوض کردم و خدمت آقای خوراکچی سرمربی وقت میثاق رفتم و گفتم مرا حلال کنید.من مخالف ناتمام ماندن بازی بودم.آقای خلیلی مدیرعامل میثاق و اعضای تیم هم جلوی پله ها سد راه من شدند و من برایشان توضیح دادم اما بازهم از مسئولین و بازیکنان این تیم طلب حلالیت می کنم.چون در حضور تیم داوری،ناظر داوری، نماینده فدراسیون و نماینده هیات فوتبال موافق ادامه بازی بودم و حتی مخالفت کردم که بازی ناتمام بماند.اما پس از این بازی به جای تشویق و تقدیر توسط مسئول دپارتمان داوری چند هفته دیگر محروم شدم.چندبار پیگیری کردم و گفتند محرومیت داوران فقط بدستور رئیس دپارتمان داوری انجام می شود.بازهم سعی کردم در کمیته داوران آفتابی نشوم.
این داور ادامه داد: در فصل جدید برای حضور در کلاس توجیهی داوری دعوت شدم و در این کلاس اتفاقاتی افتاد که بازهم به مذاق آقای عسگری خوش نیامد.همین عامل باعث شد تا علیرغم اینکه در تست ها نمره قبولی را گرفتم بهانه تراشی کرده و نمره مرا کم کنند تا دوباره محروم شوم.در برگه ابلاغ کلاس توجیهی نوشته شده از داوران در پایان کلاس طبق معیار و رکوردهای فیفا تست آمادگی جسمانی گرفته می شود و بنده هم مثل تمام این سالها در کلاس حضور داشتم.در افتتاحیه کلاس آقای افتخاری هم حضور داشتند و آقای غضبان هم بودند. یکی از داوران به نام آقای نوری از طرف داوران شروع به گلایه کرد و اینکه به داوران فوتسال توجهی نمی شود و چرا بین داوران فوتبال و فوتسال فرق می گذارند.در حالیکه شناسنامه فدراسیون فوتبال، فوتسال است و در جهان ،ایران را با فوتسال می شناسند.بعد از رفتن آقای افتخاری، آقای عسگری با خشم به آقای نوری توپیدند که آقای افتخاری کاره ای نیست و اگر بیل زن بود زمین خودش را بیل می زد و کارهای کوچک خودشان را هم به زور انجام می دهند.شما چرا به ایشان گلایه می کنید و دوست داشتید جلوی افتخاری جواب شما را می دادم که آقای غضبان هم شروع به صحبت از نداری ها کردند و اینکه داوران برای برگزاری بازی ها لباسهای جدید را پس از بازی تحویل فدراسیون می دهند و فدراسیون لباسهای داوران را می شوید تا هفته بعد تحویل داوران بدهد و … بعد از کلاس خدمت آقای غضبان رفتم و به شرف ایشان درود فرستادم که حقایق را گفتند.من گلایه کردم که چرا آقای عسگری با داوری که درد و دل هایش را مطرح کرده اینطور برخورد می کنند و متوجه نشدم که ایشان نزدیک من است و صحبتهای مارا شنید.باور کنید همان موقع گفتم باید منتظر محرومیت جدید باشم.
فولادی ادامه داد: پس از تست آمادگی جسمانی که من رکوردهای فیفا را طبق قانون و بر اساس ماده ۱۹ آئین نامه کمیته داوران کشور با موفقیت پاس کردم بعد از چند روز آقای غفاری گفتند آقای عسگری از تست های بنده ایراد گرفته اند .من شخصا خدمت عسگری رسیدم که ایشان اظهار داشتند چون تست ۱۰ متر را با رکورد ۱۰ ثانیه و ۱۰/۲ ثانیه دویده ام مردود هستم.گفتم رکورد فیفا برای داوران کشورها ۱۱ ثانیه و داوران بین المللی ۱۰ ثانیه است.من که در داخل کشور هستم با موفقیت تست را انجام دادم و زیر ۱۱ ثانیه دویده ام چرا ایراد می گیرید که آقای عسگری گفتند برای همه ۱۰ ثانیه گذاشته ایم.گفتم باید قبل از لیگ اعلام می کردید.چرا اعلام نکردید؟ گفتند همین که هست.دوست داریم ۱۰ ثانیه باشد.
فولادی اذعان داشت: بعد از این اتفاقات به عسگری گفتم که با تجربه من، شما به من احتیاج دارید نه من به شما که با کمال تاسف آقای عسگری گفتند برو ما به کسی احتیاج نداریم. بزرگترین داوران کشور التماس می کنند که بازی بگیرند.من گفتم لااقل دستور بدهید طلب مرا که دو سال است نداده اند بدهند که گفت خودتان بروید بگیرید.ما خیلی پیگیری کردیم اما آقای کروش و دار و دسته اش همه پول ها را می گیرند و چیزی نمی ماند که به شما بدهیم.
این داور در ادامه صحیت های جنجالی خود تاکید کرد:من و دو تن از داوران باتجربه کشورمان به نام های آرمان قنبرزاده و آقای نوری با اینکه تست خود را با موفقیت طی کردیم محروم شدیم اما دپارتمان داوری در حق ما ناعدالتی و ظلم کرد که امیدوارم پاسخگو باشند.
وی به برخی از ابهامات داوری در لیگ فوتسال پرداخت و اذعان داشت:من و چندین داور دیگر را به دلیل رد شدن در تست آمادگی جسمانی کنار گذاشتند اما در هفته ۱۵ لیگ برتر فوتسال بازی منصوری قرچک و پایاسازه تبریز چرا از داور لیگ یک که در رامسر در تست آمادگی جسمانی مردود شده بود استفاده شده است؟ یا اینکه تا هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالیکه کلاس لیگ یک برگزار نشده بود و تست آمادگی جسمانی گرفته نشده بود چگونه از این داوران به عنوان داور سوم و وقت نگه دار استفاده کردند.مورد دیگر اینکه نسبت به ماده ۱۹ آئین نامه کمیته داوران کوتاهی و تخلف صورت گرفته است.
این داور در ادامه افشاگری ها خود به جریان چند روز قبل اشاره کرد و گفت:چند روز قبل یکی از داوران شمال کشور به من زنگ زد و شروع به درد و دل کرد که چرا باید ۲تن از داوران شمال کشور که حتی تا قبل از روی کار آمدن آقای غفاری یک سوت هم نزده بودند عزیزدردانه ایشان شده اند.بنده هم از ایشان سوال کرده واقعا چرا باید اینگونه باشد که طبق اظهارات بنده خدا گویا از موقعیت اجتماعی و شغلی آنها استفاده شخصی کرده اند که مجبور شده اند در مقابل آن از این دو داور در بازی های مختلف استفاده کنند که واقعا افسوس خوردم به این فوتسال که ضابطه و لیاقت وجود ندارد و رابطه حکم فرماست.
فولادی در پایان گفت:امیدوارم کسی پیدا شود تا جلوی این بی عدالتی ها را بگیرد.چون من طی این چند ماه چند بار به آقای کفاشیان ریاست فدراسیون فوتبال نامه زدم اما انگار مشکلات تیم های ملی آنقدر زیاد است که فرصت پاسخگویی ندارند.من طی نامه های شماره ۱۰۵۴۳(تاریخ ۲۳ مهر ۹۳) و ۱۲۵۱۸(تاریخ ۲ آذر ۹۳) تقاضای رسیدگی به مطالب فوق را داشتم اما این نامه ها در کشوی آقایان بایگانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 133 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰:۲۰

بازی شهروند و گیتی پسند که همه چی تابلو بود

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

آقای عزیز
داوران اصفهان تا بحال نه به کسی باج دادن و نه خواهند داد
اگر هم به جایی رسیده اند از زانوی خودشان و تلاششان بوده است خواهشا اگر توانایی تست زدن رو نداری به کسی تهمت رشوه دادن و رشوه گرفتن رو نزنید کار خوبی نیست بروید و تلاش کنید
ج اصفهان

!!! جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

آقا ج اصفهان من از داوران قدیم ام اون قدیمها فقط مرحوم شکرانه مرد بود شاید جوانها یادشان نباشد اما چاپلوسی وآدم فروشیت زبانزد بود ما که همه چیزها رامیدانیم چه اون موقع وچه حالاچطوربازی میگرفتی؟ راستی همشهریات قضیه (آی ام س)رامیدونند

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

توچی؟ازخودت بگواگه راست میگی

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰:۴۲

مشکل از همکاران خود شما است که متاسفانه یا برای رفاقت و یا برای هدیه ای که میگیرند و یا لجبازی با بعضی افراد در بسیاری از بازیها هر جور بخواهند داوری میکنند وگرنه تکلیف اقای عسگری از سالها قبل برای اهالی فوتبال مشخص بوده و هست که چه حقهایی را ناحق نکردند و همچنان هم به کارهای خود ادامه میدهند

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

این خانه (ورزش ایران ) از پای بست ویران است

یک داور فوتسالی سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

برادر عزیز آقای فولادی طوری مصاحبه کردی که انگارخودت هیچ مشکلی نداشتی شماواسامی که ذکر کردی تست نرفتیدومحرومیدتازمانیکه تست نرفتیدبه شمابازی نمیدن بایدبه دپارتمان تبریک گفت که قانون رابرای همه اجرامیکنند وداوری ازسه قطبی خارج شده وبازیهای سخت راهم داوران جوان میزنند.

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

داوران جوان تمام بازیهای حساسی که برعهده داشتند را خراب کردند
نمونه بارز ان بازی اخیر تاسیسات و دبیری

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

شماچی میگی داوران جوان لیگ رابه هم زدند

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

بله داوران جوان لیگ را بهم زدن
چون شهامت اجرای صحیح قانون را بخاطر ترس از بعضی بازیکنان خاص ندارند

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۴

بازبنده خدافولادی تست رارفته اگه نرفته بودرسانه ای نمیکردتوچی؟توکه نرفتی چرابازی گرفتی هرکی ترانشناسه من که خوب میشناسمت بدبخت چاپلوس ادم فروش

سعید سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

آقای فولادی عزیز اینا چوب خداست پارسال هم حق میثاق را جلو دبیری خوردید هم حق بچه های گیتی را دوباره جلو دبیری در تبریز با اخراج نا حق اسماعیل پور انشاالله حافظه تون که یاری میکنه

محمد سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

آقا سعید مگه مصاحبه آقا فولادی را نخوندی که گفت توپ رو گل اعلام نکرده بودم.ضمنا بازیکن تیمتون باید ۲بار اخراج میشد.همه از تلویزیون بازی رو دیدند.درود بر شرف آقافولادی

ملی سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

اقای فولادی حسین عسگری میاد شمال با زن وبچه یه هفته یه هفته پیش اق داور شمالی میمونه تا بهش قضاوت بده خودشم فقط خوراک ماهی میخوره با زیتون پرورده .بازم به دوتا داور قضاوت میده لیگ یک که کارهای جانبی شو تو شمال انجام بدن.این غفاری که غلام حلقه به گوش اقایونه اصلا کاره ای نیست اینو گذاشتن که برن پشت این بنده خدا قایم بشن بعدشم عسگری تو تجارت لباسو سوتو شورتو و…… ایناس هرجام که نظارت میره ماشالله کااااااااااااادو

مسغود سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

در جواب آقا سعید باید بگم در بازی میثاق همه دیدند صحنه اخراج درست بوده حتی تیم میثاق فیلمو فرستاد afc که آنجا هم تایید کردند.آقا سعید شما خبر نداری از مدیریت میثاق بپرسید بهتون میگن.

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

اقای فولادی از داوران بسیار خوب و با وجدان فوتسال ایران بود

فوتسالي سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

سلام. حسین نوری کی باشن؟؟؟؟؟؟ اول باید داور بتونه آمادگی جسمانی خودش رو پاس کنه بعد بیاد از کمیته و دپارتمان انتقاد کنه. اون هم اگه انتقاد درست باشه. متاسفانه حسین نوری امسال هم با ۱۰۰۰۰۰ تا واسطه تشریف آوردن کلاس. چون به ناحق اومده بودن کلاس به خاطر اون از تست هم افتادن. الکی کمیته و دپارتمان را زیر سوال نبرید. داوران جوان کشک نیستن. داوری این نیست که یک اشتباه تاثیرگذاری داشته باشی و تیم رو بدبخت کنی و بعد طلب حلالیت نمایی عزیز دلم. همچنین داوران اصفهان خیلی از خود راضی هستن. خوب نمونه این داوران اصفهان رو هم خود شما آقای فولادی گفتید که چطوری اومده بالا.

داور فوتسال با سابقه سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

برخی از داوران فوتسال اصفهان تشریف میارن سالن و بازیهای لیگ برتر و لیگ یک استانشون رو از نزدیک می بینن و در مورد داوران قضاوت کننده اظهار نظر و کارشناسی می کنن. می خواستم بگم که شما در اون حدی نیستید که اظهار نظر و کارشناسی کنید. بزرگتون که امسال در دقایق آخر با واسطه گری یکی از مقامات بلند پایه فدراسیون و همچنین باز یکی از مقامات بلند پایه کمیته اومد و کاندیدای بین المللی شد هیچی نداشت، چه برسد به شما داور درجه یک و نفر هفتم استانتون که در رابطه با داوران با سابقه و با استعداد استانهای دیگر اظهار نظر می فرمایید. هر وقت شما هم لیگ برتر قضاوت کردید و حتی لیگ برتر پیش کش، لیگ یک قضاوت کردید اونوقت تازه می تونید دهنتون رو باز کنید. هر کسی هم که در پایگاههای خبری دیگری غیر از اینجا نظر میذاره لطفا اگه مرد هستش با اسم نظر بذاره تا جوابشو هم بگیره. داور اصفهانی که بدون اسم و یا با اسم مستعار کارشناسی و نظر می دی، ارزشت حتی از یه دختر بچه ۹ ماهه هم کمتره. البته بنده دوست دارم همیشه پشت سرم حرف و حدیث باشه به ۳ علت: ۱- وقتی نمی توانند در حد من باشند، پشت سرم حرف می زنند ۲- وقتی استعدادی که من دارم، اونا ندارن ۳- وقتی می خوان از سبک برخورد من تقلید کنند و نمی تونن. پس به خاطر اون عاشقتونم که همیشه درگیر من هستید.

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

اسم شما چیه مرد؟
نکنه اسم و فامیلت داور فوتسال با سابقه باشه!!!!!!!

ناشناس سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

اخ اخ ببخشید تو همونی نیستی که جام جهانی فوتسال فینالشو سوت زدی بعد یهو دیدی یکی میگه پاشو دیرت شده زیاد خابیدی ساعت ۱۰ صبح هااااااااا ااررررره

داور فوتسالی تاره کار سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

این درست نیست که صحبت های دیگران روی ناظران تاثیرگذار است.
اشتباه از سمت داوران اصفهان است که به همکاران خود سر میزنند و نمیدانند که عده چون شما مشکل دارند و ضعیف عمل میکنند و نمره قابل قبولی نمیگیرند و بعد میگویید مقصر فلان داور بود که در سالن حاضر بود.
البته داور درجه ۶ اصفهانی به امسال شما شرف دارد ،………………..

بهت گفته بودم سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

فولادی جان منو خوب میشناسی بعد از بازی دبیری گیتی اومدم به تو وسهرابی گفتم چوب کاری که کردینو میخورید آقای سهرابی هم منتظر چوب خدا باشه االبته این اولین وآخرین بار نبود .

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

اقای مدیرباشگاه…که گفتی فولادی منومیشناسه من ازداوران اصفهونم همه ترامیشناسند!عرق بهیچ تیمی نداری فیلم بازی رابه ماهم نشان دادی که همه گفتیم اخراج درست بودحتی به زبان انگلیسی توسایت باشگاه گذاشتی!ول کن این مسخره بازی هارافولادی توعمرداوریش یه اشتباه هم نداشته اینوهمه میدونند

داور مازندرانی سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

آقایونی که انگ پارتی بازی به آقای غفاری میزنین.اگه نمی دونین بدونین که داورای استان مازندران از ابتدای لیگ برتر و لیگ۱ امسال تا حالا از لحاظ داوری رفتن تورتبه۲۲کشور در میان ۳۱استان هستند.چه جوری میشه آقای غفاری برای داورای استانش پارتی بازی میکنه

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

ﺑﺮاﻱ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭاﻧﻲ ﻫﺎ ﺑﺪ ﻧﺸﺪ ﻛﻪ . ﺑﺎﻳﺪﻡ ﻧﺎﺭاﺣﺖ ﺑﺸﻲ. ﺑﻐﻴﺮ اﺯ ﻧﺼﻴﺮﻟﻮ اﻟﺒﺎﻗﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻳﺪ ﻣﺤﻼﺕ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻛﻨﻴﺪ

ارررره سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

خود نصیر لوشم از حسین عسگری جونو اقا بهمن غفاری اویزونه باور نداری این پنج شنبه بازی ساوه با فرش ارا اقا بهمنم ناظره برو ببین مگه میشه داور مازندرانی ناظرشم مازندرانی باشه اررررره

داور سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

اقای فولادی شیر مادرت حلالت.تصمیم پارسال تو روی گل نشدن درست بود و عبدلغنی اشتباه کرد تو رو محروم کردن چون عبدلغنی هم دمه عسگری و اومده با اون همشهریش قهرمان نجفی

داور فوتبال سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

اینا داور فوتسال رد کردن توی لیست بین المللی خودشون جرات نمبکنن بهش بازی بدن.طرف زبان گرفته یک تست چابکی این پاش به او پاش گفته عبدا… خورده زمین باز رفته توی لیست برا اینکه الیتنشه سال بعد از لیست بیاد بیرون و یه مازندارانی بره توی لیست کار غفاری و نصیرلو این کارا

همکار فوتسالی سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

علیرضای عزیز
در توانایی حضرتعالی و قضاوتهای بسیار خوب شما هیچ شکی نیست و شما جز بهترینهای داوری فوتسال بودید و هستید اما از شما و بقیه همکاران انتظار میره به افراد دیگری این اجازه رو ندهیم از ما واز حرفهای ما سواستفاده بکنن
همه داوران جوان نیز داوران خوب و آینده داری هستن پس احترام پیشکسوتان را حفظ کنین واز دپارتمان نیز انتظار داریم ضمن رعایت حقوق شخصیتی داوران به دفاع از آنان بپردازه نه اینکه باعث اختلاف بشه
داوران جوان امروز پیشکسوتان فردا هستن
یاحق

نادر سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

… فوتسالی که بعضیا در موردش نظر میدن،فحش … از طرف توی اصفهانی به داورای باشرف باعث شد امثال فولادیها که هرصدسال یکبار میان خداحافظی کنن.فولادی رفته تا دیگه امثال تو رو دیگه نبینه.تو میگی چوب خدا صدا نداره چطور سهرابی جام جهانی میره؟تو میتونی رنگ اینجور جاهارو ببینی؟؟؟؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

آقای محترم شما که منو نمیشناسی نظر نده مخاطب من خودش منو میشناسه میتونی بری فیلمه بازیو به چنتا کارشناس نشون بدی وقتی سهرابی تو فرودگاه تبریز از بچه های گیتی معذرت خواهی میکرد به خاطره اشتباهاتش شما کجا بودی که دم از شرف میزنی.؟

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

یه چیزای بگوباعقل جوربیادسهرابی ازتوووو عذرخواهی کرده من اونومیشناسم ازباباش هم عذرخواهی نکرده حالاچرااسم داش فولادی رااوردی به اون چه ربطی داره

داور بازنشسته سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

علیرضا فولادی عزیز ،
داوران فوتسال اصفهان دارای شخصیت و تحصیلات بالایی هستند و اینگونه صحبت کردن در مورد داوران اصفهان از شما بعید است ، اگر واقعا راست میگویید اسم داورانی که رشوه داده اند را بیاورید و مدارک ارایه کنید .لطفا تهمت نزنید.
همه میدانند که امسال برای لیست بین المللی فوتسال چگونه در حق داوران اصفهان ظلم شد ، لطفا کمی فکر کنید و بعد صحبت کنید.
آنچه مشخص است اینست که شما دل پری دارید ولی راه درست را در پیش بگیرید، تمرین کنید وتست بدهید ، همانگونه که بقیه داوران تست دادند و مشکلی برایشان پیش نیامد.
خداوند در قرآن میفرمایند : ( لیس للانسان الا ما سعی )

خطاب به داور فوتسال باسابقه سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

داور فوتسال باسابقه ، آقای …………….
همه از نمرات و تست بین المللی با خبرند تو که با سابقه ای برو و بپرس تا بفهمی کجا چه خبره ،
داور اصفهانی که کاندید شده بود تست بدنی و نمره دانش داوری و زبانش از همه بهتر بود ، حتی در امتحان کتبی کلاس لیگ برتر هم بالاترین نمره را گرفت .
امیدوارم در قضاوت همیشه جانب انصاف را رعایت فرمایید.

ﺑﭽﻪ ﻛﺮﺟﻲ سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

ﻧﺒﻴﻨﻢ ﻛﺴﻲ ﭘﺸﺖ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻓﻮﻻﺩﻱ. ﻧﻆﺮ ﺑﺪﻩ ﻫﺎ ﻣﻦ ﺩاﻭﺭا ﺭا ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻴﺪ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻢ اﻣﺎ ﻓﻮﻻﺩﻱ ﻭﺷﺮاﻓﺖ ﻛﺮﺟﻴﺸﻮ ﻣﻴﺸﻨﺎﺳﻢ
ﭘﺲ …… ﻟﻂﻔﺎ ﻧﻆﺮاﻱ ﺑﻲ ﭘﺎﻳﻪ اﺳﺎﺱ ﻧﺪﻳﻦ

ﺩاﻭﺭ ﺗﻬﺮﻭﻧﻲ سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺩاﻭﺭاﻱ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﭼﺮا ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﻫﻢ اﻓﺘﺎﺩﻳﺪ ﻳﻪ ﺩاﻭﺭ ﺗﻮ ﺗﻬﺮاﻥ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ اﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﺷﺪﻩ ﺩاﻭﺭ ﺁﺱ ﺑﻬﻤﻦ ﺧﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ? ﻧﻪ اﻳﺸﻮﻥ ﺁﮊاﻧﺲ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﻫﺴﺘﻨﺪ.

داورفوتسال شهرکردی سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

آقای بهمن غفاری ،خدا جای حق نشسته یه روزی باید درپیشگاهش مسؤل باشی وپاسخگو

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۲

خوب یهو بگو ولی امجدی هست دیگه

ناشناس سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

آهای بچه کرجی به فولادی با شرافت بگو مصاحبه بی اساس نکنه ………..

ایران یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

سلام دوستان
بخدا همه جوابگو هستیم در درگاه خدا
آقای غفاری روزی جواب خیانتهایت را پس میدی
این میز و صندلی همیشگی نیست
چرا همه ابلاغهایتان روی رابطه است؟؟
چرا خدا را در نظر نمیگیرید
آیا استانهایی که حامی وپشتوانه ندارن و کسی سفارششون نمیکنه باید نابود بشن و فنا بشن به استانهایی که زور و قدرت دارن
آقای غفاری کلاس لیگ برتر برگزار کردین ولی ۷۰ درصد داورای لیگ برتر همه داخل کلاس لیگ یک بودن
اگر تست رفتن ملاک بوده پس چرا به داورایی که تست نرفتن ابلاغ دادین
داوری شده واسه استان تهران و مازندران
واستان های کرمان و تبریز و اصفهان که روی شماها نفوذ دارن و باج میدن بهتون
آقای فولادی خوب گفته و دست شما را رو کرده
داوری که چندساله لیگ برتر است چرا بهش قضاوت نمیدی ولی داوری که تازه دوسال هم نیست اومده کلاس هر هفته داور است

خدا انشالله جای حق است

ﺑﻴﻨﺎﻡ ﻧﺸﺎﻥ سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

ﻏﻔﺎﺭﻱ. ﻋﺴﮕﺮﻱ ﺧﺠﺎﻟﺖ. ﺧﺠﺎﻟﺖ. ﺣﻜﻮﻣﺘﺘﻮﻥ ﺳﺮاﻭﻣﺪﻩ.ﺑﺮﻳﺪ ﺩﻳﮕﻪ

دل ارام سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

چی میگید واسه خودتون همین اقایون باعث شدن بنده و امثالهم از داوری بریم کنار از بس به اشناهاشون ابلاغ دادن و به بقیه چیزی نرسید

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

‏آقای اصفهانی که باپول فوتسال بهمه چیزرسیدی تو چه به فوتسال سهرابی باتو صحبت کرده چه ربطی به سلطان فولادی داره

نام ... سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

بر شرف و جرات علیرضا خان درود .اگر دروغ میگفت چرا داوری که در تست کلاس رامسر رد سده را بهش بازی میدن-یا داورای مازندرانی که تا قبل از امدن اقای غفاری میز لیگ یک هم نرفته بودن با امدن اقای غفاری امسال سوت میزنن ها.. حتما بخاطر لیاقتشون بوده نه بخاطر همشهری بودنشون – شما اقای که میکیید پارتی باز ی نمی کنند اون هفته شش داور مازندارانی در لیک قضاوت داشتن این هفته چهرا تا داور کدام استان این جوری بوده-اگر فولادی دروغ میگه ا چرا داوری های که سابقه ای ندارن و رزوم ای ندارن باید لیگ یک و لیگ برتر داوری کنن.انشا الله خدا جواب گو شما اقایان باشد که حق خیلی ها رو دارید میخورید

امير سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

جالبه همه به جون هم افتادین و فکر میکنین حرف شما درسته.دلیل عقب موندگی ما اینه که حراف خوبی هستیم.فقط بلدیم انتقاد کنیم موسوی .طاهریان.الانم شده غفاری.هر زمان امدیم به سلایق دیگران احترام گذاشتیم و فکر منافع خود نبودیم میتونیم موفق باشیم.من یه داور فوتسالم.همکار شما.ولی نه در کنار شما

ﺩاﻭﺭ ﺟﻨﻮﺑﻲ سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

ﻋﻠﻲ ﭘﻮﺭ اﻓﺸﺎﺭ ﺣﻘﺶ ﺑﻮﺩ اﻟﻴﺖ ﺑﺸﻪ اﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻫﺎ ﻧﺬاﺷﺘﻴﺪ ﺣﺴﻮﺩا

ناشناس سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

‏آقای داوربازنشسته تاحالا داوربین الملل شماسرداور لیگ برتربوده؟منم شاگرد آقافولادی بودم مثل شما ! همه سرکاریم حق مارابا رفیق بازی میدن آشنا خود شان،مطمئن باش هرجای ایران سراعسگری نه فقط اصفها فولادی گردن همه حق استادی داره ازآن داور بین الملل بپرس بهت میگه

مطلع سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

‏آقای داوربازنشسته تاحالا داوربین الملل شماسرداور لیگ برتربوده؟منم شاگرد آقافولادی بودم مثل شما ! همه سرکاریم حق مارابا رفیق بازی میدن آشنا خود شان،مطمئن باش هرجای ایران سراعسگری نه فقط اصفها فولادی گردن همه حق استادی داره ازآن داور بین الملل بپرس بهت میگه

آرمین سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

سلام خدمت همکاران گرامی
بیش از ۷۰ درصد حرف های آقای فولادی درست است، الان دور دور داوران شمالی و کرمانی است، داوری که لیگ ۲ نرفته میاد لیگ ۱ با ۳۸ سال سن چون شمالی است فقط داوری نیست مگه ناظرا شمالی کم ابلاغ دارن بجز آقا نعمت کرمی که واقعا حق ایشان است آقای بهروش کجای فوتسال بوده که شده ناظر داوری فوتسال، دورود بر شرف عنایت ان شا الله با رفتن مافیای فوتبال (نبی و آیت اللهی) از فدراسیون زودتر عسگری و دار و دستش از فدراسیون رفع زحمت کنن و استادعنایت برگردن

اصفهان سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

باسلام
چ خبره اینجا ببین حسین نوری اگه ۱۰۰۰۰ تا دیده باشه تو فدراسیون و پارتی داشت وقتی به خاطر ۲ صدم ثانیه تست رد میکنن پس اون ۱۰۰۰۰ تا پارتی باید براش کاری کنند یا نه پس لطفا
حرف الکی نزنید…
داوران اصفهان از بزرگمون احمد صالحی تا فوتسال علی حفیظی برو رزومه بازیا
که بهشون ابلاغ میشه ببین سطح بازیا ببین بعد بیا اینجا در مورد اصفهان بزرگ صحبت کن…

به نام حق سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

با سلام
ناراحتم که همه به جون هم افتادن اما مجبورم من هم حقایقی را بیان کنم.
قبل از حرفهایم بگویم بنده خوب قضاوت می روم در کشور پس حرف هایم به دلیل ناکامی ام نیست. آقای فولادی و دیگر دوستان معترض حرف هایشان کاملا درست است زیرا از زمانی که آقای غفاری آمده اند آقایان محمد …، امیر …، مرتضی ….، مهدی ….، یوسف …، ولی …، رسول …، همه این داورانی که نام بردم مازندرانی هستند و آقای غفاری خیلی به اینان ارادت دارند زیرا تازه وارد فوتسال ایران شده اند و ماشا الله حسابی ترکوندند و راه به راه بازی لیگ برتر و لیگ یک میروند در حالی که داوران دیگر شهر ها باید التماس کنند و بازی بروند. آقای … که راننده شخصی آقای غفاری هستند و ساعت ۲ شب هم میروند دنبالشان دم فرودگاه. آقای غفاری زیاد تبریز میروند چون ماشا الله داوران تبریز خوب آجیل میدهند به ایشان و خوب هم بازی میگیرند. آقایان مهدی …، امید … هم در لیگ برتر خوب بازی میروند چون آقای سهرابی نزدیک آقای غفاری است به خاطر وضع مالی خوبش آقای … هم چون کار سایت داوران را انجام می دهد مجبور هستن بهش بازی بدن. آقای غفاری خجالت بکش و برو خونتون. موندم آقای عسگری چرا اینو نگه داشته تا خودشم خراب شه.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

اگر تو میتونی برو به اقا غفاری بگو بهم بازی نده اخه وقتی چهار تا ادم مثل تو میاد در مورد من حرف میزنه تو خونه نشستن بهتر از داوریه.الان بیست روزه دارم عشق حال میکنم خارج ایران داوری واسم از تفریح هم کمتره.اگر جواب نمیدادم فکر میکردین دارم برای غفاری خرج میکنم نه من اگر امروز داوری نکنم و سر پروژه هام باشم موفق ترم.اقای محترم

نام.... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

لطفا اسمت رو بهم بنویس عزیزم. مرد باش.

به نام حق سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

آقای فولادی ماشالا به شرفت.
آقای غفاری کم به این مازندرانی ها بخاطر مازندرانی بودنت بازی بده عزیزم.

با سلام سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

آقای فولادی دورود بر شرفت
آقای غفاری من جای تو بودم خودم می رفتم از دپارتمان بیرون چون واقعا خیلی داری به این داوران مازندرانی بازی میدی تازه وقتی تبریز می روی خیلی از داورای تبریزی آجیل میگیری از آقای کمربسته که بین المللی شد از آقای اسماعیلی که خوب سر داوری بهش دادی یه چیز دیگه آقایان مهدی بادیکناری ، امید سهرابی ، محمد علی زاده، امیر دریایی ، یوسف صادقی ، مرتضی شعبانی ،ولی امجدی ، رسول بازرگان اینا همشون مازندرانین و از وقتی اومدی مشاالله نسبت به داوران قدیمی دیگر خیلی بیشتر سوت زدند و وقت و سوم رفتن تو لیگ برتر آقای امجدی که راننده شخصی شما نیز می باشد

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

آقای عزیزی که مطالبتو از روی ناآگاهی مینویسی.مگه این اسامی ای که گفتی کمتر از داورای دیگر نقاط کشورند.مطمئن باش تمامی این افرادی که گفتی بهتر از خیلی از داورای سایر نقاط کشور داوری میکنن ولی بعلت ترافیک داورای خوب تو استان مازندران پشت خط موندند.اگه نظرت تامین نمیشه برو از ناظرای محترمی که از سایر نقاط ایران برای داورای مازندران میرن بپرس. تو اگه میتونی برو گلیم خودتو از آب بیرون بکش نه که حسرت داورای مازندران رو بخوری.مگه دوره طاهریان همین داورا نمیرفتن قضاوت کنن.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

اتفاقا زمان استاد طاهریان داوران مازندرانی که نام بردیم اصلا بازی نمی رفتند و جالب اینجاست که داوران مازندرانی فقط ناظر مازندرانی دارن اینو همه میدونن.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

برادر عزیز وقتی میگم اطلاعاتت غلطه قبول کن.آقایان کریمی،خلفی،حسینیان،شهرکی،سیستانی و ….از کی تاحالا مازندرانی شدن و ما نمیدونیم.تازه آقای امجدی اصلیتی گیلانی داره و جزو داوران تهرانه.همچنین آقای بازرگان جزو سهمیه البرز.اصلا مگه قراره داورا تو یه سطح بمونن.همین داورایی که اسم میبری مطمئنا از جنابعالی بهترن که دارن داوری میرن.چون هیچ وقت آقای غفاری شرفشو به خاطر کسی نمیفروشه.بنده خدا از یه طرف از سوی بچه های مازندران محکوم میشه به اینکه داوری کم میرن از یه طرف خدانشناسهایی مثل جنابعالی پیدا میشن و به ایشون تهمتهای ناروا میزنن.انشاالله بتونی جواب کسایی که بهشون تهمت زدی را اون دنیا بدی.یه چیز دیگه هم که تو نوشته های قبلی اومد در مورد آقای بهروش مرد زحمتکش و مسئول کمیته داوران استان مازندران بود جهت اطلاع بهتون بگم اون موقع که جنابعالی دنیا نیومده بودی ایشون تو لیگ کشور قضاوت میکرد.

ج.اصفهان شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

نمخاد.اقای.غفاری.را.رد.کنی.خودت.برو.گ

داور فوتسالللل سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸

سلام. مگه قراره همه در یک سطح قرار بگیرن و در اونجا درجا بزنن؟ یعنی به نظر شما کسی حق پیشرفت نداره که بهمن غفاری همشهریشه یا اینکه با موسوی دوسته و یا فامیل طاهریانه؟؟؟؟؟؟ این بحثها بحثهای بچه گانه هستش. هرکس استعداد داشته باشه باید پیشرفت کنه. ممکنه یه روزی از یه استان ۲ تا داور بین المللی داشته باشیم. اونوقت شما خون به پا می کنین. قابل توجه اصفهانیای عزیز که دارن به خاطر لیست بین المللی و …. خون به پا می کنن. عزیز دلم برای یک داور بین المللی حفظیات (دانش داوری و زبان) مهم نیست. مهم قضاوت هستش. زبان را میشه توی یک سال به حد متوسط به بالا رسوند ولی تئورسین خوبی باشی دلیل بر خوب قضاوت کردن نیست. این رو عملاً نمرات و سابقه قضاوت مشخص می کند.

ﺩﻟﺴﻮﺯ سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺑﻢ ﻓﻮﻻﺩﻱ ﻋﺯﻳﺰ. ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻮاﻓﻖ و ﻫﻢ ﺩﺭﺩ ﻫﺴﺘﻢ ﺁﻗﺎﻱ ﻋﺴﮕﺮﻱ ﺑﺎ ﺑﺎﻧﺪ ﺑﺎﺯﻱ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩاﺭﻩ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﺣﺮﻑ ﻣﻦ و ﺗﻮ ﺭﻭ ﮔﻮﺵ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺩاﻭﺭاﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﻱ ﺧﺮاﺏ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻣﻴﺸﻦ ﻧﻪ. ﻫﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﺗﻮ ﺯﻣﻴﻨﻦ. ﻣﺜﻞ ع . ع اﺯ ﺷﻬﺮﻛﺮﺩ. ﻋﻠﻲ. پ . ا . اﺯ اﻫﻮاﺯ. ﻣﻬﺪﻱ ﻣﺮﺷﺪﻱ اﺯ ﺗﺒﺮﻳﺰ. ﺳﻌﻴﺪ ﻋﺒﺎﺳﻲ اﺯ ﺭﺷﺖ. ﺣﺴﻦ ﻣﻮﺳﻮﻱ و ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﺭﻣﻀﺎﻧﻲ و ﻋﻠﻲ ﻣﺮاﺩﻳﺎﻥ و …. اﺯ ﺗﻬﺮاﻥ. ﭘﺲ ﺷﻜﺎﻳﺘﺘﻮ ﺑﺰاﺭ ﺑﺎ ﺧﺪا ﻣﻂﺮﺡ ﻛﻦ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻲ ﺭﻭﺭ ﻫﺴﺘﻢ و ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﻬﺮاﻥ ﻧﻤﻲ ﺭﺳﻪ

یک داور فوتسالی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲:۲۲

آقای فولادی عزیز مثل اینکه حافظه شون یاری نمیکنه خیلی خوبه آدم یه جو انصاف داشته باشه دوست عزیزشمابعدبازی میثاق برید آمارتونو نگاه کنیدمحروم نشدیدبلکه تشویق شدیدکه بعداون باآقای سهرابی سختترین بازیرو بین دبیری وگیتی سوت زدید وآقای سهرابی رو همه میشناسندآدم سالمی هستش چه بسا تازمانیکه انسان داوری میکنه اشتباه هم میکنه بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه داشتن من هرجا با شما داوری اومدم آخرش به شکم شما معترض بودن شما فنی خیلی خوبید ولی بایدبدنتونو درست کنید برادر واون آقایی که تهمت بیجامیزنی بایداون دنیا جواب بدی که میگی میره شمال ویلای داوران بدبخت فریب خورده آقای عسکری خودش یه ویلا داره درحد لالیگا بعدبره ویلای داورا واقعا خنده داره آقای عسگری باخودشم قهره حالا بره باداور جوون هم بپره

داورتهرونی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

آهای داورتهرونی تورو هم همه میشناسن تو هم چون نتونستی تست بری بهت فشار اومده همه کسانی که به کمیته داوران معترضن کسایی هستن که یا مشکل تست دارند یا هربازی که بهشون دادن خراب کردن واز نظرفنی ضعیف بودن به جز بابک داوری.تو مخبرفولادی هستی که هم استانیتو فروختی

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۹

از خواندن کامنتها خیلی خوب میشه فهمید که اینها مشتی نمونه خروار است!
واقعا انسانها برای رسیدن به هر منفعتی باید خودشان را بفروشند?!! و تازه به چه چیز و چقدر می‌فروشند

خطاب به بی جنبه ها چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

واسه همه اونایی که انتقاد میکنن و داوری بلد نیستن و ادعای داوری تاپ رو دارن متاسفم . برید یه کم روشخصیتتون کار کنین . با این طرز فکر باید برید مهدکودک نه قضاوت تو لیگ برتر . لیگ برتر جای اونایی نیست که شخصیت اجتماعی ندارن . در ضمن اونایی که پشت سر مازندرانیها حرف میزنین برید سابقه داوری های بچه های مازندرانو ببینید که تا چند سال پیش ۷ داور تو لیگ برتر داشت اون موقع هم غفاری بود که پارتی بازی کنه . باید به حال شما خندید

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

واقعا عجب حرفی زدید.دمت گرم.اینا که اینگونه طرز فکر بچه گونه دارن توزمین از عهده چارتا فوتسالیست پرحاشیه میخان چجوری بربیان.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

دوستان عزیز سلام
اقایون محترم میدونید که این سایت در معرض دید همه تیم ها و هواداراشون هست
لطفا درد دل هاتون یا مشکلات شخصی خودتون رو اینجا مطرح نکنید که باعث سواستفاده دیگران قرار بگیره
میدونید چقدر واسه دیگران مهمه این اختلاف بین داورها
درضمن در جواب حرف هایه اقای فولادی عرض کنم اقای فولادی همه بد همه خلافار شما تست تهرانتو خراب کردی چرا در کرج تست دومتو نرفتی و پاس نکردی که انگشت اتهام رو بر روی همه گذاشتی
واقعا از شما بعیده که دوبار تست نرفتی باز هم مسولین رو مقصر میدونی

تبریز چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

سلام
من نمیدونم چرا همیشه و روز به روز بدتر میشه آخه چرا قبول نمیکنید بهمن غفاری داره جانب دارانه عمل میکنه نه تنها داوران بلکه افراد فوتسالی که ** جیگر ** نیستن میفهمند عزیز من.
ابلاغ های لیگ برتر و یک که معلومه کجا سرازیر شده / تهران مازندران و تمام
“ک” بلد نبود تست بره و فارسی صحبت کنه و درست راه بره و شکیل قضاوت کنه ی دفعه شد بین الملل.
“ح” هم که اینقدر از خود راضی هست نه فیزیک داره و نه تشخیص که توقع داشت بین المللی بشه . چون میشه یکی مثل “ع” از خود راضیه متکبر.
دنیال یکی بهتر از اینا باشید.
خدا به داد این فوتسال و داورانش برسه.

توجه توجه توجه چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

بله دیگه با عملکرد تاریخی دپارتمان و کمیته داوران همه داوران به جان هم افتادن و دارن دست هم دیگرا رو میکنن.
ادامه بدید ببینیم دیگه چه خبر؟
تا بود صدرالدین موسوی / بعد طاهریان حالا غفاری
بعد از این هرکس بیاد همینه و شما به این حرفا ادامه میدهید.
فعلا که به کام تهران و شمال شده همه چیز.
تهران برای نزدیکی به فدراسیون و پایتخت بودن
شمال و مازندران که دیگه دلیل نمیخواد
اصفهان که گز داره و باغ تو شهر درچه و ناهار و شام
کرمان حواله رایگان کالا میده
تبریز یکی سایت داره و به به
به زودی با گذشت زمان و طلوع خورشید همه چیز نمایان میشه ولی هرگز درست نمیشه

لطفا با اسم و فامیل کامنت بگذارید چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

اگر شرافت و انسانیت هست و همه از گفته های خود مطمئن هستید چرا حتی یکنفر با اسم و مشخصات نظر نمیده؟؟؟؟

اميد سهرابي چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

سلام دوستان عزیزی که جرات ندارن اسم خودشونو بنویسن .بحث دفاع از بچه های مازندران نیست فقط اون به ظاهر اقایونی که میگن مازندران زیاد ابلاغ میره برن امار در بیارن ببینن واقعیت چیه.بازرگان و امجد هم بچه مازندران نیستن.دوست نداشتم تعطیلاتم رو بخاطر جواب دادن به کسایی که حتی جرات معرفی خودشونو ندارن خراب کنم ولی چون اسم از من اورده شد باید بگم من بخاطر داوری یه بار هم با کسی تماس نگرفتم و نخواهم گرفت چون اگر شایسته نباشی توو زمین بازی میخوای چه کار کنی.باز هم دارم میگم اون به ظاهر اقایونی که انتقاد از دپارتمان داوری دارن برن امار بدن و با واقعیت صحبت کنن.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

واقعیت ….

علیزاده یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

یه جور میگی تعطیلات انگار رفتی کالیفرنیا .زرشک تو برو همون لیگ استان سوت بزن که ارررررره

جانیپورچ چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

فولادی چون ک خودش داره غرق میشه و لیاقت نداره
داره خیلیارو ب جون هم میندازه و میخواد از اب گل الود ماهی بگیره
فولادی واقعا برات متاسفم. تو میخواستی تست بری تا ابلاغ بگیری
چون خودت توانایی نداری.داری به ناحق خیلیارو نابود میکنی
خیلی بی انصافی

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

اگه مردی خودتو درست معرفی کن

ولی امجدی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

نفر آخری خیلی جمله زیبایی نوشتی واقعا اون شخصی که شهامت نداره اسم خودشو بنویسه اینقدرشهامت نداره خودشو معرفی کنه بعد توقع داره لیگ برتر سوت بزنه هیچکسی بی عیب نیست معصوم فقط پیامبرانندکما اینکه کمیته داوران ودپارتمان نیز ایرادهایی دارند مگر قبلی ها نداشتند هرکی راس کار اومده یه عده معترضند ولی کسانیکه بدون مدرک تهمت میزنند به خدا واگذار میکنم واون کسیکه منو مازندرانی خطاب کردی برادر عزیز من گیلانی هستم وبه سعید عباسی هم که اعتراض میکنی اینو بدون سعید ازهمه داوران حال حاضرفوتسال قدیمیتره حتی از۴داوربین المللی ما فوتسال هنوز لیگ نداشت سعید داور فوتسال بود مثل اون وطن فروشهایی نباش که اونورآبنداینوریهارو میکوبندفقط شهامت داشته باش اسمتوبنویس وبا مدرک صحبت کن خداوندهمه مارابه راه راست هدایت کنه.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

برادر عزیز آژانس چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است کل کشور از این موضوع خبر دارن پس اتهام نیست حقیقت آقا

میلاد علینژاد چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

واقعن برای همکارهای خودم متاسفم که افتادن به جون هم.اونم سر یک چیز بی ارزش.اصلن هر هفته لیگ برتر بزنید در نهایت چی خواهد شد؟اون دوستانی که مازندرانی ها انگ میزنن برن امار قضاوت ها در بیارن بعد یک چیز فرمایش کنن اگه دتور منشی و وقت نگهدار جز قضاوت میدونید دیگه فاتحه افکارتون باید خوند
بعد اسم داورهای مازندران اوردین این بدونید همه اینا چند سال از بس منشی و وقت نگهدار رفتن .بعد چند سال یک سوت میرن چه دادی از شماها در اومد!
اقایونیکه اسم امید سهرابی و یوسف صادقی میارید اینو بدونید اینا واقعن استعداد دارن پس حقشون هست زود پیشرفت کنن چون جوان هستن باید درجا بزنن !
در نهایت دوستانی که اسمتون نمیذارید از این نترسید که پیامتون بخونن و براتون تو دپارتمان درسر بشه.انقدر شجاعت داشته باشید اسمتون بزارید بعد پیام بزارید و تهمت بزنید.ادم باید از خدا بترسه نه از بنده خدا

حمیدکاشانی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

باسلام خدمت تمام دوستان امیدوارم آقای فولادی که درداوری فوتسال کشورسالهازحمت کشیده اندمشکلشان حل شود آقایان داوران اصفهانی شماهم برای ماعزیزهستید وروی سلامت شماهم شکی نیست ضمن آرزوی موفقیت برای دوست خوبم اسماعیل کمربسته چرادرانتخاب لیست بین المللی خودرااز من محقتر میدانید. یاحق حمیدکاشانی

تشکر از همه

یوسف صادقی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

سلام باید به اطلاعتون برسونم اگه واقعا شیعه علی هستید و خودتونو مسلمان میدونید از خدا بترسید که بخاطر دو تا داوری رفتن دارید به همه تهمت میزنید دوستانی که ازشون حرف زدید امیدسهرابی الان ۵ ساله داور لیگ برتر پس کی باید سوت بزنه من شجاعت بادیکناری شعبانی دریایی علیزاده هممون ۴سال میز و وقت نشستیم مگه قراره تا ابد سوت نزنیم اگر بالا دستیها به ما سوت میدن نمرات نظارت مارو دیدن . هر وقت مثل استان مازندران ۶ لیگ فوتسال منظم داشتید برید اعتراض کنید . برید آمار داوری امسال رو در بیارید ببینید ما از همه کمتر رفتیم . درضمن شما حق نداشتید به آقای بهروش توهین کنید اون موقع که آقا بهروش قضاوت میکرد شما هنوز دنیا نیومده بودین . شمایی که دارید به مازندران و اصفهان و تبریز و اعضای فدراسیون توهین میکنید اگه ادعا دارید و قضاوت میخواین وجودشو داشته باشید با اسم کامنت بزارید . منتشکرم از دوستانی که بامتانت و شخصیت جواب این آقایونو دادن . از خدا بترسیید کار خوبی نمیکنید به بزرگان داوری کشور توهین میکنین . به حالتون باید تاسف خورد

داور فوتسال وبگرد چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

از همتون مشتکرم که به فکر من هم هستید. دوستتون دارم. هرکسی آماده است از همین الان مدیریت سایت کمیته داوران رو به ایشون واگذار کنیم تا بازیهای بیشتری قضاوت کند. سایت بغیر از ضرر (چه مالی و چه داوری) هیچ منفعتی ندارد. اصلا ما داوری بلد نیستیم. شمایی که نظر میدید و کارشناسی می کنید، بفهمید که ما آدم انتقادپذیری هستیم، اسمتون رو بگید که لااقل باهاتون تماس بگیریم و ازتون بیشتر راهنمایی بخواییم. حرف مفت مالیات نداره عزیزانم. ما باغ داریم اما واسه خودمون، پول داریم اما واسه خودمون، آجیل داریم اما واسه خودمون، گز داریم اما واسه خودمون، بن و کوپن و …. کالا داریم واسه خودمون. داورانی که الان دادشون بلند شده همونایی هستن که همه بازیهاشون رو دست پر رفتند پیش بعضیها. شما بدونید با آجیل دادن و گوشی موبایل هدیه دادن و گز دادن و باغ بردن و کادوهای گران گرفتن و مسئول بلند پایه فدراسیون رو واسطه قرار دادن، در داوری به جایی نمیرسید. خواهشمندم اول سوابق داوران رو بررسی کنید، بعد در مورد داوران نظر دهید و به اینها حمله کنید. به نظرم شما خودتون هم روزی مسئول یکی از سایتها بودید و خودتون بهتر از همه می دونید که ضررهایی دارد و همینها باعث شد که سایتتون رو تعطیل کنید. بنابراین خواهشمندم به جوانهای داوری کشور حمله نکنید. به حد کافی داوری این ممکلت حاشیه داره. دیگه نکشید داوری مملکت رو.. بله من هم با شما موافقم که کمیته داوران هستش نه کمیته امداد. در مورد نفر چهارم بین المللی هم بگم که همه باید خودشون برای خودشون قاضی باشن. خودتون بیشتر فکر کنید به نتیجه ای می رسید که کمیته داوران به آن رسیده است. و در آخر جملاتم می گویم هرکسی استعداد داشته باشه میره رده های بالا و بالاتر. کسانی که شماها ادعا دارید با کادو و هدیه و …. اومدن رسیدن به اینجا و به قول دوستمون راه صدساله رو تو یه شب طی کرده، مطمئن باشید اگه اینجوری بود امروز تو صحنه داوری نبود. پس حتما سوابق داوران رو بپرسید و بعد قضاوت کنید. متشکرم

علوی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

از تقدیر سرنوشت غمگین مباش.چه بسا سگهایی بر روی اجساد شیرها رقصیدند.شادی کردند و خود را بزرگ پنداشتند ولی نمیدانستند شیر. شیر میماند و سگ سگ.(اقای فولادی همیشه صادق و مرد بود.شما داوران نوجوان نمیتوانید در مورد استاد همه داوران اقای فولادی نظر بدهید.

امیر عبادی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

این صفحه نشانگر قسمت بسیارکوچکی از … رفتاری وکرداری ونشانه بارز باند بازی های داوران ایران برعلیه یکدیگر می باشد که باعث شده جامعه داوری ایران روز به روز ذلیل تر شود.همه این کارها و حرف ها برای یک ابلاغ داوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایمان غلامی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
قبل از هرچیز عرض شود رفافت ارزشش بیشتر از اینه که بخاطر چند ابلاغ اینطوری روبروی هم ایستادید
دوستانی که میفرمایند داوران استان مازندران زیاد ابلاغ میرن فقط به ۱نکته اشاره کنم بنده سال۸۶با شرکت درکلاس شهرکرد به جرگه داوران کشور پیوستم و سال ۹۰درکلاس لیگ برتر نشستم در این مدت۷-۸ سال هنوز۶تا قضاوت(سوت) تولیگ برتربه ما نرسیده لیگ ۱هم امارش موجوده چطوری میشه دوستان بدون هبچ اماری همه رو متهم میکنن حال و روز بقیه داوران استان هم به همین صورت هستش

مهدي مرشدي چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

قابل توجه دوستان و همکاران عزیزم
مدیریت سایت کمیته داوران واگذار می شود. دوستان و همکاران عزیزی که مطمین هستند با گرفتن مدیریت سایت، هر هفته در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک قضاوت خواهند نمود، هر چه سریعتر اقدام نمایند. عزیزانم اولویت با کسانی که سریعتر اقدام کنند. فردا باز شاکی نشین که مرشدی دوست فلانی بود که مدیریت رو واگذار کرد به اون. از اینجا هم می گم من به خاطر مدیریت سایت، چندین بار از طرف کمیته داوران کشور مظلوم واقع شدم. بخاطر اینکه خواستن بهم بازی بدن و نتوستن که صدای بعضیها در نیاد. در ضمن این سایت فقط و فقط جهت راحتی عزیزانی بود که در حال حاضر شاکی هستند که بازیهاشون رو بموقع اطلاع داشته باشند. در صورتی که تا ظرف یکماه کسی اقدام ننماید، به احتمال قوی، به احتمال قوی و به احتمال قوی این سایت را مثل بقیه دوستان تعطیل خواهم نمود. عزیزان من هم خواهشمندم شما که دم از مرد بودن می زنید لطفا وقتی توی قسمت نظرات سایت کمیته داوران نظر می دهیم مرد باشید و اسم و ایمیل بنویسید تا جوابیه دریافت کنید. با تشکر- مدیریت سایت کمیته داوران کشور: مهدی مرشدی

مهدي مرشدي چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

ضمناً افراد متقاضی می توانند با مراجعه به صفحه اول سایت، تقاضانامه خود را از طریق نظرات خبر واگذاری مدیریت، اعلام نمایند. با تشسکر مجدد

مهدي مرشدي چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

مدیریت محترم سایت خبری فوتسال ایران، لطفا متن قبلی اینجانب رو هم منتشر فرمایید. متشکرم

حامد چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

من واقعا متاسفم…

جوادفلاحی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

دوست عزیزی که به قول امید سهرابی شجاعت گذاشتن اسمتو نداری باید بهت بگم که داورای فوتسال مازندران سعی دارند تو زمین کار درستو انجام بدند.خوشبختانه تا حالا هم سوابق خوبی از خودشون نشون دادند هم استاد عزیزم اقای نصیرلو و هم داورای دیگه لیگ برترمون از جمله ملکی غلامی سهرابی و محمدنژاد.
تا وقتی که حرف بزنی افرادی هستند که بیاند جوابتو بدیند ولی وقتی که میای توهین می کنی جوابتم با توهین میشنوی البته تو شخصیت من نیست بهت توهین کنم چون من “تو” نیستم. ببین حتی لایق “شما” هم نیستی.
http://upir.ir/93dey/11111111111.png

محمد پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۷:۰۵

ﺳﻼﻡ ﻣﮕﺮ ﯾﮏ ﺩﺍﻭﺭ ﺑﺎ ﺷﮑﻤﺶ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻭ ﺩﺭﮎ ﯾﮏ ﺩﺍﻭﺭ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺴﺖ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻗﺎﺋﻞ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺣﺎﻻ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﻧﺤﺼﺎﺭ ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﺗﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﻖ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﺳﻨﺪ ﺧﯿﺮ ﻭﺷﺮ ﻫﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺰ ﺁﺩﻣﯽ ﺳﺮ ﻣﯽ‌ﺯﻧﺪ ﺁﻥ ﻋﻤﻞ ﻣﺰﺩﺵ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺩﺭ ﻣﯽ‌ﺯﻧﺪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ سربلندﻭ ﺑﺎ ﻋﺰﺕ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯ ﺭﺍ ﻧﯿﺎﺭﻩ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﯽ ﺑﻪ خفتﻭ ﺧﻮﺍﺭﯼ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ

فرزین صالح چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

سلام به همه دوستان و داوران عزیز. اولا تبریک میگم به آقای کمر بسته بابت بین المللی شدنش. دوم تشکر می کنم از مهدی مرشدی جان عزیز که زحمت میکشه برای سایت و اطلاع رسانی مشه برای همه که حداقل آمارارو دارن و حرف میزنن. سوم از همه داوران میخواهم که این حرف ها را تمام کنند زیرا واقعا همه با هم دوستیم و خوب نیست همدیگر را تخریب کنیم همه داوران فوتبال غبطه رابطه داوران فوتسال را می خورند اما حالا چی؟ حالا حرف دلم را میزنم:
همه میدونن که من رابطه خوبی با تمام داوران کشور دارم زیرا دوستی برایم با ارزشتر است تا قضاوت این راآنهایی که با بنده برای داوری در یک محل بوده اند خوب می دانند. ولی من هم جوان هستم و حدود ۶ سال است که داوری فوتسال را شروع کرده ام و به ندرت پیش آمده که نمره خوبی نگیرم ولی من هم توقع دارم که من، فردین مبارکی و خیلی از داوران جوان دیگر هم دیده شویم. مطمئن باشیم تو قضاوت ضعیف نیستیم، نمیگم قوی هستیم و می توانیم جایگزین دیگران شویم اما حقمان هم این نیست از بین برویم. بازم همه داوران فوتسال ایران برایتان آرزوی سلامتی و پیشرفت دارم. راستی عشق است سلطان رضایی 🙂

مهدي مرشدي پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

سلام فرزین جان. از لطفت بی نهایت سپاسگزارم. با آرزوی موفقیت برای جنابعالی

ناشناس شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۱۳

ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﻫﺎﯼ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻫﻢ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻨﺪقالباﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺑﺎﺩﻣﺠﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﻗﺎﺏ ﭼﯿﻦ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺪ ﺁﺧﻪ ﺍﯾﺸﺎﻥﺯﯾﺎﺩ ﺑﺮﺵ ﺵ ﺵ ﺵ دارند

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

بروخجالت بکش بازی قم راندیدی؟

مهدی بادی کناری چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

باعرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیزی که نسبت به داوران مازندرانی و آقای غفاری و بهروش کم لطفی کردند.دوستان عزیز یا از روی بی اطلاعی و عدم آگاهی این حرفارو زدید و یا مغرضانه.همانگونه که در نوشته های قبلی اومده کل بچه های مازندران که به اذعان اکثر کارشناسان و ناظران داوری فوتسال ایران سطح داوری شون در رده بالای داوری کشور است در میان ۳۱استان کشور از نظر قضاوت رفتن رتبه۲۲ را دارا هستند،آیا به نظرتون اینا نتیجه لابی آقای غفاریه؟!در خصوص آقای بهروش واقعا کم لطفی کردین.عزیزم ایشان ازداوران لیگ کشور در زمانی بود که من و شما و اکثر داوران فعال کشور شاید اون زمانو بیاد نداشته باشیم.ایشون رئیس کمیته داوران مازندران در بیش از یک دهه هست.لطف کردیدو گفتید ناظرهای بازیهای ما مازندرانین.دوست عزیز در تورنمتها و بازیهایی که رفتیم آقایان شهرکی،کریمی،حسینیان،خلفی،سیستانی،محمد پور و عزیزان دیگر از اقصی نقاط کشور زحمت نظارت بازیهامونو بعهده داشتند که هیچکدومشون مازندرانی نیستن.به نظرشما بعد از ۵-۴ سال تو لیست کشور بودن یه سوت لیگ ۱ رفتن تعدادش زیاده؟!تازه دوست خوبم به نظر مبارکتون من و یوسف و مرتضی امیر و محمد مهدی شجاعی و آرش باید به دلیل مازندرانی بودن درجا بزنیم.سرتونو و درد آوردم،زمانی که آقای موسوی تشریف داشتن یه عده ناراضی بودن،وقتی هم که آقای طاهریان حضور داشتند بازهم یه عده از نحوه قضاوت رفتنشون گله داشتن،الانم که بنده خدا آقای غفاری هستند بازم عده ای ناراضیند.ولی اینها دلیل نمیشه که به این عزیزان و زحمتکشان فدراسیون توهین بشه.خواهشا با احترام انتقادهای خودتونو انتقال بدید.یا حق

سلام پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

آقای بهروش از اساتید هستن و شکی نیست.
ولی چرا از نظارت آقای کلبادی نژاد حرفی نمیزنید آقا
ایشونم خیلی سطحشون بالا هست حتما!!؟!؟؟

میلاد علی نژاد پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

آقای بادیکناری عزیز
تمام سوابق و مسئولیت های آقای بهروش را ذکر کردید این مطلب مهم را به سوابق ایشان اضافه کنید که ایشان از مدرسین فدراسیون فوتبال هست که دارای دانش داوری زیاد و بروز هستن .مگه میشه کسی مدرس باشه و نظارت نره!!!!خبلی از این داورها که در سطح بالای لیگ قضاوت میکنن زیر نظر استاد بهروش تعلیم دیدن.
پس لطفن دوستان معترض اول برن سوابق ایشون مطالعه کنن بعد بیا حرف بزنن

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

انتقاد خوب است ، ولی لطفا کسی را تخریب نکنید.

ﺭﺣﻴﻤﻲ اﺯ اﺭاﻙ پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲:۰۲

ﻭاﻱ ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﻭﺿﻊ ﺩاﻭﺭﻱ ﻣﻤﻠﻜﺘﻢ ﺧﺮاﺑﻪ ﻭﻟﻲ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ اﺯ ﻫﻤﻪ ﻛﺎﻣﻨﺘﻬﺎﻱ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻛﻪ ﻳﻚ ﻧﻔﺮ اﻳﻦ ﻭﺳﻄ ﺩاﺭﻩ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻣﺤﻼﺵ ﺣﺎﻝ ﻣﻴﺪﻩ اﻭﻧﻢ ﺑﻪ ﻧﺎﺣﻖ. ﺑﭽﻪ ﻣﺤﻼﺷﻢ ﺩاﺭﻥ ﺣﻤﺎﻳﺘﺶ ﻣﻴﻜﻨﻦ. ﻛﺎﺭ ﺑﺪﻳﻪ. ﺿﻤﻨﺎ اﻭﻥ ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﺁﮊاﻧﺲ ﺷﺨﺼﻲ ﻫﻢ ﺩاﺭﻩ.

رضا پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

دوست خوبم انسانیت مهمه لطفا کامنت از طرف منو حذف کن

کل شی‏ء هالک الا وجهه / و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

با سلام لطفا فرافکنی و تشویش نکنید
آقای امید سهرابی که تا قبل از اومدن آقای غفاری تو لیگ برتر کسی بهش بها نمیداد (بخاطر فیزیک نامناسب) و زمانی که ایشون اومدن فصل قبل به یکباره ۳ تا سوت بهش دادن.
خوااااهشا مراجعه کنید به آمار عزیزم چرا به دروغ متوسل میشید، آقا یوسف شما بیشترین تعداد قضاوت و ابلاغ تو نیم فصل لیگ برتر داشته با ۸ ابلاغ و رکورد زده برادر من.
ع و د هم که همه میدونند بخاطر چه چیزی و چه کارهای و خدماتی که انجام میدن، واسه آقای عسگری(ویلا و باغ تو عباس آباد و ساخت و ساز و…) و غفاری انجام میدن امسال به یکباره شکوفا شدند.
رتبه استان مازندران از لحاظ قضاوت در لیگ برتر و یک ۲۲ نیست عزیزم و جز رتبه های تک رقمی هست
****** لطفا مستند حرف بزنید******
و با شعور و افکار عمومی و داوران بازی نکنید.
دوره این طور صحبتها به سر اومده همه می فهمند.

کل شی‏ء هالک الا وجهه / و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

منتقد شمالی چهارشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

سلام…خیلی انتقادات واقعیته ولی متاسفم که دردنیای داوری یه موقعی این روند داوری بالا بردنا مثل توپ میچرخه مابین بعضی ها..ولی مطمعنم یه روزی این توپه وسط راه پنچرخواهدشد..بخدامن نه داورم ونه کارشناس ولی درکنارداوری کار میکنم که طرف باوجود اینکه داوربین المللی فوتساله چه پورسانتها که به این کله گنده هایی که ازمابهترونن وشما ها نام بردین وحتی باچشمای خودم شاهد حضورتک تک اینا درمحل کاراین داوربودم که چه چشنهایی روبخاطر حمایتهای خودشون وپیروزیهایی که حق خیلیها رو میخوردن نمیگرفتن..حتی شاهد بودم طرف ازساخت ویلا ی عباس آبادو پرداخت قبضهای برقشو بعهده داشت وچه سوء استفاده ها ازاین موقعیت کاریش درروند جذب کله گنده های داوری که نمیکند…درصورتییکه این داور بقول خودش الیت چه ظلمها درحق پرسنل وهمکاراش نمیکنه وبرارسیدن به هدف خودش دست به هرکارناثوابی زده…ولی مطمعنم چوب خداصدا نداره…وآن لب خندان که داری برملال دیگران خود بخود دست طبیعت اشک باران میکند….

داورتبریزی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

ماآخرنفهمیدیم سلطان رضاییه یا فولادی اولین سوتوبواسطه سلطان رضایی زدی بااین تعریف وتمجیدمنتظر دومین سوت هم باش

مدیریت محترم سایت پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

لطفا ایمیل اصلاحیه با نام: آقای بادی کناری عزیز و دوستان مازندرانی… را قرار دهید

آقای محترمی که به یوسف خطاب داشتی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

باید به خدمتت عرض کنم اون یوسف که ازش حرف میزنی یوسف افضلی از اردبیله نه یوسف صادقی در ضمن یوسف که ازش داری حرف میزنی هنوز لیگ برتر قضاوت نرفته ۲تا لیگ یک سوت رفته یکی سوم . برو اول آمار بگیر بعد حرف بزن . شخصیتم خوب چیزیه ولا. دیگه نباید جواب شما رو داد چون درشخصیت ما مازندرانیها نیست . خدا خودش جوابتونو میده

فرامرزي پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

دوستان عزیز سلام.من نه بچه مازندرانم نه میخوام از کسی دفاع کنم فقط میخوام بگم چرا شهامت ندارین خودتونو معرفی کنین این اقایی هم که عربی صحبت میکنه دو سه تا ایه میگه ایا توو دین شما تهمت گناه نیست؟ من از امید سهرابی و مهدی مرشدی و ولی امجدی دفاع نمیکنم چون نیاز به دفاع ندارن ولی تا اونجایی که من میدونم ناظرا ازشون راضین.انتقاد خوبه ولی لازمش اینه که خودت انقدر شهامت داشته باشی که خودتو معرفی کنی.شمایی که بدون اسم دارین توهین میکنین و تهمت میزنین ایا این رسم مردونگیه

مهدي مرشدي پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

دوست عزیزم جناب فرامرزی
هر چند که بنده حقیر شما را از نزدیک زیارت نکرده و تا به این لحظه هم اسمتون به گوشم نرسیده بود ولی از بزرگواری و لطفی که در حق اینجانب و سایر دوستانم امید سهرابی و ولی امجدی و … می کنی بینهایت سپاسگزارم. امیدوارم که در همه مراحل زندگی موفق و پیروز سربلند باشی.

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

اینا مرد نیستن خودشونو معرفی نمیکنن حتما داورای خانومن

نعمت کریمی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

از کلیه داوران فوتسال خواهش میکنم یکپارچگی خود را حفظ کنید و حرفهایی بهم نگویند که در آینده دچار مشکل بشیم.
همه میگفتند بچه های فوتسال چه همبستگی و اتحادی نسبت به هم دارند.
خواهش میکنم با حفظ حرمت با هم صحبت کنید
برادر کوچک شما
نعمت کریمی

امیرحسین ملکی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

با سلام خدمت داوران محترم
در شخصیت من نیست که جواب یک سری تازه به دوران رسیده رو بدم
ولی متاسفانه بعضی ها پاشون رو از گلیم خودشون درازتر کردند وتوهین هایه شخصی به جای انتقاد رو گرفت البته مقصر خودشون نیستن مقصرمسولین دپارتمان داوری هستند که به این دوستان میدون دادند و اونارو متوقع کردند.
لازمه خدمت برخی داور نما عرض کنم اگه شما داور بودی حداقل شجاعت داشتی و به جایه ایه شریفه اسم خودتو مینوشتی نه اینکه تخریب شخصیتی بکنی فیزیک هر کس به خودش ربط داره شما برو ببین اقای سهرابی کدوم بازی رو خراب کرده یا نمرش بد شده
لازم به تذکر استان ما دارای هفت نماینده داوری تو لیگ برتر بود در دوره هایه گذشته که بعد تهران بیشترین سهمیه رو داشته شما یادتون نیست اون موقع ها چون تازه اومدی برادر
استان ما درفوتسال شش رده لیگ برگزار میکنه در مخیله شما نمیگنجه و مثل برخی استان ها نیست که داورای فوتسالش برن فوتبال قضاوت کنن و چون اونا رو از فوتبال ترد کردند برن فوتسال
بچه هایه استان ما از اول به عشق فوتسال میان تو این رده نه دیپورتی فوتبال باشن
نکته دوم در مورد اقای بهروش
بنده خدایی که میگی اقای بهروش کجای فوتبال بوده ایشون در دوره خودشون جزو داورای لیگ یک اون زمان بودند که حالا شده لیگ برتر دوره شما
در ضمن به تایید اقای موسوی و اقای طاهریان جزو پنج ناظربرتر کشور هستند چون سطح دانش و انالیز ایشون به خیلی ها کمک کرده
نکته سوم شما که دم از امار میزنی برو ببین از زمانی که اقای غفار اومده به خاطر اینکه مورد انتقاد داورای دیگران قرار نگیره چقدر امار قضاوت بچه های مازندران اورده پایین
من خودم یکی از منتقدین ایشون هستم که چرا حق بچه هایه مازندران نمیده ولی متاسفانه میبینم ایشون هم به خاطر این اراجیفی که میگید بنده خدا تحت فشاره
چرا باید به خاطرحرف امثال شما ها داورای باسابقه ما مثل ایمان غلامی حسین محمد نژاد داور یا داور دوم نرن
شما برو از اول فصل ببین چه کسایی داور میرن؟
ادم دلش درد میگیره این ظلم در حق بچه هایه مازندران میشه بعد بعضی مقرضانه حرف میزنن که حتی اینقدروجود ندارن که اسمشون رو بگن
نکته بعد در مورد اقای مرشدی هست
اقایی که انتقاد میکنی و تازه به دوران رسیدی ما داورای فوتسال اینقدر مظلومیم که هیچ کسی به ما توجه نمیکنه به قول اقای نصیرلو مثل بچه سر راهی با ما برخورد میکنن حالا یک نفری پیدا شده داره وقت میزاره هزینه میکنه به جایه دستت درد نکنه اینجور چرندیات تحویل میدید.
این اخرین مطلبیه که از طرف بچه هایه مازندران میزنم و از همشون به خاطر این بی شخصیتی وتوهین ها معذرت خواهی میکنم و ازشون تقاضا دارم دیگه جواب این داورنما هارو ندن چون بزرگ میشن
در ضمن کسی که توهین میکنه نشانه شخصیت خودش و خانوادش و مردم شهرش هست
وسلام امیر حسین ملکی

مهدي مرشدي پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

با عرض سلام خدمت دوست عزیزم امیر حسین ملکی
خیلی خیلی متشکرم. امیر جان کسی که این چرندیات رو میگه زورش به قضاوت کردن نمی رسه یعنی استعدادشو نداره و می خواد با این جملات و حرفها خودش رو راحت کنه و کمی وجدان ناپاک و کثیفش رو آسوده کنه عزیزم. همین آقایونی که اسامی نمی نویسن همون ترسوهایی هستن که محافظه کارن و بازیهای زیادی رو خراب خراب خراب کردند عزیزم. البته شاید بعضی از دوستان باشند که قصد توهین نداشته باشند و نخواهند اسامی خود را درج کنند که اینها جدا از اون داور نماها هستن. حالا من هم تا مقطعی جواب این عزیزان گرگ صفت رو دادم و از این مقطع دیگه هیچ جوابی ندارم و دوست دارم وقتی قضاوت می کنم جوابشون رو بدم.
امیر جان خیلی خیلی دوست داشتنی هستی. مواظب خودت باش.

ناشناس پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

چیزهایی که میگم خطاب به شخص خاصی نیست نظر شخصی خودمه همه داوران فوتسال منو میشناسند .میخواستم بگم ما نباید از فوتسال طلبکار باشیم ما همه مدیون فوتسال هستیم اگه سعیدعباسی رو میشناسن بخاطر فوتساله اگه فوتسال نبود ماهم نبودیم ما همون اندازه که تللاش میکنیم باید ازفوتسال انتظار داشته باشیم من ازسال۸۲که داوری فوتبال وفوتسال رو از هم جدا کردن من بودم درسته شاید خیلی ها فکر کنن که من به حق خودم نرسیدم ولی من فکرمیکنم فوتسال حق منو داده این سلیقه مدیران مختلف بوده که اونجور که حق من بود …بماند.

ﺳﻠﮕﻲ پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﻮاﺳﻂﻪ ﻫﻮﺷﻢ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ اﻳﻨﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ اﺳﻢ ﻭاﻗﻌﻴﺸﻮﻧﻮ ﻧﻤﻴﺬاﺭﻥ ﺑﻌﺪ اﺯ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮاﻱ ﭘﺎﭼﻪ ﺧﻮاﺭﻱ ﺑﻪ اﺳﻢ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﻣﻴﺬاﺭﻥ و ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺑﮕﻦ اﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ ﻫﻤﻪ ﺁﻱ ﭘﻲ ﻫﺎ ﺭﺩﻳﺎﺑﻲ و ﺑﻌﺪا ﺗﻚ ﺗﻚ اﺣﻀﺎﺭ ﻣﻴﺸﻴﺪ ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﺁﻗﺎﻱ ﻛﺮﻳﻤﻲ ﮔﻮﺵ ﻛﻨﻴﺪ. ﻣﻦ ﻧﻪ ﻭﺭﺯﺷﻜﺎﺭﻡ ﻧﻪ ﺩاﻭﺭ ﻓﻘﻄ ﻳﻚ ﭘﮋﻭﻫﺸﮕﺮﻡ و اﻃﻼﻉ ﺩاﺭﻡ.

جوادفلاحی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

درضمن خندم میگیره وقتی بعضیا از امار صحبت می کنند:
http://upir.ir/93dey/111111111.png
امیرحسین امسال مصدومه بنده ی خدا که اصلا داوری نکرده…محمدنژاد هم که سوت نزده…ایمان غلامیم که کم سوت زده…یعنی مازندران اینقدرم نباید بره؟ کی گفته؟ اینم بدونید شما ها در جایگاهی نیستید که نظر بدید راجع به مازندران و داورا و ناظرای مازنی….
اون لابی بازی های هم که شما دارید میگید تو مرام ما مازنیا نیست مهمون نوازی ما رو پای چیزای دیگه نزارید.
امیرحسین عزیزم کاملا درست می گی به نظرم با جواب دادن یه سری از کوچک زاده ها رو الکی بزرگ می کنیم.خواهش می کنم داوران مازندران به صحبت امیرحسین گوش بدند و دیگه پست نزارند.

رضا رحیمی اراک پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

دوست خوبم که از طرف من پیام میذاری اول ممنونم که منو یاد داری و هرچه از دوست رسد نیکوست’ بنده از داورای قدیمی هستم که به خاطر داوری برای کشورم شغلمو از دست دادم’ بخاطر ضعفهای خودم و کم لطفی ها به حقم نرسیدم’ دلیل ادامه داوریم بودن با دوستان و لذت از زندگیمه’ درود به همه پیشکسوتان چه از جنس غفاری ها چه از جنس فولادی ها’ ما جوانترها بهتر تو مسایلی که نمی دانیم شرکت نکنیم’ به امید یک دلی یک رنگی و صداقت همه انسانها’

رضا رحیمی اراک پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

سلام خدمت همه و دوست خوبم که درد و دلشو از طرف ما نوشته’ دوست عزیزم که از روی دل تنگی به نام من پیام گذاشتی’ اول ممنون که به یاد من بودی’ دوم بهتر بود با نام خودت پیام میذاشتی’ بنده از داورای قدیمی هستم که به خاطر داوری شغلمو از دست دادم’ به دلیل ضعفا و کم لطفی ها در نهایت به حقم نرسیدم و نخواهم رسید’ مسایل مطرح نه بنده ازش خبر دارم نه علاقه ای به دانستن دارم’ پیشکسوتان همه عزیزند چه از جنس غفاری ها و چه از جنس فولادی ها’ به امید انسانیت صداقت و انصاف

علیرضا یگانه مهرآبادی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

با سلام.
تمام نظر های (متاسفانه توهین ها و…)دوستان رو خوندم.ما داوران همیشه خودمون رو مستحق بهترین قضاوت ها میدونیم وخودمون رو با همه داوران،در یک سطح ارزیابی میکنیم .مشکل از جایی شروخ میشه که دعوت از داوران در کلاس های لیگ بدون ارزیابی های فنی وشخصیتی صورت میگیرد.کثرت زیاد داوران در کلاسهای لیگ توقعاتی را برای تک تک افراد شرکت کندده ایجاد خواهد کرد تا جایی که خود را مدعی قضاوت بهترین بازیهای لیگ وبرخی حتی خودرا بالاتر از داوران بین المللی مان میدانند.و این مشکلاتی که اکنون خود را نشان میدهد بیش یک دهه ای که بنده در فوتسال کشور قضاوت مینمایم از ابتدا بدلیل همین کثرت داوران دعوت شده به کلاسها بوده است،خاطراتم را که مرور میکردم ،چندین نفری از نسل اول داوری فوتسال هنوز مشغول قضاوتند را گواه میگیرم که در میان آنان چنین نبوده است که در میان داوران جوان فوتسال امروز است.چه ناپسند است که بخاطر یک قضاوت کمتر وبیشتر اینگونه دوستان خود را (بظاهر دوستان)موورد هجوم قرار دهیم.واینگونه پیشکسوتان خود را مورد بی احترامی قرار دهیم..قدر دوستی خود رابدانید ولحظه های خود راتلخ نکنید.چرا که زندگی به فاصله دمی و بازدمی است.خدا رحمت کند دوستان عزیزمان احد محمدی ومرتضی شکرانه را روحشان شاد.ومن هم از طرف همه روشنفکرای داوری از تمام مسئولین داوری فوتسال از ابتدا تاکنون تشکر وقدر دانی مینماییم.

مهدي مرشدي پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

بسمه تعالی

در پی هجوم و حمله برخی از داوران بیگانه به اینجانب مهدی مرشدی و سایر داوران جوان کشور منجمله امید سهرابی، ایمان غلامی و … و همچنین سایر داوران دیگر که تازه پا به عرصه قضاوت در لیگ یک و برتر گذاشته‌اند و بهترین قضاوتها را از خود به نمایش گذاشته اند، اینجانب لازم دانستم هر چند کوتاه، سابقه ای از فعالیتهای داوری خود را به استحضار شما دوست عزیزی که خود را اصفهانی معرفی می کنی و ادعا داری بازی اینجانب را از نزدیک دیدی (بازی کاشی نیلو اصفهان و هیات فوتبال اصفهان) و سایر دوستان و همکاران عزیز برسانم:

۱- اخذ داوری درجه ۳ در سال ۱۳۸۰

۲- اخذ داوری درجه ۲ در سال ۱۳۸۲

۳- سال ۱۳۸۳معرفی به اولین دوره مسابقات مجتمع فوتسال جوانان کشور در شهرستان تنکابن مازندران به عنوان داور، با حضور بزرگان داوری چون محمودرضا نصیرلو، پیام حیدری (که الان بین المللی فوتبال است)، اسد حاج محمد (کمک داور فوتبال)، و سایر دوستان عزیزم همچون ولی صفارها، رامین امید باراندوزی و … که در این مسابقات اینجانب فینال بازیها را به عنوان داور بازی قضاوت نموده و در آخر به عنوان بهترین داور مسابقات از ریاست محترم سابق کمیته فوتسال آقای صادق درودگر جایزه دریافت نمودم.

۴- سال ۱۳۸۳، شرکت در مسابقات فستیوال فوتبال زیر ۱۳ سال کشور.

۴- متاسفانه یا خوشبختانه در سال ۱۳۸۴ ادامه تحصیل در دانشگاه منجر به کناره گیری مقطعی اینجانب از داوری شد به طوری که هر از گاهی در استان قضاوت نمودم (به خاطر مجوز شرکت در کلاسهای ارتقا) و تحصیل کردم.

۵- اخذ داوری درجه ۱ در سال ۱۳۸۵

۶- اخذ داوری درجه ملی فوتسال در سال ۱۳۸۸، که این کلاس اولین کلاس داوری درجه ملی فوتسال کشور بود که تدریس آن را استاد بزرگوارم جناب آقای سیدصدرالدین موسوی مسئول اسبق چیدمان کشور، بر عهده داشتند.

۷- سال ۱۳۸۸ اتمام تحصیل دوره کارشناسی اینجانب و اعلام آمادگی جهت قضاوت منظم و مرتب و معرفی اینجانب به مسابقات کشوری

۸- سال ۱۳۸۹ حضور در کلاس لیگ یک فوتسال با تدریس استاد صدرالدین موسوی در مشهد

۹- سال ۱۳۸۹ حضور در مسابقات مجتمع مناطق بزرگسالان، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۵ سال، امید و …

۱۰- سال ۱۳۹۰ قضاوت در لیگ دو فوتسال کشور، داور سوم و وقت نگهدار در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و حضور در مسابقات مجتمع بزرگسالان، زیر ۱۵ سال، امید و …

۱۱- سال ۱۳۹۱ قضاوت در لیگ یک، لیگ دو کشور و داور سوم و وقت نگهدار در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و حضور در مسابقات مجتمع بزرگسالان و امید و …

۱۲- سال ۱۳۹۲ قضاوت در لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان داور دوم، قضاوت در لیگ یک، لیگ دو کشور و حضور در مسابقات مجتمع بزرگسالان و امید و …

۱۳- سال ۱۳۹۳ سال ۱۳۹۲ قضاوت در لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان داور دوم، قضاوت در لیگ یک، لیگ دو کشور و حضور در مسابقات مجتمع بزرگسالان و امید و …

عزیزانم این تنها چکیده ای از فعالیتهای اینجانب بود. لطفا داور اصفهانی عزیزم دقت کن که اگه سابقه قضاوت تو از من جلوتر و بیشتره و احساس می‌کنی حقت ضایع شده سریعا اقدام کن. این سایت برای راحتی دوستان و همکاران عزیزم در اطلاع رسانی بازیها می‌باشد. هیچ نفع و هیچ منفعتی به غیر از مظلوم واقع شدن اینجانب برایم ندارد و می توانم دو دست مدیریت این سایت را خدمت جنابعالی تقدیم نمایم تا شاید جنابعالی که بارها پیام گذاشتی و از ترس اسم خود را ننوشتی، بتوانی در لیگ برتر هم قضاوت کنی. البته اگر در قضاوت هم در این حد ترسو باشی که واویلا. ما اگه داور خوبی نیستیم ولی جرأت داریم که توی یک مسابقه از یک تیم ۳ نفر را که شلوغی می کردند و جو بازی را به هم می‌زدند، اخراج نماییم. بقیه داوران هم کتک ترسوهایی مثل شما را می‌خورند. اینجانب برای اولین بار و تنها داوری هستم که در سن ۲۱ سالگی در کلاس ملی نشستم. امیدوارم که قانع شده باشی عزیز دلم. هر وقت هم جنابعالی بعنوان مسئول چیدمان داوری فوتسال کشور انتخاب شدی به ما بازی ابلاغ نکن عزیز دلم. در صورتی که دوستان عزیزم آقایان امید سهرابی و ایمان غلامی و سایر دوستان که در بعضی از رسانه ها از آنها نامبرده شده است، تمایل داشته باشند می توانم از طریق همین سایت چکیده ای از فعالیتهای آنها را درج نمایم تا شما متوجه شوید که کاملاً در اشتباهید. با تشکر- مهدی مرشدی

مهدي مرشدي جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

با سلام. امروز به یک جمله خوب رسیدم: «هنگامی که کسی آگاهانه تو را نمی فهمد خودت را برای توجیه خسته نکن.»

علیرضا خیاطی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲:۲۲

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان و همکاران گرامی
ما داوران سیستان و بلوچستان طی ۷ سال گذشته سه بار به سه سطح اول لیگ کشور رسیدیم وبا تغییر
مدیریت دپارتمان دوباره به لیگ منطقه ای و پایین تنزل پیدا کردیم و تا دوباره به سطح اول رسیدیم با تغییر مسئول باز هم به ته صف رفتیم
اما گلایه ای از آقای غفاری یا عسکری نداریم درد جامعه داوری ما نبود یک بانک اطلاعاتی داوران هست
که متاسفانه زحمات داور هیچ جایی ثبت نمیشه و هیچ گونه اطلاعاتی آرشیو نمیشه
با توجه به هجمه هایی که طی چندسال گذشته به جامعه داوری وارد شده هر کس مسئول دپارتمان داوری شده
فقط سعی در کنترل مسابقات داشته تا هجمه ها رو کمتر کنه ازهمین رو از اشخاصی که شناخته شده تر و مورد وثوق تر بوده اند استفاده شده
نه آقای غفاری مقصر هست، نه آقای طاهریان و موسوی مقصر بودند
نه داور تهرانی، مازندارنی و سمنانی و اصفهانی و….
درد جامعه عدم وجود بانک اطلاعاتی و پرونده بازخورد قضاوت داوران هست
اگر اطلاعات من که بچه سیستان و بلوچستان هستم در یک زونکن در دپارتمان داوری آرشیو شود
پس تغییر مسئول حقم پایمال نمی شود به واسطه عدم شناخت
مسئولین مشکل ندارند سیستم ضعف دارد.
پس لطف کنیم جای جبهه گرفتن و دشمنی و تهمت و توهین بیاییم باهم کمک کنیم به رفع مشکلات
و یک جامعه داوران فوتسال تشکیل بدیم و حقوق خودمان رو بخواهیم
موفق و پیروز باشید

خطاب به آقای مهدی مرشدی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

آقای مرشیدی عزیز در توانمندی شما شکی نیست و شما همچون دیگر جوانان از داوران خوب کشور هستید اما….
اما هرگز نباید به خود اجازه دهید وارد کارزار این هجمه ها شوید و و خواهش دیگه در مورد استان اصفهان نظر مقرضانه ندهید برادر من،
متاسفانه شما و تعداد انگشت شماری از داوران گرامی و زحمت کش فوتسال کشور در درس مردانگی و اخلاق مردود شدید
امام همیشه راهی برای بازگشت به قلب همکاران خود دارید و بهتر است راه آن را دریابید و دیگر چنین صحبتهای را به کسی روا ندارید.
یا علی یا حق

مهدي مرشدي شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

عزیز دلم سلام. مردانگی و اخلاق آن نیست که بجای اسم خودت «خطاب به آقای مهدی مرشدی» بنویسی. آن فردی هم که نظر می‌ده و بجای اسمش اصفهانی می نویسه یکی مثل شماست. اسم خودت را بنویس و از به کار بودن یا علی هم خودداری کن. چون حد و اندازه تو گفتن یا علی نیست. علی ترسو نبود. با این همه صحبتی که انجام شده، بازهم شما ترسو واقع شده اید و حتی نمی تونید اسم خودتون را بنویسید. مگه چیدمان کشور و یا معرفی به لیست بین المللی دست ماست که ما مردانگی و اخلاق به خرج بدهیم و …. کسی که می آد نظر می ذاره و خودش رو اصفهانی معرفی می کنه، بحث ما بر سر این آقا یا خانم گرامیه. ما نه از بچه های اصفهان اسمی بردیم و نه خواهیم برد. چون تا آنجایی که دورادور ما از بچه های اصفهان شناخت داریم همشون مثل ما نیستن که در درس مردانگی و اخلاق مردود بشن. اونا همشون در این درس ۲۰ گرفتن. ولی ……………………….

حرف حق شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

با سلام
چرا همه چسبیدید به شمالی های عزیز، کرمانی ها را از یاد نبرید که داور درجه ۲ شون که تو کلاس رامسر هم دعوت نشده بود بعد از ۵یا۶ بازی لیگ این هفته تو مشهد لیگ برتر رفت اونم با بیش از ۱۵ کیلو اضافه وزن
به نظر شما آیا این جور ابلاغ گرفتن ها جز دادن حواله لکسوس با تخفیف ۷۰ میلیونی تومنی به دبیر کل فدراسیون و …. توسط ریس هئیت استان کرمان می تونه معنای عقلانی دیگه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

بهنام اختیاری شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

با سلام دوستان و داورای با تعصب فوتسال
قابل توجه دوستانی که سریع قضاوت می کنند و به عواقب آن فکر نمی کنند:
قضاوت و پیش داوری درباره یک شخص؛
مشخص نمی کند که او کیست؛
مشخص می کند که شما کیستید…!
انتقادسازنده خوبه ولی انتقاد کورکورانه عواقب خوبی نداره چه بسا انسان رو گمراه تر می کنه و از هدفی که داره دورتر می شه و در آخر سر محکوم به شکسته…
عزیزان همه چیزو در داوری نبینید انسانیت و دوستی و هم نوعی و چندین موارد دیگه لازمه زندگیه و امیدواریه. بنده به نوبت خود متاسف دوستان یا همکارانی هستم که درد و دل و حرف دلشون رو و همچنین انتقادهای خودشون رو در سایتی که تنها مختص داورا نیست می نویسن چه بسا این سایت رو در تمام نقاط کشور به غیر داورا ورزشکارا و مسئولین دیگری هم نظاره گر هستن.
بنده عضو کوچکی از این مجموعه از تمام دوستان و همکاران خواهشمندم مشکلات و انتقادهای بجای خود را در سایت های عمومی ذکر نفرمایند و در اسرع وقت کتبا به فدراسیون و مسئولین ذیربط انتقال دهند تا شاهد این همه هرج و مرج نباشیم.
در ضمن دوستان عزیز آقایان امجدی و مرشدی و تمام کسانی که مورد هجمه قرار گرفته اید نگران نباشید کسانی که شماها را می شناسند به درستی و ایمانتان شک ندارند.
آقای مهدی مرشدی عزیز خواهشا با تمام قوا و نیروی مضاعف همچنان گرداننده سایت داوران باشید که انشالله موفق و کامروا خواهید بود.
با تشکر عضو کوچکی از داوری فوتسال کشور بهنام اختیاری – آغربی / ارومیه

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

ﻭﺍﯼ ﺁﻗﺎﯼ ﺻﺎﻟﺢ ﺁﻭﯾﺰﻭﻧﯽ ﭼﻪ ﺣﺴﯽ ﺩﺍﺭﻩ ……..ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺟﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﭘﯿﺮﻭﺯ ﻭ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯽﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﺭﻩ ﺭﻭﺳﯿﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺫﻏﺎﻝ ﻣﯽ‌ﻣﻮﻧﻪ ﺑﮕﻮ ﮐﺠﺎ ﺗﺒﺎﻧﯽ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻦ

اکبر سلیمانیان از اراک شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

با سلام خدمت همه همکاران گرامی
دوستان عزیز بخدا دوتا ابلاغ گرفتن ارزش این را نداره که تو محیطی که مربی و بازیکن هم دارن ما را رصد میکنن اینجوری همدیگر را خراب کنیم، ۸۰% داورای کشور سطح فنی یکسانی دارند و این که بخوای به صورت مساوی به همه بازی داد اصلا شدنی نیست شما اگر خوتون یک تورنمنت کوچک برگزار کردید اونوقت خواهید فهمید که چقدر داوری چیدن سخته، ما همه ایرانی هستیم و مازنی و گیلکی و کرمانی و لر و بلوچ نداریم. این داوری که هیچ چیز جز رفاقت نداره پس بجای اینکه امروز اینجوری با هم رفتار کنید با هم رفاقت کنید هنوز چند ماه از فراغ مرتضی شکرانه عزیز نگذشته که ما داورا اینجوری کردیم بخدا فردا اگه این اتفاق واسه یکی از ما ها بیفته تا چند وقت دچار عذاب وجدان خواهیم بود که ای کاش…
ضمن تشکر از زحمات کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال باید بدونیم که این یک قانون طبیعی که کسی وقتی در راس مجموعه ای قرار می گیره از اطرافیان خودش بیشتر استفاده کنه و فقط مربوط به فدراسیون و دپارتمان نیست از دولت و وزارتخانه و استانداری بگیر تا هیئت فوتبال شهرمون، این درست نیست بجای حفظ احترام پیشکسوت ” که شاید اونا هم مثل همه ی ما نقص هایی داشته باشند ” را مورد بی احترامی قرار بدیم و با آبروی افراد بازی کنیم.
از دوست خوبم مهدی مرشدی عزیز که تو این دوسال زحمت مدیریت سایت را کشیدن علاوه بر تشکر و خداقوت هم میخواهم باز هم قبول زحمت کنن و سایت را مدیریت کنند.
به امید روزهای خوب برای ایران و ایرانی

توکلم به خداست یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

آقای غفاری خدای جای حق است
انشالله خدا جوابت را بده

حرف یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

کرمان که فقط دارن هدیه میدن و داوری میگیرن
اصفهان و تبریز
به به مازندران که شده پایتخت دیگه
بهمن غفاری یه روزی چرخ فلک برمیگرده
به امید کله شدنت

ولی امجدی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

برای بنده همین کافیه که دوستان بسیار خوبی بواسطه همین داوری در سرتاسر کشورپیدا کرده ام وازاین بابت از خداوندبزرگ شاکر.

دوستدار فوتسال سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۶

یه جوری نظر میذارید آدم فکر میکنه کسی به تهرانیها ابلاغ نمیده،
طبق آمار همه ۰چیز شده به نام دیگران و به کام تهرانیها
بجای گیر دادن الکی به داوران شریف دیگر استان ها ، یه سرس به ابلاغ ها و عملکرد داوران تهران بزنید.

ناشناس سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۹

بنظرم باید به شرف اقای فولادی درود فرستاد چرا که حرفهایی زد که سالهاست در دل داوران بصورت بغض باقی مانده بود.مشکل اصلی داوری رابطه بازی هست که از سالها پیش وجود داره.متاسفانه تمام داوران بین المللی ما در سالهای اخیر حتما هزینه های زیادی از جیب شخصی خرج کردن تا وارد لیست بشن یا مجتمع تفریحی داشتن ویلا داشتن و…..اینا حقیقته ولی انگار همه خودشونو زدن به اون راه !سیستم داوری کشور فاسده مثل بیشتر اعضای فوتبالش. در واقع حقی وجود نداره هر کسی بیشتر هزینه کنه زودتر مدارج ترقی رو طی میکنه و اینکه کی زودتر بین المللی بشه فقط به داشتن پشتیبان تو فدراسیون مربوطه!مثلا زمان بهروان نصیرلو و خورشیدی بین المللی شدن یا با حمایت ایت اللهی که شیرازی بود عبدالحمید باقری بین المللی شد.
متاسفانه معیار لیاقت واسه داوری شده چاپلوسی و پول و سوغاتی !بخاطر همین خیلی ها بی سر و صدا از داوری رفتن چشت سرشونم نگاه نکردن و تا زمانی که نگرش عوض نشه دارو فقط یه ابزاره واسه انجام مسابقه !نه پول داره نه شخصیت و نه چیزی که این همه هجمه قابل تحمل باشه!
فقط انسانهای ساده و عاشق داره که به راحتی از علایقشون سواستفاده میشه!
به نظرم حداقل تا ۱۰۰ سال اینده هم وضعیت پول و پارتیه!بعدش امیداورم درست بشه

مرتضی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۵۸

متاسفم