کد خبر : 855
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1392 - 14:11
-

تقوی:هیچ کم کاری از بازیکنان حفاری ندیدم/۱۰ بازیکن در تیم های ملی داشتیم اما تعامل کردیم

تقوی:هیچ کم کاری از بازیکنان حفاری ندیدم/۱۰ بازیکن در تیم های ملی داشتیم اما تعامل کردیم
سرپرست تیم منصوری در مورد مسائل مختلف این تیم به موارد جالبی اشاره کرد.

اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری قرچک مصاحبه مفصلی با پایگاه خبری فوتسال ایران داشت که بخش هایی از آن از نظرتان می گذرد:

           داورزنی و زرخانلی ارتباط خوبی با هم دارند و این برای ما ارزشمند است.یکی از عواملی که باعث نتیجه گیری ما شده هماهنگی خوب این دو نفر است.

*              هیچ پیغامی از سوی رضا لک به ما نرسیده است و قصدی برای بازگرداندن او به منصوری نداریم. از کادر فنی خود رضایت کامل داریم و حتی اگر لک از گیتی پسند هم برود سرمربی منصوری نمی شود.البته لک در بین قرچکی ها خیلی محبوب است و ماهم او را دوست داریم اما از بعد حرفه ای بازگشت او درست نیست مگر اینکه سرمربی ما خودش هدایت تیم را به لک بدهد.

             حفاری تیم بسیار خوبی دارد و در مقابل ما هم بازی خوبی ارائه داد.تصور می کنم علت اصلی باخت آنها این بود که در نیمه دوم مغرورانه جلوی ما بازی کردند. من هیچ کم کاری از بازیکنان این تیم ندیدم و گلهایی که زدیم همه در جریان بازی و پاسکاری شده بود. ما صبوری کردیم و به گل رسیدیم اما حریف مغرور بود.

             مشکلات مدیریتی در باشگاه ادامه دارد و این مشکلات منجر به مشکلات مالی شده است که امیدواریم در ادامه راه حل شود.

             سال قبل ما ۷ بازیکن در تیم بزرگسالان و ۳ بازیکن در تیم امید داشتیم اما تعامل خوبی با تیم ملی برقرار کردیم.هرچند بعد از جام جهانی بازیکنانی خسته را دیدیم که روی کیفیت بازی های ما تاثیر گذاشت و سه روز بعد از جام جهانی یک باخت پرگل به میثاق دادیم.۵ بازیکن ماه به جام جهانی رفتند اما در برگشت از لحاظ روحی و فنی افت کرده بودند و در شرایط بسیار بدی آنها را تحویل گرفتیم و لک هم از همین قضیه عبرت گرفت و امسال در گیتی پسند بازیکنانش را به تیم ملی نداد.

             گیتی پسند یک باشگاه خصوصی است و باید پاسخگوی هزینه هایش باشد. باید در قضیه ندادن ملی پوشان به آنها هم حق داد. تصور می کنم انها این قصد را نداشتند که کلا بازیکن ندهند و می خواستند یکی دو هفته این اتفاق بیفتد اما کمیته فوتسال عجله کرد و همه شان را محروم کرد که کاردرستی نبود.

             افتخاری باید تعامل خود با باشگاه هارا بیشتر کند و حرفهایی مثل”گذر پوست به دباغ خانه می افتد” درست نیست و باید حامی باشگاه ها هم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.