کد خبر : 580
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:06
-

اظهار نظر مدیران و مربیان گیتی پسند و دبیری پیش از بازی

اظهار نظر مدیران و مربیان گیتی پسند و دبیری پیش از بازی
مدیران و مربیان دو تیم دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان پیش از دیدار حساس این هفته خود به اظهارنظرهای جالبی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیران و مربیان دو تیم دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان پیش از دیدار حساس این هفته خود به اظهارنظرهای جالبی پرداختند.

فرزین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با نتایج تیم‌های تبریزی در لیگ برتر ثابت شد که فوتسال تبریز قطب ایران است.این مدیر جوان در مورد بازی تیمش مقابل گیتی پسند نیز اظهار کرد: ما روز پنجشنبه در اصفهان در واقع مقابل تیم ملی بازی داریم و برای یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به میدان حریف می‌رویم.

رضا لک سرمربی گیتی پسند درباره بازی حساس تیمش با دبیری تبریز گفت: ما به بازی دبیری مثل همه بازی‌ها نگاه می‌کنیم و در تمرین هم هیچ اشاره‌ای به حساسیت بازی نداریم. معتقدم هیچ تنشی بین دو تیم وجود ندارد و تمام مواردی که پیرامون مشکل دبیری و گیتی‌پسند مطرح می‌شود صحیح نیست. با این حال ما با یک تیم خوب که کادر فنی و مدیریتی حرفه‌ای دارد بازی خواهیم کرد و تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است. امیدوارم تماشاگران هم بازی خوبی شاهد باشند و ما در نهایت بتوانیم با استفاده از امتیاز میزبانی پیروز از زمین خارج شویم.

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز اهمیت پیروزی تیم دبیری به گیتی پسند را به دو دلیل ذکر کرده و  تصریح کرد: برد بر تیم گیتی پسند به دو دلیل برای ما اهمیت دارد اول اینکه ثابت کنیم شایسته صدر جدول هستیم و دوم اینکه در بازی با شهرداری تبریز مستحق سه امتیاز بازی بودیم  در این بازی جبران امتیازات از دست داده بازی شهرداری باشیم.

شهرام دبیری رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از توانایی تیمش برای گرفتن امتیاز از تیم گیتی پسند خبر داده و تصریح کرد: گیتی پسند با وجود اینکه تیم قوی می باشد اما در مقابل هلال احمر متوقف شد و ما می توانیم با یک بازی خوب  با یک امتیاز و یا حتی سه امتیاز از اصفهان بازگردیم.امیدوارم تا پایان فصل پیروزی های تیم ادامه داشته تا هر هفته شاهد دادن پاداش باشیم و از جریمه خبری نباشد.

وحید شمسایی مربی بازیکن دبیری در مورد بازی تیمش مقابل گیتی  پسند اصفهان گفت: ما روز پنج شنبه  در واقع با تیم ملی بازی داریم. تیم گیتی پسند ۵ بازیکن ملی پوش دارد  و سایر بازیکنان این تیم نیز اکثرا سابقه بازی ملی داشته و مدیر عاملی قوی به نام  علی طاهری داشته  و از تماشاگران پرشوری  نیز بهره می برد، اما باید خاطرنشان سازم که ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم گیتی پسند می رویم.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند در باره بازی با دبیری گفت: فکر می کنم بازی قشنگی از کار در بیاید.دو تیم در سطح بالایی فوتسال بازی می کنند و دبیری هم از یک شخصیت بالای تیمی برخوردار است.حضور وحید شمسایی در این تیم دبیری را به یک تیم قدرتمند تبدیل کرده است با این حال ما برای دفاع از قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی آسیا به این میدان می آییم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.