کد خبر : 579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:02
-

دبیری: پیروزی برابر گیتی پسند برایمان اهمیت بسیاری دارد

دبیری: پیروزی برابر گیتی پسند برایمان اهمیت بسیاری دارد
مالک تیم دبیری تبریز می گوید پیروزی برابر گیتی پسند برایشان اهمیت بسیاری دارد تا بتواندد شایستگی صدرنشینی شان را اثبات کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در  مراسم جشن تولد قائم مقام و دروازه بان این تیم گفت: از تک تک بازیکنان تیم راضی بوده و بابت موفقیت های اخیر تیم از آنها تشکر می کنم.

دبیری در جشن تولد قائم مقام و دروازه بان تیم دبیری افزود:رفاقت، دوستی و همدلی بین بازیکنان تیم قابل تحسین بوده و می تواند زمینه ساز موفقیت های بیشتر تیم شود و من از بازیکنان تیم و همچنین کادر فنی برادران شمسایی و سفال منش که چنین  جو صمیمی را تیم ایجاد کردند، ممنون هستم.
وی  اهمیت پیروزی تیم دبیری به گیتی پسند را به دو دلیل ذکر کرده و  تصریح کرد: برد بر تیم گیتی پسند به دو دلیل برای ما اهمیت دارد اول اینکه ثابت کنیم شایسته صدر جدول هستیم و دوم اینکه در بازی با شهرداری تبریز مستحق سه امتیاز بازی بودیم  در این بازی جبران امتیازات از دست داده بازی شهرداری باشیم.
افشین دبیری همچنین از لیدر ها باشگاه  نیز تقدیر و تشکر کرده و عنوان کرد: از بدو ورود تیم از فرودگاه تا به امروز لیدرها از تیم حمایت همه جانبه کرده و تماشاگران تیم را نیز در روز مسابقات ساماندهی کردند.

 

به گزارش fut5al همچنین دکتر شهرام رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های این تیم گفت: موفقیت های تیم دبیری باید تا پایان فصل تداوم داشته و به قهرمانی این تیم در لیگ برتر منجر شود.
دکتر شهرام دبیری در جشن صدرنشینی تیم دبیری در جمع بازیکنان همچنین عنوان کرد: سال گذشته از وضعیت تیم فوتسال زیاد راضی نبودم و حتی در بردها نیز شکل تیمی دلخواهی نداشتیم، اما امسال وضعیت تیم بسیار مطلوب بوده و ضمن بازی خوب، نظم و انضباط نیز در تیم حاکم می باشد و بازیکنان همدل می باشند.
وی به اهمیت اخلاق در ورزش اشاره کرده و ابراز داشتند: رعایت مسائل فرهنگی و اخلاقی در یک باشگاه فرهنگی ورزشی بسیار مهم می باشد و می تواند اساس موفقیت هر باشگاهی باشد و ما باید در این بعد نیز نمونه باشیم.
دکتر دبیری از بازیکنان تیم خواست که نسبت به مسائل داوری اعتراضی نداشته و فقط روی بازی خود تمرکز کنند.
وی افزود: اعتراض به داور تحت هر شرایطی به ضرر تیم می باشد و اصرار به این امر می تواند به اخراج بازیکن شده و در هر صورت تیم متضرر می شود و من از بازیکنان تیم می خواهم به داور اعتراض نکرده و اگر اشتباهی هم از سوی قضاوت کنندگان صورت گرفته باشد، کادر فنی به صورت قانونی اعتراض کنند.
رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از توانایی تیمش برای گرفتن امتیاز از تیم گیتی پسند خبر گفت و تصریح کرد: گیتی پسند با وجود اینکه تیم قوی می باشد اما در مقابل هلال احمر متوقف شد و ما می توانیم با یک بازی خوب با یک امتیاز و یا حتی سه امتیاز از اصفهان بازگردیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.