کشاورز برترین مربی فصل ۱۴۰۴ فوتسال ایران
برترین‌های فوتسال

کشاورز برترین مربی فصل ۱۴۰۴ فوتسال ایران

محمد کشاورز پس از هدایت صنایع گیتی‌پسند اصفهان به سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر فوتسال، عنوان برترین مربی سال فوتسال ایران در سال ۱۴۰۴ را از آن خود کرد.

آخرین اخبار

جوانان حفاری در فلافل فروشی!

جوانان حفاری در فلافل فروشی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در عکس زیر بازیکنان تیم جوان حفاری اهواز را در یکی از فلافل فروشی ها در مسیررفتن به مشهدمقدس می بینید که چند هفته پیش گرفته شده است.

شنبه 18 بهمن 1393 - 11:32
گیتی پسند در قرچک ، جنتی در سالن هندبال!/ هت تریک آقای گل پس از سه سال

گیتی پسند در قرچک ، جنتی در سالن هندبال!/ هت تریک آقای گل پس از سه سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار پر گل تیم های اول و دوم جدول در هفته بیست و یکم با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید، حواشی این دیدار را بخوانید: – تاسیسات و حفاری در حالی مهمترین دیدار هفته را برگزار کردند که باردیگر شبکه ورزش به پخش زنده این دیدار پرداخته بود.

شنبه 18 بهمن 1393 - 10:34
ناظم الشریعه: یک هفته بازی بدون شمسایی را تمرین کردیم!/بچه های ما ادعایی ندارند

ناظم الشریعه: یک هفته بازی بدون شمسایی را تمرین کردیم!/بچه های ما ادعایی ندارند

سرمربی حفاری اهواز در خصوص تساوی تیمش در برابر صدرنشین لیگ به پایگاه خبری فوتسال ایران ، گفت: بازی خیلی خوبی بود که تیم ما هم خیلی خوب بازی کرد ولی اسیر تجربه حریف شدیم. بچه های ما ادعایی ندارند و حرف گوش می دهند ولی من ناراحتم . محمد ناظم الشریعه افزود: علیرغم احترام

شنبه 18 بهمن 1393 - 9:50
حضور رضا سخندان کمک داور فینال آسیا در جمع هواداران فردوسی/ دلجویی نعمتی از صدا و سیما جواب داد

حضور رضا سخندان کمک داور فینال آسیا در جمع هواداران فردوسی/ دلجویی نعمتی از صدا و سیما جواب داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های اقتدار نوین فردوسی مشهد و دبیری تبریز در سالن کارگران با حضور حدود ۲هزار تماشاگر در حالی آغاز شد که تیم فردوسی در نیمه اول حاکم مطلق میدان بود و موفق شد یک گل زیبا نیز در این نیمه به ثمر برساند. نیمه دوم این بازی

جمعه 17 بهمن 1393 - 22:17
آذرخش بندرعباس چهارمین تیم صعود کننده/شهرداری نکا و یاران جوان بندرعباس سقوط کردند

آذرخش بندرعباس چهارمین تیم صعود کننده/شهرداری نکا و یاران جوان بندرعباس سقوط کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم و پایانی لیگ دسته اول عصر امروز برگزار شد و تکلیف دو تیم سقوط کننده و تنها سهمیه باقی مانده پلی‌آف هم مشخص شد.نتایج بازی‌ها به شرح زیر است: گروه خلیج فارس در این گروه تیم آذرخش بندرعباس با شکست ارژن شیراز دومین سهمیه صعود از این گروه

جمعه 17 بهمن 1393 - 18:49
عظیمایی: داور در کارت دادن به تیم حریف مهربان بود/ درگیری نه فقط یک نصیحت برادرانه بود

عظیمایی: داور در کارت دادن به تیم حریف مهربان بود/ درگیری نه فقط یک نصیحت برادرانه بود

مرتضی عظیمایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی سخت و حیاتی بود و هردو تیم برای فرار از سقوط به سه امتیاز این دیدار شش امتیازی نیاز داشتند. امروز با سعی و تلاش بازیکنان و همت کادرفنی موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. وی در مورد داوری گفت: داوری در

جمعه 17 بهمن 1393 - 14:39
شمسایی:من و رئیسی روی هم رفته ۱۰۰ سال داریم اما ۵ گل زدیم!/در ۳۹ سالگی فکر نمی‌کنم خیلی تاثیری در بازی داشته باشم

شمسایی:من و رئیسی روی هم رفته ۱۰۰ سال داریم اما ۵ گل زدیم!/در ۳۹ سالگی فکر نمی‌کنم خیلی تاثیری در بازی داشته باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد تساوی پنج بر پنج تیمش در دیدار با حفاری اهواز گفت: بازی خیلی سختی بود. الحق تیم ناظم‌الشریعه بسیار خوب بود. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و از قبل هم می‌دانستم که روز سختی را در پیش داریم. ضمن اینکه در هفته گذشته در کنش و

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:44
نجاریان:این برد شش امتیازی بود!

نجاریان:این برد شش امتیازی بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان اظهار کرد: پیروزی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل تیم پایاسازه تبریز برای بازیکنان ما ارزش ۶ امتیاز داشت. وی با اشاره به اینکه این برد موقعیت تیم را در جدول رده‌بندی مستحکم کرد، ادامه داد: بازیکنانم در بازی خارج از خانه مقابل پایاسازه تبریز نمایش قابل قبولی داشتند.

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:41
منصوری:گیتی پسند می باخت آبروی ما را می برد/هفته قبل حواسمان به کمیته انضباطی بود

منصوری:گیتی پسند می باخت آبروی ما را می برد/هفته قبل حواسمان به کمیته انضباطی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد شکست سنگین تیمش برابر گیتی‌پسند در بازی روز گذشته لیگ برتر فوتسال گفت: در این بازی چهار محروم و یک مصدوم داشتیم. درواقع پنج بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و تنها دلیل شکست‌مان نیز همین موضوع بود. اگر با تیم همیشگی‌مان بازی می‌کردیم هرگز

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:39
عبدالهی:محرومیت شمسایی را نبخشیدیم،تعلیق کردیم/ تکرار شود دوبرابر جریمه می شود

عبدالهی:محرومیت شمسایی را نبخشیدیم،تعلیق کردیم/ تکرار شود دوبرابر جریمه می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین عبداللهی در مورد اعتراض باشگاه حفاری به تعلیق محرومیت یک جلسه‌ای وحید شمسایی در آستانه رویارویی دو تیم حفاری و تاسیسات دریایی اظهار داشت:‌ ما آن کاری را انجام دادیم که برابر با آیین‌نامه انضباطی بود. ما در آیین‌نامه بخشش نداریم، اما تعلیق داریم. کسی که بعد از محرومیت

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:36
خوراکچی:کاش این بازی برنده داشت/هیچیک از گلهای ما شانسی نبود

خوراکچی:کاش این بازی برنده داشت/هیچیک از گلهای ما شانسی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش برابر ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قم مهد فوتسال ایران است و بازی برابر تیمی چون ماهان تنیدس برای هر تیمی دشوار است و فکر می‌کنم امروز توانستیم برابر تیمی که برای همه قابل احترام است

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:32
رعدی:تماشاگران حق دارند ناراحت باشند/عده‌ای در فوتسال قم دنبال زمین زدن اشخاص دیگر هستند

رعدی:تماشاگران حق دارند ناراحت باشند/عده‌ای در فوتسال قم دنبال زمین زدن اشخاص دیگر هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش برابر شهرداری ساوه در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شهرداری تیمی است پر امید که برای بقا در لیگ بر‌تر دست به هر کاری می‌زند و از این رو بازی برابر این تیم آن هم با وجود اینکه تیم ما

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:29
خسوس از ترکیه به تیم ملی اضافه می شود

خسوس از ترکیه به تیم ملی اضافه می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم اسلوونی از امروز جمعه در سالن کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و کاروان تیم ملی یکشنبه شب از طریق ترکیه راهی کشور اسلوونی خواهد شد. «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی که در اسپانیا به سر می‌برد، برای این اردوی

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:24
فخیم:سفر با قطار در شان باشگاه دبیری نبود!/۲۷ ساعت در راه بودیم و دو روز تمرین را از دست دادیم

فخیم:سفر با قطار در شان باشگاه دبیری نبود!/۲۷ ساعت در راه بودیم و دو روز تمرین را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره سفر تیم فوتسال دبیری به مشهد با قطار برای بازی مقابل تیم فردوسی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این کار در شان باشگاه نبود و نمی‌دانم مسئولان چه فکری کرده بودند. همه بازیکنان به خاطر سفر با قطار خسته بودند و در نیمه دوم هم وقتی

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:21
بازگشت طاهری و اسماعیل پور به تیم ملی

بازگشت طاهری و اسماعیل پور به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تیم ملی فوتسال از امروز در کمپ تیم های ملی برگزار می شود که بر همین اساس خسوس سرمربی تیم ملی از ۱۵ بازیکن جهت حضور در این اردو دعوت کرد. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است: علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، محمد

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:18
کشاورز:شایسته ی پیروزی حتی بهتر از این نتیجه بودیم

کشاورز:شایسته ی پیروزی حتی بهتر از این نتیجه بودیم

محمد کشاورز سرمربی-بازیکن تیم گیتی پسند پس از پیروزی پرگل مقابل تیم شهیدمنصوری به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی خیلی خوبی بود،اکثر اوقات مسلط به بازی بودیم و ما مستحق پیروزی بودیم.تیم شهید منصوری هم تیم بسیارخوبی است و از حمایت فوق العاده تماشاگران برخوردار است ولی امروز گیتی پسند از منصوری بهتر بازی کرد

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:15
طاهری:غیبت بازیکنان منصوری شانس خوب تیم ما بود/از لغو محرومیت تماشاگران منصوری خوشحال شدم

طاهری:غیبت بازیکنان منصوری شانس خوب تیم ما بود/از لغو محرومیت تماشاگران منصوری خوشحال شدم

علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،گفت:بازی خوبی بود و باتوجه به اینکه چند نفر از بازیکنان شاخص تیم منصوری حضور نداشتند،غیبت این بازیکنان شانس خوبی بود برای تیم ما و قطعا اگر این بازیکنان حضور داشتند بازی جذاب تری را شاهد می بودیم.برخلاف تیم منصوری،تیم ما امروز کامل

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:12
زارعی: شاید حضور نجاریان در فدراسیون دلیل اشتباهات داوری است!

زارعی: شاید حضور نجاریان در فدراسیون دلیل اشتباهات داوری است!

مجید زارعی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما در ابتدای بازی شروع خوبی داشتیم و می خواستیم که امتیاز کامل این دیدار ۶ امتیازی را کسب کنیم ولی از موقعیت هایمان که بیش از ده تا بود استفاده نکردیم و حریف از معدود موقعیت های خود استفاده کرد و پیروز بازی شد.

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:09
ابطحی:اگر کرد بازیکن باتجربه ای بود از تیم کنار می گذاشتم/ به خوبی آگاه بودیم که باید این بازی ببریم

ابطحی:اگر کرد بازیکن باتجربه ای بود از تیم کنار می گذاشتم/ به خوبی آگاه بودیم که باید این بازی ببریم

سید مهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی برای هردو تیم یک بازی خیلی سنگینی بود، چون هردو تیم در جایی از جدول قرار گرفته­ اند که نیاز به برد در این بازی داشتند و مساوی به نفع هیچ تیمی نبود بخاطر همین وقتی عقب افتادیم دست به بازی ریسکی

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:07
از درگیری مدیرعامل با هواداران و تشویق محسن امپراطور در قم!!

از درگیری مدیرعامل با هواداران و تشویق محسن امپراطور در قم!!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از قم،ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۶بهمن ماه ورزشگاه حیدریان قم میزبان دو تیم ماهان تندیس و شهرداری ساوه بود ماهان تندیس در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که به علت تعدد محرومان و مصدومان تیمی جوان و اکثرا در رده سنی امید را در اختیار داشت از طرفی شهرداری

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:05
موضع گیری دوباره گوینده سالن هفتم تیر علیه گیتی پسندی ها

موضع گیری دوباره گوینده سالن هفتم تیر علیه گیتی پسندی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قرچک,جدال همیشه حساس دو تیم منصوری و گیتی پسند راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه هفتم تیر قرچک آغاز شد حواشی این بازی به شرح زیر است:: * درب های ورزشگاه از ساعت ۱۵ به روی هواداران باز شد و تا ساعت ۱۵.۳۰ تمام سکوها مملو از جمعیت

جمعه 17 بهمن 1393 - 13:02
دهمیانی:این همه نظم و ترتیب در قرچک جای تشکر دارد/وضعیت مطلوب بود

دهمیانی:این همه نظم و ترتیب در قرچک جای تشکر دارد/وضعیت مطلوب بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عنایت الله دهمیانی،ناظر کمیته انضباطی در بازی شهیدمنصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان گفت:با توچه به سابقه و پیشینه ای که از کرکری این دوتیم نسبت به هم در لیگ برتر داریم،با توجه به کسب این نتیجه در قرچک باید گفت اینهمه نظم و انضباط و ترتیب در ورزشگاه قرچک واقعا

جمعه 17 بهمن 1393 - 12:56
تقوی:اکثر بازیکنان کلیدی را نداشتیم/مسئولین شهر طفره می روند

تقوی:اکثر بازیکنان کلیدی را نداشتیم/مسئولین شهر طفره می روند

اکبر تقوی سرپرست تیم شهید منصوری قرچک در خصوص باخت منصوری به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:الحمدلله این بازی برخلاف ادعای عوامل تیم گیتی پسند حاشیه ای نداشت.تیم ما شاید بتوان گفت امسال شرایطش طوری بوده که روی ۵ بازیکن کلیدی حساب ویژه ای کردیم.متاسفانه اکثر آنها را نداشتیم.آقایان کیایی،لطیفی،مجیدی پور،صدیق و دهقان که گلر

جمعه 17 بهمن 1393 - 12:53
داورزنی:از بازیکنان جوان و بی تجربه استفاده کردم/در حد توانشان بازی کردند

داورزنی:از بازیکنان جوان و بی تجربه استفاده کردم/در حد توانشان بازی کردند

رضا داورزنی سرمربی تیم شهید منصوری قرچک پس از باخت مقابل اصفهانی ها به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:تیم گیتی پسند بازیکنان با تجربه و ملی پوش زیادی دارد،ما هم میخواستیم با جوانانمان بازی خوبی را ارائه دهیم ولی متاسفانه بسیاری از فرصتهایمان به گل منجر نشد.من از بازیکنانم راضی هستم و از طرفی امروز واقعا

جمعه 17 بهمن 1393 - 12:51
ناظم الشریعه:داور زحمات تیم من را بر باد داد/نشان دادیم این جایگاه حقمان است

ناظم الشریعه:داور زحمات تیم من را بر باد داد/نشان دادیم این جایگاه حقمان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در پی تساوی پنج بر پنج تیمش برابر تاسیسات دریایی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال، با انتقاد از عملکرد داور در دقایق پایانی بازی اظهار داشت:‌ یک دقیقه و نیم به پایان بازی مانده و تیم ما از حریف پیش است، خطایی رخ می‌دهد و

جمعه 17 بهمن 1393 - 12:47