کد خبر : 37428
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 10:19
-

عصبانیت شدید نظری از کلین شیت از دست رفته/ سرمربی امارات ۴بازیکنش را به سکوها فرستاد!

عصبانیت شدید نظری از کلین شیت از دست رفته/ سرمربی امارات ۴بازیکنش را به سکوها فرستاد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و خلیج فارس امارات که با درخشش شاگردان وحید شمسایی همراه بود با نتیجه ۸ بر یک به سود نماینده یک دست سبزپوش کشورمان به پایان رسید؛ دیداری که تاسیساتی‌ها در نیمه اول علیرغم سرحال بودن حریف ۶گل به ثمر رساندند اما در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و خلیج فارس امارات که با درخشش شاگردان وحید شمسایی همراه بود با نتیجه ۸ بر یک به سود نماینده یک دست سبزپوش کشورمان به پایان رسید؛ دیداری که تاسیساتی‌ها در نیمه اول علیرغم سرحال بودن حریف ۶گل به ثمر رساندند اما در نیمه دوم تنها به دو گل بسنده کردند.

حواشی Fut5al این بازی جذاب در ذیل آمده است؛

*حدود ۱۵۰۰ تماشاگر اصفهانی برای تماشای این بازی به استادیوم آمده بودند که با توجه به آسیایی بودن بازی‌ها بسیار کم و دور از انتظار به نظر می‌رسید. برخی از تماشاگران فاصله استادیوم از شهر و برخی عدم اطلاع‌رسانی مناسب را علت این اتفاق می‌دانمستند.

*در حالی که خبرنگار صدا و سیمای مرکز اصفهان با حضور غیرمترقبه در ورزشگاه از پخش زنده فوری این بازی در شبکه ورزش خبر داد، مسئولان از این تصمیم خود منصرف شده و تنها سیگنال پخش زنده مسابقات را در اختیار شرکت سنگاپوری خرید کننده حق امتیاز پخش این مسابقات قرار دادند. نکته جالب اینکه اماراتی‌ها نیز خواهان دریافت سیگنال این بازی بودند که به دلیل عدم تعهد به پرداخت هزینه ریالی، سیگنالی از ایران دریافت نکردند.

*مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی تهران دقایقی پیش از شروع بازی وارد ورزشگاه شد و با بلیط‌های VIP در جایگاه ویژه استادیوم نشست. وی دعوت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال را برای حضور در جایگاه شیشه‌ای رد کرد و ابراز تمایل کرد تا این بازی را در فاصله‌ای نزدیک‌تر تا زمین و بازیکنان تیمش دنبال کند.

*در شرایطی که سرمربی اماراتی‌ها تنها با ۹بازیکن و یک گلر پا به این مسابقه گذاشته بود، تنها دروازه‌بان این تیم هم در اولین ضربات تمرینی قبل بازی مصدوم شد و بازیکنان این تیم به اجبار با بازیکن شماره۷ خود که به درون دروازه رفت، تمرین شوتزنی کردند. این گلر در شروع بازی به دروازه بازگشت اما بارها و بارها به زمین افتاد. مربی اماراتی علت بیرون گذاشتن ۳بازیکن و یک گلر ذخیره تیمش از لیست اولیه بازی را مصدومیت آنها اعلام کرد که تعداد بالای آنها قدری عجیب بود!

*بازی پربرخورد اماراتی‌ها و ضرباتی که از ثانیه اول بازی به بازیکنان ایران می‌زدند، صدای همه را درآورده بود که در یک صحنه از نیمه دوم شوت محکم بازیکن اماراتی به سمت قدرت بهادری بعد از سوت داور و توقف بازی، باعث درگیری شد و بهادری در پاسخ به این بی‌اخلاقی به سینه بازیکن اماراتی کوبید. داور بازی و بازیکنان تاسیسات بلافاصله وارد عمل شده و جلوی اتفاقات بعدی را گرفتند. چرک بازی عرب‌ها در این بازی صدای تماشاگران را هم درآورده بود.

*تماشاگران ایرانی به نشانه اعتراض به نام جعلی الخلیج که خلیج فارس را متعلق به عرب‌ها منتسب می‌کند، اقدام به سر دادن شعارهایی بر علیه امارات و همچنین در حمایت از خلیج همیشه فارس ایران کردند. آنها همچنین در میان خود در محکوم کردن این اقدام اماراتی‌ها بیانیه خوانده و با همدیگر آن را تکرار کردند.

*روند پر گل تاسیسات در نیمه اول و فشاری که بر حریف اماراتی وارد می‌آمد باعث چرک بازی بازیکنان خلیج فارس امارات شده بود، به گونه‌ای که خستگی ناشی از دفاع مطلق در یک بازی یک طرفه را با زمین خوردن‌های مدام دروازه‌بان و ایجاد حواشی برای از جریان افتادن زمان بازی را اینگونه از تن به در می‌کردند که با کارت زردهای متمادی داور همراه بود. بازی روی اعصاب اماراتی‌ها باعث شده بود تا تاسیساتی‌ها هم در این بازی تن به درگیری‌های تن به تن و خطاهای پشت‌سر هم بدهند.

*هنمی بازیکن ارزشمند ژاپنی‌ها با حضور در جایگاه ویژه استادیوم به تماشای بازی تاسیسات و رقیبش وحید شمسایی در کسب عناوین برتر این جام نشسته بود و به دقت حرکات پا به توپ و مدل ضربه به توپ‌های آقای گل جهان و یارانش را نظاره‌گر بود.

*در شرایطی که کمتر از سه دقیقه با پایان نیمه اول باقیمانده بود و نماینده ایران ۵ بر صفر از حریفش پیش بود، کادر فنی تاسیسات در حرکتی غیرمترقبه تصمیم به بازی ۵ نفره گرفت که اگر چه منجر به گل ششم تاسیسات شد اما در واپسین ثانیه‌ها نیز دروازه‌اش گشوده شد. مصطفی نظری که انگیزه زیادی برای کسب کلین شیت‌های متوالی و کسب عنوان برترین بازیکن جام را دارد در این لحظه به شدت از کوره در رفت و کاور در دستش را از فرط ناراحتی به زمین کوبید. نظری در این بازی بارها خوش درخشید و پشت سر تیم جلو کشیده تاسیسات را با جایگیری‌های مناسب پوشش و دفع توپ‌های به موقع جمع کرد.

*عنوان بهترین بازیکن این میدان در پایان به اصغر حسن‌زاده رسید که با وجود دقایق کمی که برای تیمش بازی کرد مثمرثمر بوده و موفق به زدن گل و پاس گل نیز شد. حسن‌زاده یک روز بی استرس را پشت سر گذاشت اما محمد کشاورز علیرغم شایستگی‌های فراوان و بازی تاثیرگذارش، موقعیت‌های گلزنی زیادی را در این بازی از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

برادران شمسایی از نظری ترسیدند و وقتی عصبانیت نظری رو دیدند بلافاصله ترسیدند و از ادامه بازی ۵نفره منصرف شدند.(این است جسارت مربیان ما)

نصف جهان شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

خیلی جالب بود اصلا بعد از این اشتباه فنی کسی جرات نداشت با نظری حرف بزنه !! بعدش میگن تو ایران بازیکن سالاری نیست !! آخه کجای دنیا تیمی که این قدر به بازی مسلط هست ۵ نفره میکنه که گل بخوره؟؟!! حق با نظری بود ولی نباید اون جوری اعتراض میکرد خیلی تابلو بود کادر فنی ازش میترسه

اسد شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

اخه چه ترسى؟؟؟نظرى از اینکه از یه تیم جعلى گل خورده,ناراحت بوده,مصطفى نظرى بزرگه و حرفه اى
اصلا همچین چیزى نیست,وحید شمسایى و مصطفى نظرى هیچ مشکلى باهم ندارند,و همه دنبال سر بلندى ایران و تیم تاسیسات هستند,
ولى من متاسفم واسه اون افرادى که از کاه کوه میسازن,که میخوان تیم تاسیسات رو با این حرفا به هم بزیزن,ولى نمیدونن تیم تاسیسات بازیکنان بزرگى مثل نظرى شمسایى کشاورز و……داره,