رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه: سال سختی در لیگ برتر فوتسال پشت سرگذاشتیم
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوه گفت: سال سختی را در لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در فصل گذشته پشت سرگذاشتیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوه گفت: سال سختی را در لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در فصل گذشته پشت سرگذاشتیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه از کادرفنی این تیم حمایت کرد.