سلیمانی:دبیری اصلا مدیر نیست!/تشخیص اینکه من بروم یا بمانم بر عهده باشگاه دبیری نیست/اگر دوباره دبیری به فوتسال برگردد پرونده او را در کمیته اخلاق مطرح خواهم کرد/کفاشیان زندگیاش را برای فوتسال گذاشته است
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه روز پنجشنبه سرپرستان تیمهای لیگ برتری فوتسال، اظهار داشت: مطالبی با باشگاهها داشتیم که در این جلسه مطرح شد. آقای تاج هم نظرات جالبی در خصوص فوتسال و پخش مستقیم مسابقات آن داشت و قرار شد هماهنگیهایی در مورد پخش مستقیم

























