کد خبر : 894
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1392 - 12:49
-

آغاز لیگ پر ماجرای دسته اول از فردا

آغاز لیگ پر ماجرای دسته اول از فردا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور امسال با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد و تیمها در ۲ گروه ۹ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. نکته قابل توجه در مسابقات امسال حضور ۳ تیم از مشهد و ۳تیم از خوزستان است و رقابت این تیمها با یکدیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور امسال با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد و تیمها در ۲ گروه ۹ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. نکته قابل توجه در مسابقات امسال حضور ۳ تیم از مشهد و ۳تیم از خوزستان است و رقابت این تیمها با یکدیگر جذابیت دو چندانی در مسابقات خواهد داشت.

 

هفته اول لیگ دسته اول فوتسال کشور در حالی آغاز خواهد شد که عدم شناخت تیمها از یکدیگر باعث شده تیمها به توانایی های فردی بازیکنان خود تکیه کنند و نتایج با توجه به شناخت از تیمهای مقابل رقم نمیخورد.


برنامه مسابقات و اسامی داوران بازی های هفته اول به شرح زیر است:


پنجشنبه ۲۵ مهرماه ۹۲ ساعت ۱۶

 

** مقاومت کرمان – پکیج ایساتیس یزد ( سالن استانداری کرمان)

داوران:بهروز سهامی – مهدی حقوقی – علی کاووسی – عبدالرحیم محمدی ناظر داوری : هوشنگ شهرکی


سربازهای کرمانی در حالی که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده بودند با تغییر مربی خود در هفته اول به مصاف یزدی هایی می روند که در چند سال اخیر هزینه های زیادی را در فوتسال کرده اند ولی چیزی جز سقوط به لیگ ۲ و صعود دوباره با حکم کمیته انضباطی بدست نیاوردند.


** برق شیراز – برنا خوزستان ( سالن ۲۲ بهمن شیراز)

داوران:علی حفیظی – صادق محمدی – سعید رستمی – امیر باقری ناظر داوری : جواد وحیدی فر


برق شیراز تیم بحرانی فصل قبل که با وجود بحرانهای داخلی باز هم تا لحظه اخر مدعی صعود از گروه خود بود با تغییرات اساسی به لیگ آمده و در هفته نخست مقابل تیم به ظاهر قدرتمند مسابقات می رود. تیمی که با هدایت فرهادی و حضور کاپیتان حیدریان حرفهای زیادی برای گفتن در لیگ خواهد داشت.


** ایران جهان مشهد – پرسپولیس بهزیستی تهران ( سالن فیاض بخش مشهد)

داوران:ایمان غلامی – امید سهرابی – مرتضی شعبانی – مهدی شجاعت شعار ناظر داوری : علیرضا رجبی


تیم ایران جهان مشهد که با حضور برادران اسلامی با نامی متفاوت در مسابقات حاضر شده آنها با خرید امتیاز شهروند بابل که قدیمی ترین تیم لیگ دسته اول بود راهی مسابقات شده تا دیگر حبیبیان با فوتسال خداحافظی کند ، حالا ایران جهانیها در هفته نخست مقابل شاگردان سرخپوش نعمت الهی قرار خواهند گرفت که از دیار کاکوها دل کنده و هدایت پرسپولیس را به عهده گرفته است. سرخپوشان با ترکیبی از با تجربه های پایتخت به میدان آمده اند.


**هیات فوتبال قزوین – کاشی نیلو اصفهان ( سالن شهید بابایی قزوین)

داوران:زیاد فروتن – شمس ا… اخوان – احمد مهدوی – یوسف افضلی ناظر داوری : حمیدرضا رستمی


محمود عبدالهی و شاگردانش بدجوری به ناملایمات عادت کرده اند. آنها که در روزهای خوش فوتسال قزوین کنار گذاشته می شوند حالا در بی پولی قزوین باز هم مثل سال گذشته در مسابقات حاضر هستند تیم سال گذشته که در آن هیچ خبری از پول نبود را به پلی آف رساندند و حالا در هفته نخست مقابل شاگردان جوان احمد باغبانباشی قرار گرفته اند.

جمعه ۱۳۹۲/۰۷/۲۶ – ساعت ۱۵:۳۰

 

**فردوسی مشهد – پنت هاوس مشهد ( سالن کارگران مشهد(
داوران:امیربهنام حسینی نقوی – ایمان باستان – سعید الوندی – محمد قدرتی ناظر داوری : بهمن پورخسروانی

اولین شهرآورد در اولین هفته ، فردوسی تیم میانه جدولی سالهای گذشته که همیشه مسابقات را با قدرت آغاز کرده امسال در هفته نخست مقابل یک تیم جدید همشهری خود قرار میگیرد پنت هاوسی ها که به نظر در ساختمان سازی موفق هستند وارد فوتسال شده اند و حالا باید دید آنها برای حضور در این لیگ پر ماجرا از مصالح خوبی استفاده کرده اند یا نه ؟


جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶

** نیک اندیش اصفهان – کیان پلاست سپاهان کاشان ( سالن شهدای کردآباد اصفهان (

داوران:عظیم رحمتی اصل – علیرضا بیت سیاح – مجتبی خوانساری – علیرضا قربانی ناظر داوری : فرهاد حسینیان


نیک اندیشان اصفهان که سال گذشته قدرت مثال زدنی از خود نشان دادند حالا در هفته نخست مقابل تیمی قرار می گیرند که دیروز اولین تمرین خود را پشت سر گذاشت. کاشانی ها حدود ۳ روز است که به فکر تعیین مربی و شروع تمرینات افتاده اند.


** زاگرس خوزستان – لبنیات ارژن شیراز ( سالن شهدای گاز اهواز(
داوران:قباد فتح‌الهی – حسن عرفانی – اصغر احمدی – جواد آماره ناظر داوری : علی اکبر عالی نژاد


تیم گمنام زاگرس که با خرید امتیاز ماهان اصفهان به مسابقات راه یافته است در هفته نخست لیگ مقابل ارژن قرار می گیرد.  شیرازی ها در سالهای اخیر حضور در لیگ برتر را تجربه کرده اند و به نظر می رسد در لیگ امسال یک تیم قدرتمند و با تجربه را راهی مسابقات کرده باشند.


** شهرداری نکا – مقاومت البرز ( سالن سردار طوسی نکاء (
داوران:ابراهیم محرابی افشار – علی کشانی – مصطفی زینی – علی مرادیان ناظر داوری : مهران جعفری


شهرداری نکا که امسال تدارک خوبی برای حضور در مسابقات دیده است پر تماشاگرترین تیم سال گذشته است که هواداران پر شوری دارد نکایی ها امسال زود تمرینات خود را آغاز کردند و این هفته مقابل تیمی قرار می گیرند که با قدرت به لیگ صعود کرده است. مقاومت البرز که از حضور بازیکنان سرباز در ترکیب خود سود می برد سال گذشته نتایج قابل توجهی در لیگ ۲ کسب کرد.


به گزارش fut5al همچنین تیم های علیصدر همدان و نفت امیدیه در هفته اول قرعه استراحت دارند.

 

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.