کد خبر : 766
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1392 - 22:53
دسته‌بندی نشده
-

گزارشی از چند جشن!+ عکس ها

گزارشی از چند جشن!+ عکس ها
در این گزارش می توانید تصویر معروف ترین جشن های بازیکنان فوتسال را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکنان فوتسال هر چند وقت یک بار دور هم جمع شده و به بهانه های مختلفی از جمله تولد، جشن می گیرند.

در ادامه تصویر تعدادی از این جشن ها را مشاهده می کنید:

** جمع گرم بازیکنان فولاد ماهان در جشن تولد یکی از مسئولان تیم. در این تصویر بازیکنانی از جمله وحید شمسایی، محمد طاهری، مصطفی نظری، محمد هاشم زاده ، مجید رییسی و جواد اصغری مقدم به چشم می خورند.

bardia sam

 

 

** اما در تصویر بعدی که متعلق به جشن تولد فرید سهیلی بازیکن میثاق تهران است، محمود خوراکچی مربی سرشناس فوتسال به همراه بازیکنان این تیم دیده می شود.

 

 

farid soheyli

 

** اما در تصویر سوم جمع بسیار خودی بازیکنان تیم شهید منصوری قرچک را می بینید. در این مهمانی بازیکنانی نظیر محمد کشاورز، احمد پری آذر، مجتبی نصیری نیا،حمید نصیری، مرتضی عظیمایی، علی کیایی،  اسماعیل وطن خواه، علی رهنما و محسن اسلامی دیده می شوند.

 

تولد منصوری قرچک

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد جمعه , ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

با سلام و عرض خسته نباشی خدمت تمامی دست اندر کاران این پایگاه تازه تاسیس
اول از همه از زحمات تمامی افاردی که در بروز رسانی این پایگاه فعال هستند قدر دانی مینمایم .
نکته ای در سایت شما وجود دارد که به نظر بنده موجب کاهش شخصیت این پایگاه است.وظیفه اصلی این پایگاه همانطور که خودتان اعلام کردید اطلاع رسانی فوتسال است و از حق نگذریم تا به حال هیچگونه کمی و کاستی در این مورد از پایگاه شما دیده نشده است.اما اینکه شما عکس هایی مانند عکس های درج شده در این پست را در سایت خود قرار میدهید موجب میشود از وجه رسمی سایت شما کاسته شده و همانند وبلاگ هایی شود که به دنبال بازدید کننده میگردند.در این که شما در مورد فوتسال و حواشی و آمار آن اطلاعت کافی دارید هیچگونه شکی نیست زیرا اخبار درج شده در این پایگاه به خودی خود گویای این اطلاعات است.تقاضای بنده از تیم مدیریتی این پایگاه خبری این است که نگذرایید اعتماد به دست آمده دراین مدت بسیار اندک را با استفاده از این چنین عکس ها و مطالب از بین برود.
با تشکر

ادرین پنجشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

سلام وخسته نباشید.مدت ها بود که منتظر همچین سایتی برای حمایت از فوتسال تو فضای مجازی بودم.ممنون از زحماتتون.پست جالبی بود.مصاحبه های اختصاصی با بازیکن های فوتسال توسایت داش ته باشین تا دوستداران فوتسال بیشتر باهاشون اشنا بشن.متاسفانه توجه در رسانه ها به فوتسال خیلی کمه.امیدوارم این سایت بتونه این کمبود رو تا حدی جبران کنه.

قرچکی شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

چه عجب، یه چیز از قرچک گذاشتید