کد خبر : 920
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1392 - 12:33
-

مربی تیم ملی: حسن زاده می تواند در گرندپریکس بازی کند/ فقط ماهی می خوریم!

مربی تیم ملی: حسن زاده می تواند در گرندپریکس بازی کند/ فقط ماهی می خوریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران که اردوی یک هفته ای را در شهر سائوپائولو برپا کرده است، برای حضور در هشتمین دوره جام جهانی کوچک آماده می شود و این روزها سخت گرم تمرین و انجام بازی های تدارکاتی است. دکتر قدرت باقری در گفت و گو با پایگاه خبری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران که اردوی یک هفته ای را در شهر سائوپائولو برپا کرده است، برای حضور در هشتمین دوره جام جهانی کوچک آماده می شود و این روزها سخت گرم تمرین و انجام بازی های تدارکاتی است. دکتر قدرت باقری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره این اردو و سطح آمادگی ملی پوشان در برزیل توضیحاتی داده که متن کاملش را در ادامه می خوانید:

 

 

** آقای باقری!وضعیت تیم ملی در اردوی برزیل قبل از حضور در جام جهانی کوچک چطور است؟

 

– فعلا همه چیز مساعد بوده و ما تمرین های خوبی پشت سر گذاشتیم. دو روز قبل یک بازی دوستانه هم با یکی از تیم های باشگاهی برزیل انجام دادیم در حالی که می توانستیم ۵،۶ گل بزنیم، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدیم. اما واقعا به بازی مسلط بودیم. به هر حال کف سالن های اینجا فرق دارد و توپ بازی ها هم با توپی که ما در ایران داریم متفاوت است.

 

** شنیده ایم امکاناتی که در اختیار تیم ملی در برزیل قرار داده شده، رضایت کادرفنی را جلب نکرده است.

 

-ما مشکل خاصی نداریم. تنها مسئله ای که ما را نگران کرده، اختلاف ساعت ایران و برزیل است. همچنین آب و هوا هم روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد. با این وجود تمرین بازیکنان بسیار مرتب و منظم در حال پیگیری است. امکاناتمان چندان هم بد نیست. ما به همراه خودمان از ایران تعدادی توپ و لباس تمرین آورده ایم اما در کمپ سائوپائولو هم وجود دارد. همچنین هر ساعت از روز که نیاز به سالن داشته باشیم، در اختیارمان قرار می دهند. ما روزی دو جلسه تمرین می کنیم. همچنین تجهیزات پزشکی کامل در اینجا وجور دارد و استخر و سالن بدنسازی هم است. اما نکته جالب، مهیا کردن بشکه های یخ بوده که بازیکنان بعد تمرین تا کمر داخل آن فرو می روند. امیدوارم استفاده از این تجهیزات در ایران هم جا بیفتد.

کادر فنی تیم ملی در برزیل

 

** تیم های ایرانی اغلب در سفرهایشان به کشورهای آمریکای جنوبی با مشکل تغذیه رو به رو می شدند. وضعیت تغذیه ملی پوشان فوتسال در برزیل به چه شکل است؟

 

– ما تنها بحث حلال و حرام بودن غذا را داریم. به همین دلیل بچه ها فقط ماهی می خورند. همچنین یک مرکز گوشت حلال با ما همکاری بسیار خوبی دارد. این مرکز حتی نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم گوشت حلال را به هتل محل اقامت ما در شهر مارینگا ارسال کرده تا در جریان بازی های گرند پریکس هم مشکلی نداشته باشیم. به هر حال غذاهای موجود در اینجا عربی است و هر چه باشد بهتر از غذاهای کشورهای حوزه شرق آسیاست!

 

** چرا اصغر حسن زاده با وجود مصدومیت به برزیل آمد؟

 

– اگر او نمی توانست بازی کند، این همه راه را از روسیه طی نمی کرد تا به برزیل بیاید.

 

** پس می گویید مصدوم نشده بود؟

 

– چرا! مصدوم که هست اما این مصدومیتش به حدی نبود که ابتدا فکر می کردیم. در عکسی که دیدیم پای او خونریزی داشته است. خونریزی برای رباط نیست. بر اساس پیش بینی پزشکان یا پارگی عضله دارد و یا له شدگی و کوبیدگی که زود خوب می شود. خود حسن زاده در صحبتی که با افتخاری داشته گفته که می تواند بازی کند. به هر حال او و حسین طیبی برای ما بسیار تعیین کننده هستند. ما در این مسابقات ۵۰ درصد تیم اصلیمان را نداریم.

 

** برنامه تیم ملی تا پیش از حضور در جام جهانی کوچک چه خواهد بود؟

 

– ما صبح امروز(جمعه) را هم تمرین می کنیم و بعد از ظهر که به وقت ایران بامداد شنبه خواهد بود، یک بازی تدارکاتی با تیم باشگاهی بانک برزیل برگزار می کنیم. سپس شنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنیم و صبح یک شنبه با هواپیما به شهر مارینگا می رویم. همچنین دوشنبه یعنی یک روز قبل از اولین بازیمان در جام جهانی کوچک دیداری دوستانه با گواتمالا خواهیم داشت.

 

انتهای پیام   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.