کد خبر : 749
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1392 - 10:44
-

لیگ برتر در حال و هوای برزیل!

لیگ برتر در حال و هوای برزیل!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی بین تیم های هم سطح،  هفته ای جذاب خواهد بود. اگر حساب بازی پتروشیمی ماهشهر و فرش آرامشهد را از هفته ششم سوا کنیم، نتیجه هیچ یک از بازی های این هفته حتی روی کاغذ هم قابل پیش بینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی بین تیم های هم سطح،  هفته ای جذاب خواهد بود. اگر حساب بازی پتروشیمی ماهشهر و فرش آرامشهد را از هفته ششم سوا کنیم، نتیجه هیچ یک از بازی های این هفته حتی روی کاغذ هم قابل پیش بینی نیست. در روز پنج شنبه و در تبریز تیم شهرداری این شهر در حالی میزبان گیتی پسند اصفهان است که تیم اصفهانی در دو هفته اخیر مقابل همشهریان شهرداری توفیق جندانی کسب نکرده و هر بار به سختی از شکست گریخته است. البته در این هفته مدافع عنوان قهرمانی غایبین خود را باز یافته و امیدوار است با کسب یک پیروزی خارج از خانه ضمن فرار از بحران،‌ یاد آخرین بازی با شهرداری تبریز و قهرمانی در لیگ چهاردهم را زنده کند.

در دیگر بازی های فردا شهرداری ساوه در اصفهان در حالی به مصاف زمزم می رود که همچنان ۳-۴ غایب داشته و با ترکیبی جوان به نبرد با زمزم می رود. زمزمی ها که در آخرین میزبانی مقابل راه ساری پیروز شده اند امیدوارند با شکست شهرداری کمی از منطقه خطر دور شوند.

اما گل سرسبد مسابقات این هفته بین دبیری تبریز و ماهان تندیس قم خواهد بود. این دیدار جدا از شرایط مساعد دو تیم و مدعی بودنشان جذابیت های دیگری هم دارد. براداران غیاثی و چند بازیکن فصل قبل دبیری بار دیگر به قم بازگشته و در طرف مقابل میثم ایلانلو به تبریز رفته است که همگی در این بازی با انگیزه خاصی مقابل تیم سابقشان قرار میگیرند . دبیری تبریز هم که از حمایت تماشاگرانش بهره  می جوید در خانه فرصتی برای اشتباه ندارد.

کمی آن طرف تر تیم های هلال احمر تبریز و میثاق تهران در شرایطی در تبریز به مصاف هم می روند که این بازی در فصل گذشته حواشی بسیاری در پی داشت. اتفاقات مشکوک بازی هفته آخر ختم به سقوط ارژن شد و حالا تیم هلال احمر با کادر فنی جدید متحول شده و به دنبال ادامه شگفتی سازی در لیگ می باشد. در طرف مقابل تیم میثاق که دوبار در خارج از خانه در ثانیه های پایانی از شکست گریخته این بار در پی قطع نوار موفقیت های هلال احمر می باشد.

حفاری اهواز که در این فصل از مسابقات پر فراز و نشیب بوده این بار میزبان تیم منصوری قرچک است که رفته رفته شخصیت تیمی خود را بازیافته و برای هر تیمی خطرناک می باشد.

گفتنی است پس از اتمام هفته ششم، لیگ برتر به مدت نامعلوم! تعطیل خواهد شد و تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات گرند پری عازم برزیل می شود.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر

پنجشنبه ۱۸/۷/۹۲ ساعت ۱۶:۳۰

پتروشیمی ماهشهر – فرش آراء – بعثت ماهشهر

زمزم اصفهان – شهرداری ساوه – پیروزی اصفهان

شهرداری تبریز – گیتی پسند اصفهان – شهید پورشریفی تبریز

جمعه ۱۹/۷/۹۲ ساعت ۱۶:۳۰

ملی و حفاری ایران – شهید منصوری – نفت اهواز

دبیری تبریز – ماهان تندیس – علوم پزشکی تبریز

تاسیسات دریایی – راه ساری – شهید دستگردی تهران

هلال احمر – میثاق تهران – شهید پورشریفی تبریز

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.