کد خبر : 552
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 - 17:21
-

گفتند برای ملی پوشانتان جای خواب نداریم/بدون هیچ نامه ای تلفنی بازیکن دعوت کردند/هیچ کس برای بازگشت ملی پوشان وساطت نکرده است

گفتند برای ملی پوشانتان جای خواب نداریم/بدون هیچ نامه ای تلفنی بازیکن دعوت کردند/هیچ کس برای بازگشت ملی پوشان وساطت نکرده است

  این روزها گیتی پسند به واسطه عدم اجازه حضور بازیکنانش در تیم ملی و متعاقب ان محرومیت ملی پوشان این تیم خبرساز شده است.از سویی دیگر این تیم این هفته جدالی حساس با دبیری تبریز دارد.اینها بهانه ای شد تا پایگاه خبری فوتسال ایران به گفتگو با محمدحسین عراقی زاده قائم مقام این باشگاه

 

این روزها گیتی پسند به واسطه عدم اجازه حضور بازیکنانش در تیم ملی و متعاقب ان محرومیت ملی پوشان این تیم خبرساز شده است.از سویی دیگر این تیم این هفته جدالی حساس با دبیری تبریز دارد.اینها بهانه ای شد تا پایگاه خبری فوتسال ایران به گفتگو با محمدحسین عراقی زاده قائم مقام این باشگاه بپردازد:

این روزها باشگاه شما حسابی خبر ساز شده است؟

متاسفانه این چندروزه هجمه زیادی از سوی کمیته فوتسال و رسانه ها متوجه باشگاه ما شده اما کسی نمی پرسد که دلیل این تصمیم چیست.دوستان کمیته فوتسال پاسخ ما را نمی دهند و در مصاحبه جوابمان را می دهند در حالی که ما به دنبال تعامل با تیم ملی بوده و هستیم.

اصلا چه شد که تصمیم گرفتید به تیم ملی بازیکن ندهید؟

ماجرا از زمانی شروع شد که ما شب در فرودگاه در حال پرواز به اهواز برای بازی با حفاری بودیم.در فرودگاه اقای هاشم زاده مربی تیم ملی به لک سرمربی ما زنگ می زند و تلفنی بازیکن به تیم ملی دعوت می کند و می گوید که شنبه بازیکنان ملی پوش ما به تمرین تیم ملی بیایند.یعنی نه نامه ای نه اعلام رسمی و نه چیز دیگری.در حالی که ما برای همه بلیت برگشت گرفته بودیم اما لک و کشاورز گفتند که ایرادی ندارد و با تیم ملی همکاری کنیم.ما بلیت ها را عوض کردیم تا ملی پوشان به تهران بروند.کاری به ضرر مالی این قضیه ندارم اما دیدم سپهر محمدی گلر ملی پوش ما مرا صدا زده و می گوید اگر به تمرین تیم ملی برویم شب جایی برای خوابیدن نداریم.یعنی به بازیکنان گیتی پسند جا برای خوابیدن نمی دادند.حالا طاهری و کشاورز در تهران خانه داشتند اما طه مرتضوی و سپهر محمدی جایی نداشتند که بمانند.با کمیته فوتسال و آقای حسین زاده تماس گرفتم که او هم گفت کمپ پر است و این بازیکنان جا ندارند. درنهایت قرار شد برای این بازیکنان هتل بگیریم و فدراسیون پولش را بدهد که قبول کردند. یعنی می خواهم بگویم این مشکلات بود اما ما باز هم با تیم ملی تعامل داشتیم.

پس چه شد که ناگهان این تصمیم را گرفتید؟

بعد از آن اردو بازیکنان با شرایط بدی به اصفهان بازگشتند.اسماعیل پور کشاله اش مشکل پیدا کرده بود.طه مرتضوی گفت از ناحیه ران پا مصدوم شده و کشاورز هم از قبل مصدومیتی داشت که تشدید شده بود.ما نامه ای به کمیته فوتسال زدیم و گفتیم که بازیکنان ملی پوش از فروردین در اردو بودند و در سه تورنمنت بزرگ چین،کره و جام باشگاه ها شرکت کرده اند. در جام باشگاه ها مربی ناگویا گفت که بازیکنانش را به تیم ملی نداده ولی ما این کار را نکرده بودیم.در آن نامه خواستیم تا جلسه ای بگذاریم و راهکاری بیندیشیم. مثلا بازی ها را فشرده تر برگزار کنیم اما لیگ را قبل از گرندپریکس زودتر تمام کنیم.اما خبری از جواب نشد.

شما بعد از یک هفته از غیبت بازیکنانتان اعلام کردید که برای هفته بعد بازیکنان را می دهید اما این کار را نکردید؟

هیچ کجا چنین چیزی مطرح نشد.نقل قول هایی هم از آقای لک شده بود که درست نبود.ماجرا این است که ما در جلسه مربیان لیگ با خسوس که تنها ۶ مربی حضور داشتند به احترام سرمربی تیم ملی لک را فرستادیم.در این جلسه این بحث مطرح شد و آقای لک هم به خسوس گفت که آماده تعامل با تیم ملی هست.لک گفته بود ما تمریناتی که شما انجام می دهید را در تیم باشگاهی با بازیکنان انجام می دهیم و چون مصدوم داریم آمادگی تعامل با تیم ملی را داریم که برخی این برداشت را کرده بودند که بازیکنان را می دهیم.

و دوباره اجازه ندادید بازیکنانتان به تیم ملی بروند؟

ما منتظر پاسخ نامه مان بودیم اما دیدیم که آقایان مصاحبه کردند و گفتند گذر پوست به دباغ خانه می افتد.دوباره مصاحبه کردند که خسوس گفته بازیکنان گیتی پسند را نمی خواهیم ما هم دیدیم که این برخورد هست تصمیم خود را ادامه دادیم.

اما آقای افتخاری گفته عده ای وساطت کردند تا بازیکنان گیتی پسند به تیم ملی برگردند؟

این اظهارنظر هم برای ما جالب است چون هیچکس از سمت باشگاه ما وساطتی انجام نداده است و نمی دانم این اظهارات از کجا آمده است.ما هیچکس را برای وساطت نفرستادیم و دوست داریم افتخاری بگوید چه کسی وساطت کرده است.

یعنی این روند ادامه دارد؟

ببینید ما باشگاه خصوصی هستیم.مثل دبیری و منصوری و… اما فوتسال هیچ بازخوردی برای ما ندارد.آقای افتخاری اول فصل

گفت به صداو سیما نامه زده ایم تا بازی ها را پخش کنند اما خبری نشده است.الان بازی گیتی پسند با دبیری مهمترین بازی لیگ است اما خبری از پخش مستقیم نیست. در این شرایط ما باید به چه چیزی امیدوار باشیم؟البته این را هم بگویم که ما محرومیت در نظر گرفته شده را می پذیریم و به تصمیم کمیته انضباطی هم احترام می گذاریم.

در مورد بازی این هفته گیتی پسند با دبیری چه نظری دارید؟

فکر می کنم بازی قشنگی از کار در بیاید.دو تیم در سطح بالایی فوتسال بازی می کنند و دبیری هم از یک شخصیت بالای تیمی برخوردار است.حضور وحید شمسایی در این تیم دبیری را به یک تیم قدرتمند تبدیل کرده است با این حال ما برای دفاع از قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی آسیا به این میدان می آییم.

وضعیت مصدومان شما به کجا رسید؟

طه مرتضوی که قطعا به این بازی نمی رسد.پزشکان در تلاشند جاوید و طاهری را به بازی برسانند.ضمن اینکه اسماعیل پور دچار سرماخوردگی شدیدی شده که دو هفته است به زور آمپول بازی می کند.

برای مهار تماشاگرانی که در دوبازی قبلی خانگی علیه تیم شعار می دادند برنامه ای ندارید؟

در بازی اول که خبری نبود اما در بازی با تاسیسات ۱۰،۱۵ نفر علیه باشگاه، سرمربی و برخی بازیکنان شعار دادند که امیدواریم در این بازی بتوانیم جو را کنترل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.