کد خبر : 743
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1392 - 18:07
-

کاپیتان تیم ملی ممنوع المصاحبه شد!

کاپیتان تیم ملی ممنوع المصاحبه شد!
جواد اصغری مقدم با دستور مستقیم افتخاری تا پایان جام جهانی کوچک حق مصاحبه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه جنجالی علی صانعی این روزها فضای فوتسال کشور را به هم ریخته و بسیاری از اتفاقات، تحت الشعاع این مصاحبه  به وقوع می پیوندد. یکی از پیامد های صحبت های تند سرمربی پیشین تیم ملی علیه کمیته فوتسال و جواد اصغری مقدم، ممنوع المصاحبه شدن کاپیتان تیم ملی بوده است تا جلوی واکنش احتمالی این بازیکن به صحبت های صانعی گرفته شود.

رضا افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال این دستور را به کاپیتان تیم ملی داده و حتی شنیده ها حاکی از آن است که بقیه بازیکنان هم حق صحبت به جز خودشان را ندارند!

این اتفاق در حالی می افتد که در زمان ریاست ترابیان هم بازیکنان بارها از مصاحبه با رسانه ها منع می شدند و ممنوع المصاحبه شدنشان نه تنها جلوی حاشیه ها را نگرفت بلکه تبدیل به ابزاری شد برای حمله به کمیته فوتسال وقت!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق چهارشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

آقایان اگر این بازیکن این قدر حاشیه داره که میترسید علیه این وآن مصاحبه کند وحاشیه برای تیم ملی درست کند چرا اصلا دعوتش کردید؟ مگر یک بازیکن ملی بلد نیست چطور مصاحبه کند؟ فکر میکنم بجای اینکار باید فرهنگ بازیکنان تیم ملی رو بالا برد

اسماعیل چهارشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

بابا این پسره نمیدونم مال کجاست از اون موقع که من شناختمش تو هر تیمی که میره بجای بازی کردن همش مصاحبه میکنه .یکی نیست به اینا آداب معاشرت یاد بده