کد خبر : 67211
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 16:10
-

سعیدی: سرمربی گری خوراکچی قطعی نیست/ محدودیت بودجه داریم/ برای بقا به لیگ برتر می آییم!

سعیدی: سرمربی گری خوراکچی قطعی نیست/ محدودیت بودجه داریم/ برای بقا به لیگ برتر می آییم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید حسین سعیدی مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه پیرامون مباحث مختلف با ما به گفتگو پرداخت. در ادامه می توانید متن کامل مصاحبه را مشاهده کنید. محدودیت بودجه داریم بودجه امسال بر اساس لیگ یک برنامه ریزی شده بود ولی با توجه به صعود به لیگ برتر و هزینه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید حسین سعیدی مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه پیرامون مباحث مختلف با ما به گفتگو پرداخت. در ادامه می توانید متن کامل مصاحبه را مشاهده کنید.

محدودیت بودجه داریم

بودجه امسال بر اساس لیگ یک برنامه ریزی شده بود ولی با توجه به صعود به لیگ برتر و هزینه های بسیار بالای لیگ، درخواست متمم بودجه کردیم که کمیته انطباق با درخواست مان مخالفت کرد. فرماندار محترم ساوه مخالف بودجه پیشنهادی هستند و دستور دادند اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم اما بحث انحلال تیم صحت ندارد.

بخاطر علاقه بسیار زیاد تماشاگران ساوجی تیمداری می کنیم

جهت پاسخ دادن به تماشاچیان و علاقمندان بسیار زیاد ساوجی، تصمیم مدیریت شهری بر ادامه تیمداری با وضعیت موجود است. در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد اما با بودجه ای که خودمان از شهرداری تامین می کنیم.

شهرداری ساوه هزینه های تیم را پرداخت می کند

کلیه هزینه های تیم شهرداری ساوه را مجموعه شهرداری شهر ساوه پرداخت می کند. شهردار محترم ساوه که رئیس مجمع تیم نیز هستند، همواره کمک های خوبی به تیم می کنند. ضمن آنکه آقای احمدی رئیس هیات مدیره باشگاه نیز از حامیان اصلی تیم مان هستند.

تا کنون بازیکنی جذب نکرده ایم

هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرده ایم. در حال حاضر بازیکنان فصل گذشته در ترکیب تیم حضور دارند تا پس از انتخاب سرمربی و با توجه به لیستی که در اختیار باشگاه خواهند گذاشت، نسبت به جذب بازیکن اقدام شود.

سرمربی گری خوراکچی قطعی نیست

در جلسه هفته آینده که پس از قرعه کشی لیگ برتر برگزار خواهیم کرد، مشخص خواهد شد چه کسی در راس کادرفنی شهرداری ساوه قرار خواهد گرفت. هنوز درمورد کادرفنی به قطعیت نرسیده ایم و احتمال هرگونه تغییراتی وجود دارد.

انتخاب سرمربی باید به تایید شهردار ساوه برسد

تمامی تصمیمات در باشگاه ما بصورت جمعی گرفته می شود. ما یک مجموعه هستیم و در تمامی مسائل بصورت جمعی تصمیم گیری می کنیم. انتخاب سرمربی باشگاه باید به تایید شهردار برسد تا پس از تایید ایشان رسما نام سرمربی را اعلام کنیم.

برای بقا به لیگ برتر می آییم!

با وضعیتی که پیش آمده و با توجه به اینکه با بودجه پیشنهادی مان مخالفت شده است، هدف گذاری شهرداری ساوه ابتدا ماندگار شدن در لیگ برتر و سپس ارائه بازی های بسیار خوب و در خور شان شهر ساوه خواهد بود تا بتوانیم نتایج رضایت بخشی را کسب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

همه چى شده پارتى!
حتما از شهردار اجازه بگیر،چون اگه نبود شما هم تو یک کارخونه توى شهرک صنعتى کار میکردى

هوادار جمعه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

جناب داماد شهردار ساوه من موندم توروازکجا اوردن تو ورزش,چقدر این ورزش ما بی حساب کتاب که تو هنوز نمیدونی فوتسال چیه وگذاشتن مدیر یه باشگاه بزرگ,بدبختی فوتسال ما اینه که هرآدم کوچیکی رو میارن با ارتباط فامیلی برای بیکار نبودن میکنن مدیر باشگاه..اینم از تصمیمات غلط تیمی که پارسال با اون همه سختی اومد بالا,با بی تدبیری ,با اون انتخابتون میفرستید لیگ یک وای به حال ساوجی ها…

علی یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

شوهر خواهر شهردار ساوه وقتی بشه مدیر عامل تیم شهرداری ساوه باید تاسف خورد برای این فوتسال ، من متاسف هستم برای مسئولین فوتسال ساوه که یک نفر شخص صنعتی که جوشکار بوده الان شده مدیر عامل باشگاهی که با زحمت مربیان خوب فصل گذشته تونستن بیان لیگ برتر و ابرو ساوجی ها رو تو فوتسال حفظ کنن . آقای سعیدی کمر بسته تا فقط تیشه به ریشه ورزش ساوه بزنه ؛ پس از اهالی فوتسال ساوه خواهش می کنم تا در برابر افکار منفی ایشان با برخورد جدی عمل کنن و یک فرد ورزشی رو برای مدیر عاملی انتخاب کنید تا از پیشینه ورزش ساوجی ها طرفداری کنه