کد خبر : 886
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1392 - 20:33
-

پای فوتسال چطور به ۹۰ دیشب باز شد؟/ قهرمانی واسطه انتقال فوتسال پرسپولیس به مشهد!

پای فوتسال چطور به ۹۰ دیشب باز شد؟/ قهرمانی واسطه انتقال فوتسال پرسپولیس به مشهد!
برنامه نود دیشب در حالی به موضوع نا پاکی در فوتبال می پرداخت که در جریان اتهاماتی که به قهرمانی زده می شد، پای او را به ماجرای انتقال تیم فوتسال پرسپولیس به مشهد هم باز کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  شخصی به نام اولیازاده که از سرمایه داران مشهدی و به نوعی عشق فوتسال و پرسپولیس است، چندی پیش قصد داشت با خرید امتیاز تیمی در لیگ برتر حضور داشته باشد. اولین گزینه او خرید امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس بود که موفق به آن نشد اما رضایت رویانیان را گرفت تا تنها از عنوان پرسپولیس در تیمش استفاده کند. اما در جریان مذاکره با پرسپولیسی ها برای خرید امتیاز اتفاق های جالبی افتاد که مشروحش را در ادامه از زبان علی دایی می خوانید. بر اساس گفته دایی، محسن قهرمانی واسطه خرید امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس برای اولیازاده شده بود!

متن صحبت های مطرح شده در این برنامه را در ادامه می خوانید:

 

دایی که مهمان تلفنی برنامه نود بود، گفت: قهرمانی می خواست فوتسال پرسپولیس را به مشهد انتقال دهد و در لیگ بازی کنند. قهرمانی در این باره با مولایی صحبت کرده بود. من گفتم به من ربط ندارد.

 

اولیازاده، سرپرست تیم فوتسالی که دایی مدعی شد قهرمانی امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس را برای آن می خواسته، مهمان تلفنی برنامه شد و گفت: در تاریخ ۱۸ تیر ۹۲ در نامه ای رسمی با باشگاه پرسپولیس مکاتبه مستقیم کردم که جواب ندادند و حسین شمس نامه را پیگیری کرد که آقای منتقمی اجازه داد در مشهد تیم فوتسالی به نام پرسپولیس داشته باشیم پس نیازی نیوده که دو هفته قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان دنبال دریافت مجوز باشیم.

 

دایی در واکنش به حرف اولیازاده گفت: آقای قهرمانی در ستاد منشور اخلاقی اذعان داشتند که تیم فوتسال پرسپولیس را می خواسته و برای این به مولایی زنگ زده است. باشگاه پرسپولیس اجازه داده که در مشهد تیم فوتسال به نام پرسپولیس داشته باشید اما امتیاز فوتسال پرسپولیس را به شما نداده بودند.

فردوسی پور در این لحظه بالاخره موفق شد که برای برنامه دقایقی وقت تنفس بگیرد و گزارش حواشی لیگ یک را پخش کند.

 

در ادامه برنامه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم روی خط برنامه آمد تا درباره تیم فوتسال پرسپولیس صحبت کند. او گفت: حسین شمس به من گفت که قهرمانی از طریق دایی خواسته که امتیاز تیم را بگیرد اما دایی موافقت نکرده است. ما جلوی ماجرا را گرفتیم و به منتقمی هم گفتیم که جلویش را بگیرد.

 

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آیدین سه شنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴

چه جالب هر جا خبری از موضوعات خاص و آنچنانی باشه پای شمس هم در میان است

اولیازاده چهارشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

با توجه به برداشت اشتباه شما از حرفهای بنده تیم فوتسال ما قرار بود فقط و تنها فقط از نام پرسپولیس استفاده کند ما قراردادی مبنی بر خرید امتیاز تاسیسات دریایی تهران در تاریخ ۱۳۹۲/۵/۹ بسته که با گذشت چند روز اقای نژاد فلاح اجازه خروج از استان را نداده وبعد از ان در تاریخ۱۳۹۲/۵/۲۳ با گیتی پسند نوین وارد مذاکره شده ایم واین تیم اصفهانی هم نتوانست خروجی را بگیرد و ما را از فعالیت منصرف کردند .لازم به ذکر است تیم امتیاز تیم پرسپولیس از همان ابتدا به ساکن در اختیار بهزیستی استان تهران بوده و کلاا اینجانب به خاطر مسایل تبلیغاتی وچون از لحاظ مالی بالیگ برتر تفاوتی نداشت به هیچ عنوان از همان اول به هیچ عنوان قصد تیم داری در لیگ دسته اول را نداشته وندارم ضمن اینکه امتیاز تیم دسته اولی پنت هاوس مشهد هم از همان اول در استان خراسان بوده که باشگاهمذکور خریداری کرده است باز هم تاکید میکنم تقاضای بنده از باشگاه پرسپولیس فقط وتنها فقط برای استفاده از نام ان بوده و این تقاضا به اقای قهرمانی هیچ ارتباطی نداشته وندارد ولا غیر

حسن شنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۴۷

تمام حاشیه های فوتسال ایران زیر سر وحید شمسایی است حالا خودش رو پشت داداشش مخفی کرده وبه اون میگه مصاحبه کن ولی تو فوتسال همه میدونند این آقا چه کارست!!