کد خبر : 706
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1392 - 23:13
-

ادغام فوتسال و فوتبال ساحلی در نائب رئیسی فدراسیون!

ادغام فوتسال و فوتبال ساحلی در نائب رئیسی فدراسیون!
سید رضا افتخاری از تصویب ادغام فوتسال و فوتبال ساحلی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و بررسی تشکیل نائب رئیسی این دو رشته در مجمع عمومی فدراسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، موضوع ارتقا جایگاه فوتسال و استقلال این رشته در فدراسیون فوتبال چندین سال است که به آرزوی فوتسالی ها مبدل شده و آن ها برای رسیدن به این رویا لحظه شماری می کنند. با آمدن رضا افتخاری پیگیری های بسیاری برای تحقق این امر صورت گرفت و اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بر اساس ارتقا فوتسال به نائب رئیسی توسط کارشناسان فدراسیون نوشته شد.

 

افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران با تائید خبر فوق درباره پروسه ارتقا فوتسال به نائب رئیسی توضیح داد:فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین موجود در AFC طرح استقلال فوتسال را نوشته و قرار شده کمیته های فوتسال و فوتبال ساحلی با هم ادغام شده و به نائب رئیسی فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کنند. این طرح در هیئت رئیسه به تصویب رسیده باید مجمع هم آن را تائید کند. اگر تائید شد، اساسنامه فدراسیون اصلاح شده و برای تائید نهایی به فیفا ارسال می شود.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به همراهی تیم ملی در برزیل چطور می تواند در مجمع عمومی فدراسیون که قرار است اوایل آبان برگزار شود شرکت کرده و از طرح ارتقا جایگاه فوتسال دفاع کند، تصریح کرد: باید با فدراسیون فوتبال هماهنگ کنم تا اگر نیازی به من باشد یا تاریخ مجمع را تغییر دهند یا اینکه من سفرم به برزیل را لغو کنم.

 

افتخاری در ادامه به fut5al  گفت: ارتقا فوتسال به نائب رئیسی پیشنهاد خود کفاشیان بود و او قطعا از این طرح حمایت خواهد کرد. ما معتقدیم نگاه فدراسیون باید نسبت به فوتسال تغییر کند. اگر جایگاه این رشته ارتقا یابد جامعه فوتسال دلگرم خواهند شد و در پخش تلوزیونی و این دست مسائل تاثیر بسیاری ایجاد می شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن سه شنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳

از سایت فوق العادتون تشکر می کنم واقعا جای خالی یک سایت تخصصی فوتسال حس می شد همانطور که جای خالی یک برنامه تلوزیونی تخصصی فوتسال مانند ۹۰ در فوتبال و همچنین پخش مستقیم مسابقات فوتسال حس می شه از شما تقاضای پیگیری این ۲ مورد را داریم.بازم از سایت بسیار خوب و به روزتون تشکر می کنم.