کد خبر : 548
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 - 14:30
دسته‌بندی نشده
-

شریف زاده: توپ نیم متر داخل گل گیتی رفت اما داور نگرفت؟!

شریف زاده: توپ نیم متر داخل گل گیتی رفت اما داور نگرفت؟!
بازیکن راس هلال احمر معتقد است اگر بازی تیمش با گیتی پسند به تساوی کشیده نشده بود داور گل دوم وی را صحیح اعلام می کرد.

شهرام شریف زاده سوپراستار تبریزی ها در بازی با گیتی پسند اصفهان در گفتگو با fut5al اظهار داشت: این بازی از روزهایی بود که توانستم فوتسال خودم را بازی کنم اما ناراحتم در روزی که هلال احمر مستحق بازی بود با اشتباه و جایگیری بد داور گل سالم ما دیده نشد.

وی افزود: در شرایطی که زمان چندانی به پایان بازی نمانده بود با یک ضربه نوک به سمت دروازه آنها شوت کردم، توپ مثل موشک ابتدا به تیرک افقی و سپس نیم متر پشت خط دروازه کوبیده شد و بر اثر شدت ضربه به بیرون آمد اما داور نمی دانم به چه دلیل گل سالم را اعلام نکرد.

بازیکن راس هلال احمر تاکید کرد: شاید فشاری که نیمکت گیتی پسند به داوری می آورد باعث این اتفاق بود که بازی را مساوی بیرون بیاورند اما تمام تماشاگران روی خط دروازه که گل سالم را دیده بودند آخر بازی به شدت به داور اعتراض می کردند اما جالب اعتراضات شدید لفظی اصفهانی ها بود که بعد از سوت پایان به سمت داوری حمله ور شدند!

شریف زاده ماجرای مطرح شده پرتاب بطری از سوی گیتی پسندی ها در حین حمله را توهم خوانده و خاطرنشان کرد: شاید در رویا چنین اتفاقی افتاده باشد چون آن همه تماشاگر و مسئول در سالن به همراه تک تک بازیکنان دیدند که وقتی چند تماشاگرنما پرتاب بطری کردند که داور سوت پایان را زده بود و مطمئن شدند که گل دوم و سالم هلال احمر مردود شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.