برگزاری جلسه رئیس هیات کرمان و انصاری فرد/اعطای سهمیه لیگ دو به کرمان
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان به تشریح دستاوردهای سفر به تهران و دیدار با رئیس سازمان لیگ فوتسال پرداخت. محسن ربیعی در این خصوص اظهار داشت: دیدار بسیار خوب و راهگشایی با آقای انصاریفرد ریاست محترم سازمان لیگ فوتسال داشتیم و در فضایی گرم و صمیمی پیرامون مسائلی


























