کد خبر : 638
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1392 - 22:54
-

شمسایی: برای بازگشت به تیم ملی با من صحبت کردند/ گیتی پسندی ها دیگر نباید برگردند!

شمسایی: برای بازگشت به تیم ملی با من صحبت کردند/ گیتی پسندی ها دیگر نباید برگردند!
سرمربی- بازیکن دبیری تبریز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران از پیشنهاد بازگشتش به تیم ملی پرده برداشت،درباره بازی تیمش با گیتی پسند گفت و اعلام کرد بازیکنان این تیم دیگر نباید به تیم ملی برگردند!

وحید شمسایی درگفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره اهدای دسته گل به علی افضل در بازی تیمش با گیتی پسند که موجب ایجاد شائبه هایی پیرامون هدف او برای بر هم زدن آرامش حریف شده است، توضیح داد:افضل پیش از این مربی ام بوده و من احترام خاصی برای او قائلم. حسنی که ورزش برای من داشته این است که به بزرگان خودمان احترام می گذاریم. در اصفهان به من لطف زیادی دارند و من در سه سالی که در این شهر بازی کردم، چهار قهرمانی به دست آوردم و مردم این شهر و تماشاگرانش برایم ارزشمندند.

سرمربی دبیری تبریز همچنین درباره به تساوی کشیده شدن بازی تیمش با گیتی پسند در ثانیه های پایانی افزود: با کمال احترامی که برای گیتی پسندی ها قائلم اما معتقدم باید این تیم را با اختلاف سه چهار گل می بردیم. توپ هایمان با بد شانسی وارد دروازه نشد اما دیگر بازی به خاطرات پیوست. نمی توانیم بازی دور رفت با گیتی پسند را تکرار کنیم. این تیم نائب قهرمان و قهرمان دو دوره قبل لیگ است، بهترین بازیکنان فوتسال آسیا را دارد و از پر افتخارترین مدیر فوتسالی بهره می برد. بنابراین ما با تیم ملی ایران بازی می کردیم. ولی دبیری تبریز هم یک تیم کاملا بی ادعاست که به دنبال حفظ صدرنشینی بود. صد در صد نگاهمان در بازی پنج شنبه فقط به سه امتیاز بود که متاسفانه تنها یک امتیاز بدست آوردیم. ولی اگر تا اینجا هم در صدر هستیم به خاطر زحمت تک تک بچه های تیم است چون شخصیت این موفقیت را دارند.

وی همچنین با اشاره به دیدار هفته بعد تیمش با ماهان تندیس قم، خاطرنشان کرد: ما در هفته ششم با نائب قهرمان دوره قبل بازی داریم. تیمی که آدم بزرگی به نام حسین شمس بالاسرش است و قطعا تیم خطرناکی خواهد بود. ولی با تمام این ها می خواهیم کار را با برد تمام کنیم و به تعطیلات برویم.

کاپیتان سابق تیم ملی و آقای گل فوتسال جهان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار FUT5AL مبنی بر اینکه آیا با تصمیم کمیته فوتسال درباره کنار گذاشتن بازیکنان گیتی پسند از تیم ملی موافق است یا نه، گفت: حق تک تک بازیکنان گیتی پسند است که در تیم ملی بازی کنند اما آن ها به خاطر کاری که باشگاهشان کرده از حضور در تیم ملی محروم شده اند. بازگشتشان هم اشتباه است. اگر بخواهند آن ها را برگردانند کار خوبی نیست. یا از روز اول نباید این تصمیم را می گرفتند، یا اکنون که این کار را کرده اند باید پایش بایستند. به هر حال سرمربی تیم ملی اصل و اصولی برای خودش دارد. با این وجود من از ابتدای این ماجرا هم گفتم که باید تعامل برقرار می شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در پایان این گفت و گو با رد شایعه های پیرامون او درباره بازگشت به تیم ملی به عنوان بازیکن، به fut5al گفت: من هم صحبت هایی را از گوشه کنار می شنوم و حتی برای بازگشت هم صحبتی با من شد اما الآن تیم ملی نیاز به آرامش دارد. اسامی ۱۶ نفر به برزیل ارسال شده و دیگر نباید این بحث ها را مطرح کرد. من برای عشقم که فوتسال است تلاش می کنم  و هر چه دارم از تیم ملی ایران دارم. وقتی هم که خسوس دست یاری به سمتم دراز کرد، قبول کردم. اما در حال حاضر بازیکنان خوب و آینده داری در تیم ملی داریم که امیدوارم بتوانند در گرند پری هم بدرخشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.