کد خبر : 608
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1392 - 13:24
-

حسن زاده: هواداران نوریل را دوست دارم/ تمرین خوب در فصل آماده سازی، دلیل درخشش نوریل است

حسن زاده: هواداران نوریل را دوست دارم/ تمرین خوب در فصل آماده سازی، دلیل درخشش نوریل است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصغر حسن زاده ستاره ایرانی نوریل نیکل روسیه گفت و گویی را با سایت این باشگاه انجام داده که متن آن را در ادامه می خوانید: * علی! تو اولین باری است که به لیگ روسیه آمدی. برداشتت از این موضوع چیست ؟ – من به دیدن روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصغر حسن زاده ستاره ایرانی نوریل نیکل روسیه گفت و گویی را با سایت این باشگاه انجام داده که متن آن را در ادامه می خوانید:

* علی! تو اولین باری است که به لیگ روسیه آمدی. برداشتت از این موضوع چیست ؟

– من به دیدن روسیه علاقه مند بودم و طرفداران نوریلسک را هم دوست دارم. مهمتر از همه این ها، ما تا اینجا موفق بودیم  و با توجه به تمرین های خوبی که در تعطیلات داشتیم، تا به اینجا خوب پیش رفتیم. بنابراین برداشتم از وضعیت فعلی ام در نوریل خوب است.

 

 

* تو در نوریل توانستی نمره زیادی را کسب کنی و بازیکن استانداردی هستی. از گذشته ات بگو…

– من در تیم ملی ایران هم سعی کردم بازی های با کیفیتی به نمایش بگذارم و با توجه به آموزش هایی که در رده پایه دیدم، عملکرد خوبی داشتم.

 

نوریل حسن زاده

* دلیل اصلی برد برابر تیم سیبری چه بود؟

– ما کاری های خوبی پیش از شروع فصل در آماده شدن داشتیم. بازی با سیبری هم اولین بازی خانگی ما بود و کسب برد در این دیدار اهمیت بسیاری برایمان داشت. کل تیم در بازی سیبری سعی کردند و واقعا بازی بسیار سختی بود. همچنین مربیان ما پیش از بازی نکات فنی را اشاره کردند و ما به خوبی تیم سیبری را آنالیز کرده بودیم.

 

* هواداران نوریل از تیم حمایت می کنند؟

– هواداران تا به اینجا ما را حمایت کردند. در واقع خیلی مهم است که طرفداران، پشت تیمشان باشند.

 

 

* و در مورد حریف بعدی، تیم CPRF از حزب کمونیست! آیا شناختی از این تیم دارید؟

– ما قبل از شروع فصل بازی دوستانه ای را با CPRF انجام دادیم و موفق شدیم با نتیجه سه بر دو به برتری برسیم. با این حال هنوز برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان داریم ولی فکر می کنم نقاط قوت و ضعف حریف بعدیمان را به خوبی مورد بررسی قرار داده ایم و باید نوار پیروزی هایمان ادامه دار باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه با بهره گیری از سه ملی پوش ایرانی اش توانسته با کسب ۱۳ امتیاز تا پایان هفته چهارم لیگ حرفه ای روسیه در رده چهارم قرار بگیرد. نوریل فردا در اولین بازی اش در هفته پنجم به مصاف CPRF خواهد رفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.