کد خبر : 796
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 13:51
-

گفتگو با فریدون زندی فوتسال / اسعدی: برخورد غیرعمد بود

گفتگو با فریدون زندی فوتسال / اسعدی: برخورد غیرعمد بود
علی اسعدی چپ پای جوان فوتسال ایران در بازی هفته ششم، در برخورد با بازیکن خودی دچار شکستگی پا از نوع فریدون زندی شد.

علی اسعدی بازیکن جوان تیم فوتسال فرش آرا مشهد که در بازی مقابل عملیات غیر صنعتی ماهشهر دچار آسیب دیدگی شده است در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت :در بازی هفته ششم در ماهشهر در حالی که ۱۳ دقیقه از زمان بازی گذشته بود و تیم ما با نتیجه ۲ بر یک از میزبان پیش بود روی یک صحنه کنار نقطه کرنر تیم خودمان اسماعیل عباسیان از دروازه خارج شد و به دلیل سر بودن زمین، یک برخورد غیر عمدی با من داشت که متاسفانه دچار شکستی استخوان نازک نی پا شدم. در ابتدا از دست عباسیان دلخور بودم اما الان که کاملا متوجه غیر عمد بودن این حادثه شده ام برای او در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مسابقات آتی موفق باشد.

اسعدی در مورد مراحل درمان خود به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بلافاصله بعد از ضربه خوردن به بیمارستان شرکت نفت ماهشهر رفتم و بعد از گرفتن عکس به وسیله آتل استخوانم را ثابت کردند. در مشهد و پس از معاینه توسط متخصص مشخص شد شکستگی تنها از ناحیه نازک نی بوده و به توصیه پزشک آن را گچ گرفتم که به احتمال فراوان پس از حدود ۳۵ روز دوران درمان و نقاحت به پایان خواهد رسید. باز هم خدا را شکر می کنم که این مصدومیت با تعطیلی بیست روزه لیگ برتر همزمان شده است و می توانم به زودی برای تیم شهرم بازی کنم.

این بازیکن چپ پا تا سال قبل از ارکان اصلی تیم ملی امید به شمار می رفت اما مدتی است که از تیم ملی دور مانده است. وی در این رابطه افزود: هنوز اردوی تیم ملی امید تشکیل نشده و امیدوارم بتوانم بار دیگر در فهرست ملی پوشان قرار بگیرم اما شرایط امسال با فصل گذشته متفاوت است. در لیگ ۹۱ در تیم شهرداری ساوه فرصت زیادی برای بازی کردن داشتم و می توانستم توانایی هایم را به مربیان نشان دهم اما حضور در فرش آرا موجب شده اندکی از چشم مربیان دور باشم و بازدهی گذشته را نداشته باشم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.