کد خبر : 649
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 - 17:18
-

بازگشت لک به منصوری، یک مربی بومی در گیتی پسند!

بازگشت لک به منصوری، یک مربی بومی در گیتی پسند!
این روزها از اصفهان خبر می رسد لک در تکاپوی بازگشت به منصوری است و یک مربی جوان بومی جانشین او در گیتی پسند می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شایعات جالبی از تهران تا اصفهان شنیده می شود،شایعاتی که حکایت از تغییر سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ دارد و گویا لک در صدد بازگشت به منصوری است تا یک مربی بومی هدایت اصفهانی هارا عهده دار شود.

شاید اگر نتیجه بازی بزرگ هفته پنجم چیزی جز شکست گیتی پسند نبود اکنون زمزمه ها در مورد تغییر سرمربی این تیم متمول اصفهانی قدرت گرفته بود اما تساوی در این بازی شاید پروسه کنار رفتن لک از گیتی پسند را به تاخیر بیندازد با این حال احتمال وقوع ان در روزهای پس از هفته ششم زیاد است.

زمانی که لک با انگیزه زیاد از قرچک راهی اصفهان شد هیچگاه تصور نمی کرد جو در اصفهان تا این حد علیه او باشد. لک که تصور می کرد پایگاه محکمی مثل محمد کشاورز در این تیم می تواند جای پای او را در اصفهان محکم کند حالا ان را پاشنه آشیلی برای خود می بیند. شعارهای برخی تماشاگران اصفهانی علیه او و کشاورز،عرصه را بر این مربی تنگ کرده و او بیش از همه از این ناراحت است که باشگاه تدبیر خاصی برای مقابله با این هجمه ها اتخاذ نمی کند.در لیگ ۲۶ هفته ای فوتسال، فراز و فرود زیاد است و تیمی در نهایت قهرمان است که در هفته پایانی بر صدر جدول تکیه بزند اما در گیتی پسند از دست دادن قهرمانی در آسیا و شروع نه چندان خوب در لیگ، خوشایند مدیران باشگاه نیست. شاید مصدومیت چند مهره کلیدی تیم توجیه خوبی برای چهارمی گیتی پسند تا هفته پنجم باشد اما اینکه آنها بازیکنان خود را به تیم ملی نمی دهند یعنی نهایت تلاششان را برای نتیجه گیری می کنند. در هر صورت از اصفهان زمزمه هایی مبنی بر جدایی لک از گیتی پسند به گوش می رسد. او که از حواشی بوجود آمده راضی نیست شاید طی روزهای آینده عطای مربیگری در این تیم را به لقایش ببخشد. این خبر وقتی بیشتر قوت می گیرد که یکی از نزدیکان به باشگاه منصوری از چراغ سبز این مربی برای بازگشت به تیم سابقش که خاطرات خوشی با آن دارد خبر می دهد.

“علی افضل”؛ شاید او محتمل ترین آلترناتیو برای مربیگری در گیتی پسند باشد.مردی که در سه بازی خانگی گیتی در اصفهان برخی از تماشاگران یکصدا او را فریاد زدند و خواستار بازگشت مردی شدند که هم قهرمانی در لیگ و هم آسیا را برای گیتی پسند به ارمغان آورده است. با رفتن احتمالی لک از گیتی پسند اما شرایط شاید به کام این تماشاگران نباشد. اگر لک از این تیم برود علی افضل سرمربی این تیم نخواهد شد و این شوک بزرگی است برای کسانی که منتظر بازگشت او بودند. مدیران گیتی پسند گزینه ای رو خواهند کرد که سکوها هم دیگر بر علیه او طغیان نکند؛ یک مربی اصفهانی! در تمام روزهایی که برخی اصفهانی ها علیه لک بودند جرم اصلی او را غیر بومی بودن می دانستند و اینکه تیم های اصفهانی با مربیان بومی موفق بوده اند و حالا با آمدن یک مربی بومی غیر از علی افضل معادلات این تیم پرستاره وارد فاز جدیدی خواهد شد.گویا حسین افضلی که سابقه قهرمانی با فولاد ماهان و مربیگری در گیتی پسند را دارد جدی ترین گزینه برای هدایت این تیم است و اگر بنا باشد تغییراتی روی نیمکت این تیم صورت بگیرد شانس حسین افضلی بیش از علی افضل است. در هر صورت باید منتظر گذشت زمان بود و دید آیا این تغییرات روی نیمکت مربیگری گیتی پسند رخ خواهد داد یا اینکه مدیران باشگاه همچنان به همکاری خود با رضا لک ادامه می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.