کد خبر : 781
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 11:25
-

عباسیان: جایگزین نظری بودن برایم افتخار است/ از شکستن پای هم تیمی ام عذاب وجدان گرفتم!

عباسیان: جایگزین نظری بودن برایم افتخار است/ از شکستن پای هم تیمی ام عذاب وجدان گرفتم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمتر کسی است که از درخشش دروازه بان مشهدی چونبوری تایلند در جام باشگاه های آسیا بی خبر باشد. اسماعیل عباسیان نمایشی که از خود در این بازی ها به جای گذاشت اسمش را سر زبان ها انداخت و تیم های بسیاری در لیگ در صدد جذب او برآمدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمتر کسی است که از درخشش دروازه بان مشهدی چونبوری تایلند در جام باشگاه های آسیا بی خبر باشد. اسماعیل عباسیان نمایشی که از خود در این بازی ها به جای گذاشت اسمش را سر زبان ها انداخت و تیم های بسیاری در لیگ در صدد جذب او برآمدند. حتی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی هم او را برای حضور در جام جهانی کوچک انتخاب کرد و با توجه به مصدومیت مصطفی نظری، احتمال ایستادنش در دروازه به عنوان گلر اول بسیار زیاد است.

گفت وگویی را با پدیده نوظهور دروازه بانی فوتسال ایران انجام داده ایم که متن کاملش را در ادامه می خوانید:

** بالاخره بعد از چند هفته انتظار و درخششی که در جام باشگاه های آسیا داشتی، در لیگ برتر برای فرش آرای مشهد بازی کردی…

– ابتدا باید یک تشکر ویژه از آقای افتخاری داشته باشم که مجوز بازی ام در لیگ را صادر کردند. به هر حال فرش آرا تیم شهرم بود. البته چند پیشنهاد داشتم اما به خاطر اینکه می خواستم به تیم شهرم خدمت کنم، به فرش آرا آمدم تا هر کاری که از دستم می آید برایش انجام دهم. در بازی اول هم از جاهای زیادی فشار رویم بود ولی من برای رسیدن به قهرمانی به فرش آرا آمده ام و چیزی هایی که به دنبالش هستم را در این تیم می بینم.

** دیروز جلوی ماهشهر یک پنالتی هم گرفتی.

– به هر حال شرایط بازی بود و لطف خدا هم شامل حالم شد تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

** شنیده ایم که پای علی اسعدی، هم تیمی ات را نیز خودت شکستی!

– شکستن پای اسعدی خیلی ناراحتم کرد.اصلا فکر نمی کردم چنین اتفاقی بیفتد و الان عذاب وجدان شدید دارم. تا حالا کسی را مصدوم نکرده بودم و باید برای دلجویی نزد او بروم.

** خیلی ها معتقدند با آمدنت به تیم ملی جای خالی مصطفی نظری در برزیل پر خواهد شد.

-خوشحالم که در وحله اول به تیم ملی دعوت شده ام و ایستادن به جای گلر بزرگی مثل نظری برایم افتخار است.

** فکر می کنی به عنوان گلر اول در برزیل حضور داشته باشی؟

– تمام سعی ام این است تا خودم را به مربیان تیم ملی اثبات کنم و اگر قرار شد از من استفاده شود با تمام وجود برای تیم ملی کشورم خواهم جنگید. قبل از خودم، تیم ملی مهمتر است اما هیچ بازیکنی هم نمی تواند بگوید دوست ندارد برای تیم ملی ثابت بازی کند.

** قرار است برونو زوچانلی برزیلی هم به عنوان مربی دروازه بان ها در برزیل به تیم ملی ملحق شود. شناختی از او داری؟

– زوچانلی در سال های قبل در ایران حضور داشته و مربی دروازه بان های فولاد ماهان و فیروزصفه اصفهان بوده است ولی من با او کار نکرده ام. اما تا جایی که می دانم مربی حرفه ای است و می تواند به ایران کمک کند.

** ما با تیم های برزیل، آرژانتین و ژاپن در گرند پری هم گروه هستیم. شناختی از این تیم ها دارید؟

– شنیده ام برزیل کاملا تیم متفاوتی نسبت به جام جهانی شده و فقط سه، چهار بازیکن قدیمی اش را در ترکیب دارد. فالکائو هم هست و برزیلی ها برای اینکه تماشگران را به ورزشگاه بکشانند او را دعوت کردند. با این وجود برزیل همیشه برزیل است و در هر سالی پنج،‌شش تیم آماده دارد. فرقی هم ندارد چه بازیکنی برایش بازی کند و شاید از لحاظ تجربی با هم فرق داشته باشند ولی از لحاظ فنی یکی هستند. ژاپن هم می آید تا انتقام فینال بازی های داخل سالن آسیایی را از ما بگیرد و آرژانتیم هم تیمی است که بیشتر در کار دفاعی تمرکز دارد و می آید از اشتباهات ما استفاده ببرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.