کد خبر : 722
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 16:16
-

شمس: برای یک بازی خانوادگی به تبریز می روم

شمس: برای یک بازی خانوادگی به تبریز می روم
مدیرفنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: با وجود اینکه همه با تیم ها رابطه مربیگری و فنی دارند اما رابطه من و دبیری قلبی و خانوادگی است.

حسین شمس در گفتگو با “پایگاه خبری فوتسال ایران” اظهار داشت: زمانی که مسئولان باشگاه دبیری به واسطه بعضی از ناملایمات از فوتسال رفتند، خودم پیش قدم شدم و آنها را به فوتسال بازگرداندم. امسال هم خودم با بردن تیم دبیری به جام جهانی کوچک باشگاههای دنیا، این تیم را یک تیم بین المللی کردم.

وی بازی دبیری و ماهان تندیس قم را بازی قلب ها دانسته و تاکید کرد: این هفته برای دیداری خانوادگی عازم تبریز خواهم بود و شک نکنید که یکی از دو تیم دبیری و یا ماهان تندیس قهرمان لیگ برتر امسال خواهند بود. به هیچ وجه در بازی ما و آنها مسئله و یا رقابت خصمانه ای وجود نخواهد داشت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اذعان داشت: شهرام دبیری، افشین دبیری و فرزین دبیری هر سه باشگاه رویایی ای در فوتسال درست کرده اند که می تواند الگویی برای همه کسانی که با نیت خیر وارد ورزش می شوند باشد. من هم همیشه مورد حمایت دبیری بوده ام و این حمایت باعث افتخارم است.

وی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای شمسایی یادآور شد: وحید شمسایی با انتخاب باشگاه دبیری نشان داد از هوش بسیار بالایی برخوردار است چراکه این بهترین تیم خصوصی ایران بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.