کد خبر : 308811
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 9:01
-

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه: سال سختی در لیگ برتر فوتسال پشت سرگذاشتیم

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه: سال سختی در لیگ برتر فوتسال پشت سرگذاشتیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوه گفت: سال سختی را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته پشت سرگذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا یزدی اظهار کرد: امسال به لحاظ تیمداری و حضور در جایگاه برتر، اغلب باشگاه ها برای جذب نفرات کلیدی هزینه های زیادی را متقبل شدند و براین اساس سطح مسابقات بسیار بالا بود و معتقدم یکی از سخت ترین دوره لیگ برتر فوتسال کشور را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: رویارویی با تیم های پرهزینه و متمول که بازیکنان مطرح و با تجربه را در اختیار داشتند، برای باشگاه شهرداری ساوه هر چند دشوار بود اما با اتکا به نیروهای جوان، بومی و مستعد توانستیم آنچه که مورد هدف بود را به سرانجام برسانیم.

یزدی اضافه کرد: سطح فنی لیگ برتر امسال باتوجه به آمادگی بسیار مطلوب بازیکنان به خصوص ملی پوشان بسیار بالا بود و حتی نسبت به دوره های گذشته قابل قیاس نبود و شاهد دیدارهای هیجان انگیز و تماشاگرپسند بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری ساوه با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی این شهر خاطرنشان کرد: تیم فوتسال شهرداری ساوه با غیرت، پشتکار و همدلی مثال‌زدنی، جایگاه ارزشمند خود را با شایستگی حفظ کرد.

یزدی افزود: اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم نیز از جان مایه گذاشتند و حفظ سهمیه تیم در این کورس مدعیان محصول وحدت، اراده جمعی و نگاه رو به آینده آنان بود تا بتوانند سال آینده نیز در ترکیب شهرداری ساوه در لیگ برتر حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساوه از تیم های ریشه دار فوتسال کشور است، خاطرنشان کرد: این تیم توانسته با تجربه حضور چندساله در بالاترین سطح فوتسال ایران و آسیا، نام دیار یاقوت های سرخ را در فضای رسانه ای داخلی و بین المللی طنین انداز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.