کد خبر : 27687
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:45
-

نجفی:خوراکچی از ابتدا دربین گزینه های ما نبوده است/ او اصرار داشت ما راببیند و من علیرغم میل باطنی پذیرفتم!

نجفی:خوراکچی از ابتدا دربین گزینه های ما نبوده است/ او اصرار داشت ما راببیند و من علیرغم میل باطنی پذیرفتم!
مدیرعامل باشگاه مس سونگون با رد شایعه هرگونه مذاکره وی و باشگاه مس با محمود خوراکچی گفت: خوراکچی به هیچ وجه گزینه مربیگری در مس نبوده و نیست و حضور چند روز قبل وی درتبریز و باشگاه مس سونگون بنا بر اصرار و درخواست ایشان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مس سونگون در مصاحبه ای به شدت علیه محمود خوراکچی موضع گرفت و مدعی شد این مربی گزینه هدایت مس نیست!

حامد نجفی در گفتگو با سایت باشگاه مس در واکنش به برخی اخبار و اظهارنظرهای بی پایه و اساس مطرح شده در محافل فوتسال طی روزهای اخیر در خصوص توافق مس با خوراکچی برای مربیگری در این باشگاه خاطرنشان کرد: باشگاه مس سونگون بر اساس سیاست ها و برنامه ریزی های مدیریتی و نیز هدف گذاری کلان برای حضور موفق تر در فصل پیش رو و کسب عنوان قهرمانی در لیگ و در نهایت کسب مجوز باشگاه های آسیا ، به دنبال بازیکنان و مربیان طراز اول و شاخص بوده و بر اساس بررسی ها و تصمیمات کمیته فنی باشگاه چند گزینه شناخته شده و کارنامه دار را برای سپردن سکان هدایت لاله های نارنجی در فصل جاری در نظر گرفته و مذاکرات خود را نیز با همین افراد آغاز کرده است که در بین این گزینه ها نام محمود خوراکچی از ابتدا نیز در بین گزینه های سکانداری مس وجود نداشته و ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل حضور تعجب برانگیز محمود خوراکچی در تبریز و باشگاه مس افزود: آقای خوراکچی از مدت ها قبل و از طریق برخی دوستان و واسطه های محلی اصرار به دیدار و ملاقات با بنده را کرده بود که من نیز علیرغم میل باطنی به این ملاقات و تنها به احترام درخواست دوستان و اصرار آقای خوراکچی راضی به دیدار با ایشان شدم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این دیدار آقای خوراکچی بر خلاف اعلام قبلی که گفته بود تنها برای رفع کدورت ها و سوء تفاهمات فصل قبل به دیدار بنده آمده ، در این ملاقات بدون اعلام و اطلاع قبلی اقدام به ارایه برنامه پیشنهادی خود به باشگاه کرد و این در حالی بود که ما انتظار چنین اقدامی از وی را نداشتیم ؛ چراکه اصلا برنامه ای برای کار با ایشان نداریم.

نجفی در عین حال با انتقاد از بهره برداری های خلاف واقع از حضور این مربی در تبریز و تلقی این حضور به توافق وی با باشگاه مس تصریح کرد: جریان سازی و اظهارنظرهای خلاف واقع در خصوص این دیدار و تعبیر آن به تمایل باشگاه مس به همکاری با آقای خوراکچی و حتی توافق با وی که از سوی برخی افراد طی یکی دو روز گذشته در محافل فوتسال به آن دامن زده می شود و به نوعی سوء استفاده غیر اخلاقی از حسن نیت مدیریت باشگاه مس می باشد ، رویه ای ناپسند است و اگر لازم باشد در فرصت مناسب جزئیات بیشتری از واقعیت های موجود در خصوص این دیدار را به اطلاع افکار عمومی و اهالی فوتسال خواهیم رساند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در خاتمه با تأکید بر این که دوستان بهتر است از روش های دیگری برای گرفتن تیم در فصل پیش رو استفاده کنند افزود: بار دیگر تأکید می کنیم که آقای خوراکچی از ابتدا و هیچ زمان دیگری گزینه سکان داری مس سونگون نبوده و نیست و توهم مربیگری ایشان در مس ۹۴ تنها زائیده تخیلات دوستان ایشان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

امسال تو باید آرزو داشته باشن خوراکچیو از نزدیک ببینن پسرجان

نام... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

محمود خوراکچی برو دنبال ساندویچ فروشی خودت به درد فوتسال نمی خوری بیخود زور نزن!! تا کی میخوای تیم ها رو ببری لیگ یک؟؟!!

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

أخه بچه جان تو که با رانت پدرت تو شهرداری تبریز شدی مدیر عامل باشگاه مس در حدی نیستی که در باره خوراکچی اظهار نظر بکنی خاک تو سر این فوتسال شده به قران

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

تو زندگیت یک بغل پا زدی به توپ? ه? تو در اندازه ای نیستی که اسم اقا محمود رو بیاری. اگه بابات و میرمعصوم سهرابی نبودن حالا تو …

fut5ali دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

آقای نجفی بهتر نیست یه کم حرفه ای تر سرمربی انتخاب کنید؟چرا به جای علی افضل و ناظم الشریعه حسین افضلی را که حرفه ای و با اخلاقتر و با دانش تره را نمیارین.تو رو خدا تجدید نظر کنید

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

بچه جان مقصر دکتر شهبازی که تورو به واسطه بابات گذاشته اینجا …دیگه حرف بزرگ تراز سنت نزن…بیشتر بگم یا ساکت میشی؟؟؟!!!

تبریز دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

تو ام شدی آدم حسین شمس آقای نجفی،به اون دوسته عزیزت شمس بگو خوراکچی با این چیزا خراب نمیشه، سروره همتونه خوراکچی

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

٢روزه امدى تو فوتسال هواست باشه چى میگى

ساوه دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

بچه جان تو انگشت کوچیکه خوراکچی هم نیستی.با خوراکچی بودن لیاقت میخواد.بشین سرجات

فوتسالی دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

فوتسال ما چقدر بدبخت شده که تو شدی مدیر عامل تیم لیگ برتری،بعدهم میای در مورده یکی از بزرگان فوتسال ما اینچنین ناشیانه که مشخصه مقرضانس صحبت میکنی ،افسوس به حال فوتسال

بازیکن فوتسال دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

نجفی چند سالته بگو یکم بخندیم

تبریزی با غیرت سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۳:۰۹

چه گل گفتی آقای fut5aliمنم با اومدن حسین افضلی به تبریز موافقم.کاش آقای نجفی در مورد انتخابش یه کم دقیق تر عمل میکرد.حسین افضلی در زمان سرمربی گریش واقعا اسطوره بود.تکنیکهاشو از هیچ مربی ندیدم.بالاخره تو برزیل دوره دیده باید یه سروگردن بالاتر باشه؟

طرفدار عدالت سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

ازتون خواهش میکنم این کامنت رو بخونید
باید بحال این فوتسال تاسف خورد چرا آقایون از تریبون فوتسال سواستفاده میکنن آقای نجفی کجای این فوتسال بوده چطور به خودش اجازه میده اینطور مصاحبه کنه اگه خوراکچی رو میخوای باید بری در خونشون دنبالش در حدی نیستی که خوراکچی بخواد باهات جلسه داشته باشه .خوراکچی از روزی که جنابعالی نمیدونستی فوتسال چیست؟؟؟؟؟؟؟ تو این فوتسال بوده نه اینکه مثل بعضی ها به زور باباشون بیان بشن مدیرعامل ،،،،،میگن گیریم پدرتو فاضل ازفضل پدر توا چه حاصل ؟!؟!؟ اما ظاهرا از فضل پدر حاصلی شده!!!!!!!!!
آقای نجفی این دنیا داره مکافاته
پیشنهاد میدم قبل مصاحبه یادت بیار ی خدایی ی آخرتی هم در کاره
شاعرمیگه::::: یه روز در محضر عدل الهی بهت ثابت میشه که روسیاهی اخه قیامتی هم توی کاره…..