کد خبر : 748
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1392 - 22:34
-

واکنش باشگاه گیتی پسند به مصاحبه جنجالی یک مربی+ بازخوانی مصاحبه

واکنش باشگاه گیتی پسند به مصاحبه جنجالی یک مربی+ بازخوانی مصاحبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه گیتی پسند اصفهان در واکنش به اتهاماتی که یکی از مربیان لیگ برتری به باشگاه های فوتسال اصفهانی زده است، جوابیه ای را منتشر کرد.   متن این جوابیه به شرح زیر است:   در حالیکه تیم های فوتبال اصفهانی با عملکرد خوب خودشان در این چند سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه گیتی پسند اصفهان در واکنش به اتهاماتی که یکی از مربیان لیگ برتری به باشگاه های فوتسال اصفهانی زده است، جوابیه ای را منتشر کرد.

 

متن این جوابیه به شرح زیر است:

 

در حالیکه تیم های فوتبال اصفهانی با عملکرد خوب خودشان در این چند سال اخیر حسابی از خجالت تیم های پر ادعای دیگر درآمده اند، حالا موفقیت تیم های اصفهانی در سالیان اخیر لیگ برتر فوتسال و جام باشگاه های آسیا نیز به مذاق برخی دوستان خوش نیامده است. پس از صحبت های مختلف مطرح شده در خصوص جانبداری داوران از تیم های اصفهانی در لیگ برتر فوتبال، حالا شاهد سمپاشی های جدیدی علیه فوتسال اصفهان هستیم.
داستان از آنجا شروع می شود که سرمربی یک تیم ته جدولی که تیمش از ۴ بازی برگزار شده با صفر امتیاز، محکم قعر جدول رده بندی را دو دستی نگه داشته است در مصاحبه ای سراسر دروغ و افترا اصفهان را قطب فوتسال ناپاک دانست.
این سرمربی که تیمش با انجام ۴ بازی برگزار شده و دریافت ۲۱ گل در آستانه خلق رکوردی جدید در فوتسال دنیا می باشد، ادعا کرده مدارک و اسنادی نیز در اختیار دارد که فعلا ترجیح می دهد آن ها را رو نکند.
این سرمربی که هنوز شناخت زیادی از وی در دست نیست در این مصاحبه خود اتهامات دیگری را نیز به فوتسال اصفهان زده است که چندان ارزش بیان ندارد.
به هر روی فضای فوتبال ایران فعلا به نحوی است که هر کس دم از ناپاکی می زند(بماند که با رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نزدیکان آقایان مدعی متهم شدند نه باشگاه های اصفهانی) اما نه از ثابت کردن خبری است و نه از مدرک.
بماند که این وسط مردی نیست که برابر این اتهامات بایستد و بگوید آقایان این ادعاهایی که می کنید بر چه اساسی است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دلیل چنین واکنش تندی که باشگاه گیتی پسند نشان داده، مصاحبه ای است که در ادامه می خوانید:
ایمان عیسی زاده سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر:
برایم سخت است کنار افرادی که فقط به دلیل منافع خود و حمایت از دیگران از قول من مصاحبه می نویسند و برای لحظه ای به وجدان کاری خود رجوع نمی کنند کار کنند اما مشاهده شور و شوق مردم ماهشهر و زحمات مسئولان این شهر برای سرپا ماندن تیم غیر صنعتی می مانم تا پس از تعطیلات در لیگ بهترین تیم را راهی میدان کنم از هفته هشتم چند بازیکن به تیم اضافه می شوند و کادر فنی با مساعدت مسئولان با حضور مربیان و پاک و توانمندی مانند خسروی رنگ تازه ای به خود می گیرد.
 تا زمانیکه فوتسال کشور ما تنها بستگی به نفرات عملکرد و صحبت تیم های صدر جدولی داشته باشد کاری از پیش نمی بریم. فوتسال برای تمام ورزشکاران این رشته است و زمانیکه صحبت از رشد و برنامه ریزی برای ترقی می شود باید بیشتر به فکر تیم های ضعیف بود زیرا آنها هستند که با حضور در لیگ برتر آینده فوتسال را رقم می زنند این صحبت نشان از خودخواهی نیست تمرکز مسئولان به تیم هایی معطوف شده که معدل سنی شان در تیم ۳۸ است تا دو سال دیگر وارد دهه چهلم زندگی خود می شود و نمی توانند عملکردی مانند گذشته داشته باشند.
در این زمان است که فوتسال ما بدون اینکه نیروهای جوان از تجربه ستارگان استفاده کنند از بین می رود و این در حالیکه است که تیم هایی مانند ازبکستان، تایلند و ژاپن زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا در آورند. باید یادمان باشد ژاپن در گذشته تنها تیمی بود که ما در فینال روبه رویش صف آرایی می کردیم تنها برای اینکه بازی جذابی را به نمایش بگذاریم و به بردمان اطمینان داشتیم اما حالا با یک غفلت ژاپنی ها قادر به گرفتن امتیاز از ایران هستند.
متاسفانه ما در ورزش فعالیت می کنیم که مطبوعات آن قرار داد ماهیانه ای را با افراد خاص دارند و به همین ارتباطات یک نفر را تا اوج بالا می برند و دیگری را به زمین می کوبند تا راههای منفعت خود را باز نگه دارند همین عوامل بودند که افرادی مانند عباس ترابیان را که برای بقای فوتسال  به هر دری می زد را کنار گذاشتند در حالیکه دست چپ و راستشان را از هم تشخیص نمی دادند اگر قادر بودیم مجسمه طلایی ترابیان را می ساختیم تا روزهای خوش فوتسال به فراموشی سپرده  نشود البته نیروی جایگزین وی انسان بزرگیست و تمام همت خود را به  کار گرفته تا ریشه فساد در فوتسال را بزند و  دست افرادی که به واسطه پول و رانت هر کاری که می خواهند انجام می دهند را از فوتسال کوتاه کند در حال حاضر  همه مردم چهره واقعی ناپاکان  ورزش را می شناسند باید بگویم که دیگر دورانشان تمام شده و نمی توانند بیش از این از موقعیتشان سوء استفاده کنند.
سرنوشت فوتسال ایران  را برخی از  قلم به دستان رقم می زنند که مربی و بازیکن جا به جا می کند و برای  نوشته هایشان برنامه دارند خبرها را برای افراد خاص می نویسند تا مطرحشان کنند یا اینکه به خاطر منفعت آقایان دیگران را به زمین بزنند نمی توان گفت همه در این شرایط ناپاک هستند اما افراد محدودی رسالت خود را کنار زده اند و برای روابط همه کار انجام می دهند. سالهاست که در ورزش ایران فعالیت دارم و از اینکه افراد چگونه کارم می کند مطلع هستم بارها با من تماس گرفته شد که اگر شخص مورد نظری را به عنوان سرمربی انتخاب کنی از لحاظ امتیاز مشکل رو به رو نخواهی شد اما قبول نکردم زیرا تاکنون با لطف خدا و همت خود پیشرفت کرده ام پس از این مصاحبه نیز در انتظار واکنش افراد مختلفی هستم به همین دلیل آماده ام زیرا چیزی برای ترس ندارم من همانند بسیاری از دیگر افراد می خواهیم در فوتسالی پاک فعالیت کنیم که این مورد را جزء حقوق خود می دانیم اما برخی از دوستان به دلیل روابط  کمرنگی که در گذشته داشته اند حالا جرأت اعتراض ندارند  و من به نمایندگی آنها به وضعیت موجود اعتراض می کنم.

 

 

 عادت ندارم در حاشیه صحبت کنم من با توجه به اسناد در دست و شناختی که از جامعه فوتسال دارم صحبت می کنم، شاید بتوان گفت فوتسال اصفهان به قطب ناپاکی فوتسال کشورمان تبدیل شده. آقایان برای نتیجه گیری به هر دری می زنند تا نتایج ایده آل و مورد نظر خود را کسب کنند. غافل از اینکه ما نیز چشم و شعور داریم و می فهمیم که هر کس چه کارهایی برای کامیابی انجام می دهد. این آقایان قصد داشتند افراد خود را در بالاترین سمت کمیته فوتسال قرار دهند تا دیگر هیچ کس نتواند مانع منفعت طلبی هایشان شود. اگر تاکنون ساکت مانده ام تنها به دلیل اصرارهای ترابیان بود که از من خواست برای صلاح فوتسال سکوت کنم و گرنه با اسناد و مدارک مقابل آنها می ایستادم. مدیریت این باشگاه آنقدر ضعیف است که چند بازیکن دور هم جمع می شوند و مربی تعیین می کنند.

 

 

انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

milad سه شنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷

این آقا اومده لیگ برتر فک کرده چه خبره !!!
آدمو برق بگیره ، جو نگیره به خدا !!!

iran چهارشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۱۱

افرین.واقعا حرفاش درسته، شاید باب میل بعضی ها نباشه ولی باید بگم حرفاش عین حقیقته. البته متاسفانه حقیقتی تلخ