کد خبر : 143221
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 13:43
-

پرهیزکار:منتظریم رئیس کمیته فنی مشخص شود/بازی دوستانه شمسایی به سال بعد موکول خواهد شد

پرهیزکار:منتظریم رئیس کمیته فنی مشخص شود/بازی دوستانه شمسایی به سال بعد موکول خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت انتخاب رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: این بحث‌ها جزء اختیارات فدراسیون فوتبال است و قرار است به زودی فدراسیون فوتبال رئیس کمیته فنی فوتسال را انتخاب کند و پیش بینی ما این است، این انتخاب تا قبل از آغاز نیم فصل دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت انتخاب رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: این بحث‌ها جزء اختیارات فدراسیون فوتبال است و قرار است به زودی فدراسیون فوتبال رئیس کمیته فنی فوتسال را انتخاب کند و پیش بینی ما این است، این انتخاب تا قبل از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر انجام شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره وضعیت تیم زیر ۲۰ سال‌ها و این که آیا قرار است هم چنان شاندیزی سرمربی تیم ملی امید باشد بیان داشت: ما در کمیته فوتسال منتظر آن هستیم تا رئیس کمیته فنی انتخاب شود تا در اولین جلسه هم تکلیف کمیته بانوان را مشخص کنیم و هم تکلیف سرمربی تیم زیر ۲۰ سال‌ها مشخص شود.

او درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم امید هم گفت: شاندیزی هم چنان گزینه کمیته فوتسال است و به غیر از او ما با چهار نفر دیگر هم صحبت‌هایی را انجام داده ایم و همان طور که گفتم منتظر آن هستیم تا تکلیف رئیس کمیته فنی مشخص شود تا بتوانیم در جلسه‌ای که با او برگزار می‌کنیم، تصمیم گیری مناسبی را انجام دهیم.

داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در ادامه درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان تا قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار است مهر ماه در ارومیه برگزار شود، تیم ملی کشورمان در آذر ماه و بهمن ماه هم در روز‌های فیفا دی چند بازی تدارکاتی خواهد داشت..

او افزود: ابتدا تیم ملی آذر ماه باید در تورنمنت چهار جانیه مشهد شرکت کند که در آن جا تیم‌های بلاروس، اسلواکی و اوکراین حضور خواهند داشت و تیم ملی کشورمان ابتدا اول دسامبر (۱۰ آذرماه) به مصاف تیم بلاروس می‌رود و بعد از آن در تاریخ‌های ۲ دسامبر (۱۱ آذرماه) و ۴ دسامبر (۱۳ آذرماه) به مصاف تیم‌های اسلواکی و اوکراین خواهد رفت.

رئیس کمیته فوتسال درباره بازی دوستانه تیم ملی در بهمن ماه هم گفت: کمیته فوتسال در تلاش است تا بهمن ماه با تیم‌های بلژیک، ایتالیا و فرانسه نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم تا تیم ملی را با قدرت بالایی به مسابقات جام ملت‌ها اعزام کنیم.

او درباره قطعی بودن بازی با این کشور‌ها گفت: ایتالیا و بلژک تا حدود زیادی قطعی شده است و ما به دنبال آن هستیم تا با فرانسه هم به توافق برسیم تا بتوانیم یک دیدار چهار جانبه‌ای را برگزار کنیم.

پرهیزکار درباره محل برگزاری بازی با این تیم‌ها هم گفت: قرار است بازی با این تیم‌ها در کشور خودمان برگزار شود و اگر امکانات سالن‌های کشورمان مناسب باشد می‌خواهیم این بازی‌ها را در سالن یکی از شهر‌های کشور برگزار کنیم.

بازی دوستانه شمسایی به سال بعد موکول خواهد شد

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی برای وحید شمسایی هم گفت: ما به دنبال آن هستیم تا برای شمسایی یک بازی دوستانه‌ای را تدارک ببینیم. با توجه به آن که برنامه‌های تیم ملی از الان تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تکمیل است و به احتمال زیاد بازی دوستانه شمسایی به سال بعد موکول خواهد شد.

او افزود: ما در کمیته فوتسال در تلاش هستیم تا بتوانیم در سه ماهه اول سال ۹۹ با یک تیم خوب و با کیفیت به توافق برسیم تا شمسایی در آن بازی حضور پیدا کند و رکورد گلزنی خود را پس گیرد.

داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در پایان صحبت هایش درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به رقابت‌های چهار جانیه آستاراخان روسیه هم گفت: سرمربی تیم ملی به احتمال بسیار زیاد لیست بازیکنان را امروز اعلام خواهد کرد.

او افزود: قرار است بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از پایان بازی‌های لیگ به اردو اضافه شوند و روز پنجشنبه تمرینات خود را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کنند.

ملی پوشان بامداد روز جمعه ۲۹ شهریور ماه به روسیه اعزام می‌شوند تا بازی‌های خود را در تورنمنت چهار جانیه با حضور تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان آغاز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.